Manon - Zoetermeer

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Vraagt om aan betaling en foto ID! Moet niet gekker worden. Hou maar op. Dit zijn haar "regels":

Regels voor het maken van een afspraak ☑️

Wegens veiligheid heb ik een aantal regels voor het maken van een afspraak 💋

1 Hygiëne 💦 Zorg ervoor dat je schoon bent op de afspraak, gedoucht en enigszins geschoren.

2 Minimaal 18 🔞 Ik spreek alleen met je af als je 18 + bent.

3 Respect ❤️ Met respect met elkaar omgaan. Zo hebben we beide een leuke tijd samen.

4 Bevestiging 📲 Je dient een foto van je ID-kaart te sturen (voorkant & achterkant). Daarna maak je een klein bedrag over, ter verificatie dat je die persoon ook daadwerkelijk bent. Verdere betaling kan gewoon contant ✔️

Typ "AKKOORD" als je aan de regels voldoet, dan zien we elkaar snel 😘

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
578
227
Zouden er nu nog mensen zijn die hier intrappen? Ongelooflijk dat ze het überhaupt proberen.

Hooked

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Zeker weten dat er mensen intrappen, anders zou ze dat niet doen toch?
En bedenk: vele kleine bedragen maakt ook een groot bedrag.
Kortom: niet doen maar dat is aan dovemansoren voor sommigen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
In Emmen? :eek:

ik had net alles gedaan wat ze vroeg en dacht lekker dichtbij Zoetermeer.
Nou Emmen ga ik niet doen ga wel mijn geld terug vragen :roll: :cry:

Gegroet,
Lekker Ding :p :lol:

Eddyver

Snuffelaar
29 aug 2019
13
0
Whoooo foto ID voor en achterkant

Dat is super gevaarlijk dat kun je net zo goed meteen al je geld overmaken

Daar kun je heeeel veeel ellende mee krijgen

telefoon abonnementen op je naam enz

PAS OP MENSEN

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Idem als https://nzcforum.be/viewtopic.php?p=147618#p147618

Dit is een vorm van oplichting.

De personen achter deze advertenties openen bijvoorbeeld een Bunq bank rekening, en laten je daar 1 cent op storten als verificatie. Afgeleide identificatie genaamd, meerdere banken gebruiken deze methode, met name internet banken als Triodos, Bunq,. eigenlijk alles zonder een kantoor...

Afgeleide identificatie houdt onder andere in dat identificatie plaats kan vinden door de eerste betaling die met de financiële dienst verband houdt ten gunste of ten laste te laten komen van een rekening van een cliënt bij een kredietinstelling binnen de EU

Met de voor en achterkant van je ID is de rekening compleet, die moeten ze namelijk uploaden naar de bank waar ze de rekening openen. en zo heb je zonder dat je het weet een rekening geopend op jou naam, en wordt je gebruikt als katvanger.
Deze rekening wordt dan gebruikt voor allerlei oplichtingen op bijvoorbeeld marktplaats.

18+ is vereist. minderjarige hebben geen ruimte om voldoende te kunnen pinnen en/of transacties te doen en hebben één van de ouders nodig om te openen

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Scherp! Dank Zaadzuiger. Vond het al een raar specifieke vorm van oplichting maar kon het niet plaatsen.

Terug
Naar boven