Manon - Den Haag

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
17:31 geplaatst ....
17:36 offline ....
Geen telefoon nummer ...

Kansloos!

:lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
Perongeluk ook een bericht geplaatst hier onder. Maar idd is te mooi om waar te zijn. Iknheb me aangemeld maar nog geen re

A

Anonymous

Guest
ik ben zeer benieuwd of iemand een serieuze reactie krijgt op deze advertentie....

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Tsja, wat moet ik hier van zeggen..

Ik had een heel overdreven mail gestuurd. 2 maanden mn zaad gespaard en kon zoveel spuiten dat het vaak te veel was om in de mond te houden. En ga zo nog maar even door.

Maar als je naar die reactie ook kijk...

Ik reageerde op de advertentie waar ze aangeeft dat ze nog plek had omdat ze te weinig serieuze reacties had. Ik was er vroeg bij en kreeg gelijk reactie via de mail.

Maar vervolgens hoor ik niks meer, zelf die reactie heb ik heel overdreven.

Ik denk dat die gast die hier achter zit gewoon een gruwelijke stijve krijgt van al die reacties van ons.

Haar nummer heb ik overigens ook van een maandje geleden. Maar toen ging het op dezelfde manier en ze komt daar niet online en bellen krijg je gelijk voicemail...

Heel benieuwd wie van die 25 man ook hier actief is!

Bijlagen

• Screenshot_20211003-172046.jpg
    Screenshot_20211003-172046.jpg
    191,4 KB · Weergaven: 939

Price

Toogplakker
22 okt 2019
38
11
Niet fake, is gewoon super triest. Ze moet aangifte doen.
Als je een telefoonnummer krijgt, dit komt niet van haar.
Lijkt op een zieke actie van een ex-vriendje.

Price

Toogplakker
22 okt 2019
38
11
MartijnG88,

Ik ontving ook een reactie en die had een hoog drooggeilers gehalte. Waarschijnlijk niet van een vrouw, maar van een man geschreven. Vertrouwde het niet helemaal en dacht dit is 100% fake. Maar had nog een kleine twijfel, misschien organiseert die oelewapper het wel voor z'n vriendin, dus ik drong aan op een telefoonnummer.
Telefoonnummer uiteindelijk ontvangen en dat was wederom vreemd.
1. Op de profielfoto was duidelijk een leuke meid te zien. Leek op een privé profielbeeld.
2. Het telefoonnummer opzoeken, leidde eenvoudig tot privegegevens (voor- en achternaam)

Allemaal heel vreemd, dus een neutraal berichtje gestuurd. Duurde lang voordat ik een reactie kreeg. Vermoedelijk van haar en haar ouders, die waren not amused. Gaf me een slecht gevoel. Vraag me af welke idioot of idioten er nu een telefoonnummer verstrekken van een meid, gelinkt aan zo'n advertentie? Vind ik echt ziek.

Trouwens, je wilt niet weten hoe oud ze is.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Ik vrees dat het een geval van slutshaming is. Afgewezen ex-vriendje of zo.

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
286
136
Is dat hetzelfde telefoonnummer als van die van Manon in eerdere advertentie?
Dat zou wel heel triest zijn.
Sowieso heb ik een eerder nummer van Casting69 gecheckt en daar werd gewaarschuwd over oplichting en niet vooruit te betalen.

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Ik maak er even een apart draadje van (wie heeft ervaring met) want zij adverteert onder een andere naam en plaats ook op kinky.

Terug
Naar boven