Mara - Groningen

Meescum

Snuffelaar
18 sep 2025
8
19
Ik heb Mara een aantal weken geleden bezocht in Nijmegen. Ik zag haar advertentie en ik werd meteen geil. Haar appje gestuurd en gevraagd of anaal zonder mogelijk is. Binnen half uur reactie en meteen afspraak gemaakt. Aangekomen op het adres stond er een mooie jonge dame. Haar kont is super geil om te zien. Op de kamer geld betaald (200 euro) en mij uitgekleed. Mara zag mijn pik en twijfelde of zij die anaal kon hebben. Meteen gaf ze aan als het niet lukt ik mijn geld (50 euro) terug zou krijgen. Mara heeft me even gepijpt maar ik wilde haar kontje. Ze ging met de knieën op het bed zit en mijn pik werd naar haar kontgaatje geleid. Helaas lukt het niet. Ik stelde voor dat zij zich op de rug zou leggen met het advies dat het misschien makkelijker zou gaan. Ik gaf aan dat zij de regie had en dat zij mij zou begeleiden om mijn pik in haar kontje te krijgen. Zo gezegd zo gedaan. Langzaam met af en toe een moment van stoppen schoof mijn pik dieper in haar kontje. Na een 5 tot 10 minuten zat mijn pik er helemaal in. Mara gaf aan dat ik niet mocht bewegen en dat zij even moest wennen. In het gesprek gaf zij aan geen klysma te hebben gedaan omdat zij dan geen anaal doet. Het risico dat ik in een volle kont aan het neuken was ging even door mijn gedachten. Ik was echt zo geil dat ik het tot het einde willen brengen. Ik zou mijn geile zaad in haar kontje achterlaten. Ik kreeg uiteindelijk toestemming om te gaan stoten. ik deed haar benen iets omhoog dat ik ook kon kijken. Wat een geil gezicht. Thuis niet bespreekbaar en nu neuk je een griet van 24 jaar in haar kont. Uiteindelijk in haar kontje klaargekomen. Zij gaf aan dat deze positie ook voor haar fijn was. Zij merkte ook dat mijn pik tijdens het klaarkomen dikker werd en dat was een fijn gevoel. Pik eruit gehaald gevolgd door het geile zaad. Gelukkig was mijn pik schoon ondanks dat zij geen klysma had gedaan. Nog even gekletst en met een lege zak naar huis. Herhalingsgevaar groot. Ik wil haar zeker nog een keer vaginaal gaan neuken. Achteraf spijt dat ik haar niet eerst gebeft heb volgens mij geniet zij er ook van.

Meescum

Snuffelaar
18 sep 2025
8
19
Mara vorige week nog een keer in Nijmegen mogen bezoeken. "s avond al geappt met haar dat ik graag vroeg in de ochtend wilde langskomen. Was geen probleem. Op het afgesproken tijdstip er naar toe en daarna heerlijk haar geneukt. Ik had haar laatste keer alleen anaal geneukt en haar kutje kon ik niet loslaten. wat een strak kujte heeft die meid. Het duurde ook niet lang of ik moest mijn zaad loslaten. Bij het eruit halen van mijn pik was haar hele kutje wit. Het lijkt wel of het zaad van een andere man er nog in zat. Heel geil om te zien.

Jason26drenthe

Toogplakker
15 dec 2023
51
20
ja… ik kan ook alleen maar goede woorden zeggen over deze lieve meid! Echt een toppertje!… lekker… en lief… mooi klein :)… echt mijn type…. Lekker haar volgespoten, waar ik ook het gevoel had dat er nog zaad van anderen in zat van mannen ervoor…. Dat werdt beaamt… aangezien ze mij vertelde hoeveel klanten ze vandaag heeft gehad… tijdens het neuken fluisterde ze dat in mijn oren…. Mmmmmm dan in combinatie met haar heerlijke kutje… snel volgespoten. Echt een topper!!!

mikejoness1991

Snuffelaar
11 mei 2022
24
27
Krijgen jullie nog contact met haar? Ik kan haar nummer niet meer bereiken terwijl ze nog wel van locatie veranderd.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
570
296
Ik heb haar gisteravond geappt en slechts 1 vinkje. Het was voor mij de eerste app naar haar dus ik kan niet geblokkeerd zijn. Ik vermoed dus dat haar telefoon uit staat want profiel is ook al 12 dagen niet omhoog geplaatst. Hopen dat ze snel terug is.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ieder zijn meug. Dat steenkolen Engels brengt mij niet in de stemming.
Wat is er mis met Google translate wanneer je over zo weinig taalvaardigheid beschikt?

De lange lijst met opties maakt er niet beter op. Een prijs voor het hele pakket in plaats van
al die losse opties. Het gedoe staat een prettig contact gericht op seks in de weg.

Voor mij zeker geen reden met deze dame contact te zoeken.

markie055

Toogplakker
16 jul 2025
32
13
Verschrikkelijke klokkijker in combinatie met dat steenkolen Engels daar knap ik giga op af. Als ook maar 1 seconde langer over je daad doet is het momey money baby echt jammer.

DeBee

Snuffelaar
16 mei 2020
22
6
Ben bij haar langsgeweest in Tilburg, maar heb er wel mooi gonorroe aan overgehouden.

mrpurmerend

Toogplakker
17 mrt 2020
64
134
ja… ik kan ook alleen maar goede woorden zeggen over deze lieve meid! Echt een toppertje!… lekker… en lief… mooi klein :)… echt mijn type…. Lekker haar volgespoten, waar ik ook het gevoel had dat er nog zaad van anderen in zat van mannen ervoor…. Dat werdt beaamt… aangezien ze mij vertelde hoeveel klanten ze vandaag heeft gehad… tijdens het neuken fluisterde ze dat in mijn oren…. Mmmmmm dan in combinatie met haar heerlijke kutje… snel volgespoten. Echt een topper!!!
Wat een geile review! Had ze al veel klanten en sperma gehad? Ben erg benieuwd Wat ze je fluisterde. Ze heeft nu Wat mindere reviews maar volgens mij is zij heel goed vol te spuiten als ik dit zo lees

Terug
Naar boven