Margaritha hofje 16

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Dame uit Dominicaanse republiek. Jaar of 30
B cupje, niet heel knap of zo maar wel lekker.
Zonder met interne donatie voor instaptarief

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Goed bezig. Weet een dame in love and joy, beetje aan het begin met siliconen borsten. Is me gelukt bare. Echter: een paar collega's hebben het ook geprobeerd en kwamen na veel bezoeken niet verder. Zeer selectief, maar lekkere tijger

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Heeft u mogelijk een kamernummer? Of deelt u deze liever nog niet? Dat begrijp ik dan ook wel, mogelijk op later tijdstip?

A

Anonymous

Guest
@bonus staat zij toevallig ook op de website van love and joy?

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Dat is jammer maar bedankt voor het bericht. Hoef ik ook niet langs leruwarden te gaan in de komende dagen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Als iemand haar bezoekt dan graag even een reactie over haar werkdagen en -tijden want ik wil deze meid ook wel eens proberen ven ik kom van ver. Bvd

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
borus zei:
Staat on haar kaartje op ijsberen dat ze zo geil is als een deur. Dat klinkt goed. Misschien binnenkort eens kijken

Uitgesproken geil of zo wil ik haar niet noemen. Ik heb haar een drietal keren bezocht. Knap is ze zeker niet maar heeft wel een lekker lichaam. Pijpen is gemiddeld en ook neuken is niet slecht te noemen of zo, ze laat het gebeuren. Ze is droog en er moet glijmiddel bij want opgewonden is ze niet. Het is zeker niet slecht bij Margaritha maar zeker ook geen hemelse beleving. Maar daar is de prijs natuurlijk ook naar, voor dat geld is het best lekker te noemen

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Staat in mijn eerste bericht, bovenaan.
Het standaardtarief voor het Hofje, dit ligt meest iets boven wat de dames vragen in Esperanza. Dus reken op 35

jaap86

Snuffelaar
16 feb 2020
2
2
ben vanavond bij Margaritha geweest zit in nr 18

eerst wou ze alleen pijpen zonder voor €50,- toen ze bezig was vroeg ze meer geld ik oké als neuken zonder kon was toen geen probleem heb fijne 35 min gehad voor €100,- :D

ze is inderdaad wat droog met glijmiddel ging het prima :p

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
ik heb haar eind 2020 bezocht en mc begonnen echter op mijn aangeven dat ik zonder lekkerder vind mocht ik tegen 20 meerprijs hem er zc in drukken en volspuiten.
ze was toen wel nat van zichzelf, er tegenover zat een dame die er mooier uitzag, die heb ik een wek later bezocht maar wilde niets zonder condoom doen

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Ik ben wezen kijken en zag meteen dat dit een andere dame is met dezelfde naam. Dit is niet de Margaritha die ik neukte zonder condoom. Helaas

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
ben je alleen wezen kijken of ook binnen / neuken geweest?

Laatst bewerkt door een moderator:

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Heb de dame in kwestie ook gesproken aan de deur natuurlijk
Ik kende deze dame niet, noemde zich wel ook Margaritha. Dit is zeker niet de Margaritha welke ik eind vorig jaar meermaals zonder neukte. Uiteraard heb ik ook even de naam gevraagd, anders zou ik niet kunnen weten of ze dezelfde naam gebruikte. Verder niets besproken of gedaan. Evident dat er meer hondjes zijn die Fikkie heten.

Terug
Naar boven