Maria 29 - hasselt

koentje

Toogplakker
25 jan 2017
89
31
Staat ook onder "Vlaams Brabant - Leuven - Maria" beschreven.. al aantal keer langs geweest. Prachtige meid en laat zich zonder zeuren graag vol spuiten. Pas in het vak sinds maart. Intussen zeker tegen de 1000 klanten op de teller. Doet ook sloppy seconds als je dat wil.
Let wel: ze steekt vochtig doekje in haar vagina voor de daad zonder dat je het merkt. Dit om makkelijk schoon te maken achteraf.. maar je voelt het wel… als je haar vraagt om het niet te doen is ze ok, en heel andere ervaring… success ermee! Ik ga haar binnenkort zeker ook nog eens vol spuiten

Addicted

Toogplakker
21 jul 2024
101
39
Staat ook onder "Vlaams Brabant - Leuven - Maria" beschreven.. al aantal keer langs geweest. Prachtige meid en laat zich zonder zeuren graag vol spuiten. Pas in het vak sinds maart. Intussen zeker tegen de 1000 klanten op de teller. Doet ook sloppy seconds als je dat wil.
Let wel: ze steekt vochtig doekje in haar vagina voor de daad zonder dat je het merkt. Dit om makkelijk schoon te maken achteraf.. maar je voelt het wel… als je haar vraagt om het niet te doen is ze ok, en heel andere ervaring… success ermee! Ik ga haar binnenkort zeker ook nog eens vol spuiten
tongzoenen doet ze ook?

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Gisteren daar geweest maar neus zag er heel opgezwollen uit met watten in.
Slaag gehad?

Laatst bewerkt:

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Ben er destijds geweest….
Maar door dat sponsje nooit meer
Erg onhygiënisch en kans op infecties heel erg groot…
Want meestal laten ze dat een hele tijd zitten
En alleen die gedachte al
Dank u

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.247
438
Ik heb vandaag een bezoekje gebracht bij Maria, zij ontvangt in Gent dicht bij het glazen straatje.

Ontvangst was gezellig, de kamer is heel goed verlicht dan kan ik het mooiste zicht bewonderen.

Ik heb voor een vluggertje gekozen, dus het is geen afwerkster want zij neemt alle tijd. Toen ik op bed plaatsvond, begon zij mij zonder condoom te pijpen, zij pijpte alleen het puntje van de eikel, niet dieper. Daarna vroeg ze dat zij op mij mag rijden zij deed dat wel goed, want op haar leeftijd heeft zij nog steeds een strakke kut want zij gebruikt geen glijmiddel. Volgende standje was missionaris, maar ik wou haar eerst beffen, haar kutje smaakt lekker fris, geen geurtjes aan te merken. Dan heb ik missionaris gedaan, haar kutje was nog steeds strak want ik moest mij volghouden om niet klaar te komen, daarna heb ik haar in doggy afgewerkt de date was wel zalig, ook was het zonder muziek maar tongzoenen en kussen heeft zij wel niet bij mij gedaan.

Het is een mooie skinny dame, blond haar & groene ogen volledig mijn type, trouwens zij traagt ook een beugel dat leuker maakt maar zij traagt wel pleisters op haar neus maar het stoorte mij niet. Het is ook een italiaanse dame met af en toe tatoos en zij traagt een navelpiercing dus voor mij was het een echte geslaagde date dat herhalingsvatbaar is.

https://www.redlights.be/profiel/maria-5322/

Terug
Naar boven