Margaritha hofje 16

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Ik ben afgelopen week vrijdag nog wezen kijken. De betreffende margaritha niet aangetroffen. Verder was het een treurnis en ik ben met goed gevulde zak afgedropen naar Opeinde.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Vraag me af over welke dame het gaat. Jaap86 heeft in juni 21 dame op nr 18 zonder geneukt, maar later hoor je dat niet zelfde dame is. Is er nu andere dame op kamer 18 die niet zonder doet en is Margarita naar huis of heeft Jaap86 andere dame zonder gehad?

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Ik maak op uit berichten van Jaap dat hij andere dame omschrijft. Eigenlijk weet ik dat wel heel erg zeker. de dame van Jaap heb ik niet zonder kunnen neuken. Ze is heel resoluut

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Volgens Ijsberenforum moet er een Margaritha aanwezig zijn op nummer 18. Noemt zich ook Amcy. Is Dominicaanse. Is dit " de " Margaritha? Lijken meerdere dames met deze naam te werken, maar de op ijsberenforum genoemde dame die er nu zit op nr 18 voldoet aan omschrijving topic starter

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Begrijpelijk. Ik rij zelf ook echt niet meer naar Leeuwarden. Ik moet er echt langskomen en dat is magertjes momenteel.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Deze week onverwacht naar Leeuwarden, en tijd om even rond te neuzen s middags. Hofje 17. Er zaten 2 dames die trio aanboden. Vroeg naar de namen. Eentje stelde zich voor als Margarita, dus daar naar binnen gegaan om voor eens en altijd uit te zoeken of DEZE Margarita bare doet. €50 neergelegd voor pzc en massage, rustig aan. Margarita is latina van schat ik in de 30, lang stijl haar en donker moedervlekje/pukkeltje in gezicht. Kleine borsten a, misschien net b.

Ze begon vlot met pijpen, terwijl ik nog stond. Op bed beland en verder gegaan in 69. Gekreun was wat fake. Haar op haar rug gelegd en goed gebeft. Mn hoofd wrd op bepaald moment behoorlijk afgeklemd door haar benen. Daarna langzaam naar boven. Ik streelde haar kutje en ze speelde met mn pik, erg dicht in de buurt van haar kutje. Vroeg haar in het Engels of we "zo" sex konden hebben. Begreep ze niet en greep naar condoom. Ik vroeg, nee, kan het zonder condoom? Ze keek me aan....

Kleine stilte...ze vroeg hoeveel ik extra wilde betalen. Ik bood €20 en ze vond het goed. Me eerst weer hard laten pijpen en hem er bare, missionaris, ingestoken. Deed leuk mee. Klaarkomen moest op de buik. En dat duurde niet zo lang helaas. Daarna keurig afgemaakt met massage en na ongeveer 25 minuten stond ik weer buiten. Dus ja, de Margarita die er nu zit, doet bare. Misschien niet net iedereen, maar als je vriendelijk, netjes en schoon bent geef ik je goede kans. Kamer is dus nu hofje 17. Staat ook op dat andere forum met de witte beren.

Met andere aanpak had ik misschien voor minder bare gekund. Bij mij was de schade dus totaal €70 voor ongeveer 26 minuten. Was prima etvaring op zich en haar kutje voelde erg lekker aan. Voor de rest is het.een beetje als de Mac Donalds: lekker voor een keer maar als het op is, heb je heel snel weer honger.

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
ik ben vrijdag ff op de weaze geweest mar de dame die nu in Hofje 16 en of 17 zit is niet dezelfde Margarita die ik goed ken................
zou wel toeval zijn dat deze dame ook bare doet?

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Vanmiddag naar Lwd geweest en benieuwd op Margaritha er zou zijn. In hofje richting kamer 17 en daar zat een dame met het beschreven pukkeltje/moedervlek in haar gezicht en ik dacht dat zal ze zijn. Omdat er een medewandelaar vlaks achter mij liep en er geen andere dames daar op het einde zaten besloten om gelijk naar binnen te gaan, ze zag er ook wel leuk uit en bij de deur al gevraagd naar pzc dus het moest altijd wel iets worden dacht ik.

Eenmaal binnen haar naam gevraagd en het was Margaritha. Ze begon al voor we de kleren uit hadden wat geil te flirten en te kussen. Toen eerst betaald en gewassen en tijdens haar wasbeurt al geil achterlangs proberen met mijn lul al tegen haar kutje aan te duwen. Daar had ze geen probleem mee. Direct na het wassen begon ze te pijpen en in de gauwigheid zag ik ook dat ze al een condoom op het bed had gegooid. Daarna haar op haar rug gelegd en haar gebefd. Het kwam wat gemaakt over maar ze deed alsof ze klaar kwam waarna ik dacht dan druk ik hem er zo blank in. Maar toen zei ze dat het condoom om moest. Ik vroeg of het zonder kon tegen bijbetalen. Dat kon voor 50 extra, ik bood 20 extra en dat was ook goed, maar mocht niet intern doneren. Haar kutje voelde erg lekker en na niet al te lang voelde ik dat ik moest komen en trok terug. Ik vermoed dat ik iets te laat was want ze keek wat verontrust maar spoot alles op haar buik en hand die ze daar had. Muchos babies zei ze maar ik zei no babies en maakte een knip beweging met wijs- en middel-vinger. Dat bleek een opluchting en wellicht dat ik een volgende keer wel intern mag doneren omdat ze dat nu weet.

Voorlopig is ze er alleen morgen nog en van 19-dec t/m 5-jan op vakantie. Daarna ga ik haar zeker nog eens bezoeken want voor totaal 70,- nzc is nietd duur.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Helaas zijn er nogal wat berichten verdwenen. Aanvulling mbt mogelijkheden bare trio Margarita en Isabella. Dit is helaas niet mogelijk. Bare was volgens Margarita exclusief voor mij (yeah right). Wel trio met ze gedaan met pzc en cim. Prima ervaring. 2 gulzige mondjes die met mn pik bezig gingen 2 kutjes lekker gebeft en gevingerd.
Goed klaargemaakt en massage na. Wel eenmalig

Margarita wil volgende keer weer 1 op 1 bare, speciaal voor mij🤭🤭🤭🤭. Gaat eerst weekje naar Spanje

Pierewaaier

Snuffelaar
2 apr 2019
9
0
Zaterdagavond Margaritha weer eens bezocht. Ze was weer blij mij te zien, bij binnenkomst lekker aan mijn pik voelen. :roll: direct uit de broek begon ze mij te pijpen. Heerlijk! sinds 2020 neuk ik dit lekkere vrouwtje al. Nu ook weer heerlijk met haar geneukt. Ik heb haar natte gladde kutje lekker volgespoten! :lol: Normaal moet ik op haar buikje spuiten, maar kon het nu niet laten :lol: Vanaf maandag is ze een weekje weg.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Yes. Dat is ze Te herkennen ook aan donkere vlekje/pukkeltje onderaan haar kin. Foto zelf gemaakt of gevonden op het net?

Binnenkort weer eens kijken. Twijfel nog tussen Martha, Rosa en haar....

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Hall9 , wat vraagt zij voor bare ,ben geïnteresseerd, dus wil voldoende geld mee hebben op dat moment zeg maar

Terug
Naar boven