Marcel

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Hallo allen,

Bij toeval heb ik dit forum een tijdje geleden ontdekt. Ik ben Marcel, 48 jaar en kom uit Gelderland. Ik ga regelmatig lekker aan de wandel of bezoek een massagesalon. Een jaar of 10 geleden heb ik verschillende RTC's (Rote Teppich Club) in NRW bezocht (Gelsenkirchen/Herne/ Recklinghausen). Toen waren het nog clubs waar PZC/NMC de standaard was.
Een jaar of twee/drie geleden begon het te kriebelen om de voorkeur voor bare (NZC) te ervaringen in clubs. Toen heb ik de RTC's weer opnieuw ontdekt, omdat daar AO mogelijk was. Onregelmatig rij ik voor een dagje naar Villa Venus Duisburg. Ik heb leuke en lekkere ervaringen met de dames en wissel dit op zo'n dag af met sauna, gesprek en de krant.
In het voorjaar zal ik zeker VVD bezoeken en ervaringen delen. Maar mogelijk dat ook bij een de clubs uit het verleden (Gelsenkirchen of Recklinghausen) ga bezoeken.
Groet Marcel

Tito

Snuffelaar
1 mrt 2018
11
0
Dag Marcel , ik ging regelmatig naar goldên times in bruggem in duitsland. Net over de grens bij venlo. Mooie uitstapjes met flink wat neukwerk. Standaard is het pzc en neuken met maar met wat onderhandelen neuk je er wel een paar zonder condoom. Voor zwaar te experimenteren moet je er niet zijn. Verder als nzc plassex en anaal ben ik nog nirt geraakt in golden times maar wel fijn.

Terug
Naar boven