Manon - Schilde (Czech Gloryhole)

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
Jef1177 je hebt een 10 tal berichten en enkel over deze topic

Lijkt me raar

Nu een voorschot betaal ik nooit om diverse redenen

Justafuck

Toogplakker
29 aug 2018
161
50
Ik was er vrijdag en heb genoten van het concept.
Er waren telkens vier dames beschikbaar (niet allemaal bare te neuken).
Telkens één die je in de mood bracht met een natte pijpbeurt en dan de keuze uit drie (waarvan altijd zeker één bare te neuken) kutjes om af te werken.

Deze dames wisselden af met dames die eventjes een break namen. Zo was er dus non stop mogelijkheid tot neuken.
Het was ook geen overrompeling, waardoor je nooit moest wachten als je even nood had aan een lozing.

Sarah

Toogplakker
1 nov 2022
114
192
Bedankt voor jullie opmerkingen aangaande het event vorige vrijdag.
We nemen deze zeker mee naar onze volgende events.

Volgende editie is dinsdag 15/11 van 20:00-23:00.

Mvg
Sara - Erotic-Pleasures ( organisator Czech glory hole events in Club Divine)

MrKRVe

Toogplakker
19 jul 2019
188
93
Allereerst Divine:
Propere zaak, vriendelijk personeel. Ik ga niet voor het eten maar ik heb toch iets genomen van het beperkte buffet. (Het merendeel van de deelnemers heeft niets genomen.)

Evenement:
Ik verkies eerder een gewone gangbang maar heb weinig negatiefs te melden. 2 van de 3 dames bare, eerder 'stevige' modellen. (De dame met tattoo had wel een geile kont.)
Wat wel niet helemaal ok was: het gat waar je zogezegd gepijpt wordt. Dit was, een machine, genre fleshlight die automatisch beweegt. Zeker geen mondje. Het gat was ook zo gebouwd dat je penis maar op één bepaalde manier binnengestoken kan worden.

Als er in dit concept iets te verbeteren valt, is het een echte grotere gloryhole waar je vingers en lippen kunt zien en waar echt gepijpt wordt.
(Plus de opstapjes om te neuken zijn niet voor alle lichaamslengtes geschikt.)

thomasmaltus

Toogplakker
24 okt 2019
222
82
Om te beginnen heb je natuurlijk geweldige meisjes of lage prijzen nodig. Het lijkt erop dat Danny Sommers en anderen een paar jaar geleden meer jonge 18-25 dames konden aantrekken, misschien moet iemand adverteren op universiteiten om meer jonge meisjes van deze kwaliteit te krijgen. Momenteel lijkt het vooral oudere gewone swingers te zijn misschien een beetje zwaar met tatoos etc. Niets tegen hen als de prijs klopt, dat is lager. Maar over het algemeen reisde ik elke week voor jonge tieners

https://tinhduc.org/video/d7d9cjczMA/sex-fucking-creampie.html
Maar ja, tot het tweede punt, de juiste hoogte is essentieel voor glory hole, misschien met meerdere posities of ingangen zoals te zien op czech-fantasy films

Deslimstemens

Snuffelaar
1 nov 2022
2
0
Volgens mij zijn ze verhuisd naar nieuwe locatie in Kruibeke een zekere Sarah hier adverteerd hierover ben 2x geweest al super ontvangen zeer vriendelijk en mooie locatie...

Terug
Naar boven