Mannen en GangBang hun Wensen & Ervaringen.

A

Anonymous

Guest
Beste GangBang lovers zonder condoom

Ik heb best wel ervaring met gangbang party in clubs, bios, sauna of vooral ook privé in een huiskamer.
maar ik zit al een langeretijd met de vraag hoe zien jullie mannen de party het liefst
hoe moet ik als vrouw beginnen wat moet de vrouw aan naakt of lingerie kinky outfit
wat zien jullie de vrouw graag tijdens de party doen en of ondernemen enz enz
maar ook hoe moet de vrouw beginnen hoe zien jullie mannen dat graag
meestal gaat het bij mijn zo: ik ontv de mannen in kinky outfit
bij binnen komst stellen wij elkaar voor met een hand en kus maar soms ook wordt er gelijk aan mijn kutje gevoeld en getongd dan wacht ik dat alle bezoekers er zijn dan vraag ik wie wil er mee doen en wie niet. dan ga ik meestal naar het matras en de mannen kijken elkaar aan wie eerst. dat is een vaak al een moeilijk begin. ik heb ook wel eens door de kamer gekropen om elke man in stemming te brengen door ieder even te pijpen en een enkel keer heb ik de mannen geil gemaakt met een dildo show
!!! dus mijn grote vraag hoe zien jullie mannen een GB party ZC verlopen !!!
Xx Petra

Bijlagen

• aad wageningen.jpg
    aad wageningen.jpg
    83,7 KB · Weergaven: 866

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Neem het initiatief en begin de mannen gewoon spontaan te pijpen. Als je bezig bent met het pijpen van de eerste trek je de tweede aan zijn lul naar je toe en pijp je die ook, afwisselend de naar de ander. Tussendoor zeg je tegen de andere mannen dat je een lul in je kut en/of kont wil hebben. Reageren ze niet direct pak je er gewoon een bij zijn lul en zeg hem waar hij zijn lul in moet stoppen. De rest komt dan vanzelf wel los.
Verder is het erg belangrijk dat je NOOIT je kut of kont tussendoor schoonmaakt. Laat de gedeponeerde sperma maar gewoon druipen uit kut en kont en doorslikken als er in de mond wordt gedeponeerd of doorpijpen en sperma langs je mondhoeken op de lul laten stromen. De meeste mannen die naar een gangbang gaan kicken daar heel erg op.

doeke

Toogplakker
25 jul 2018
45
2
Trek sexy kleding aan. Lingerie bijvoorbeeld. Veel mannen vinden dat geil. Jarretelles leuk bh'tje. Pas de kleur aan. Bijvoorbeeld niet in zwart. Rood ook vergeten. Een groene of blauwe jarretelles en dito kousen is verfrissend.
Pijp, en speel met hen. Wees echt. Niet doen alsof. 😁

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
hahaha, die Doeke, onze ervaren gangbanger...not. Bij iedere gb met Vanessa en Alicia kan ie uiteindelijk niet ;) :lol: :lol: :lol:
Maar hij zegt dan wel netjes af als een van de weinigen,

Enne ik hou niet van kousen, gewoon lekker naakt vind ik heerlijk.

En een gangbang gaat op een gegeven moment vanzelf lopen. Alicia wist tot voor kort ook niet hoe en wat maar nu neemt ze zelf het initiatief :D

doeke

Toogplakker
25 jul 2018
45
2
Jaja...jij kan mooi praten. Alsof jij(!) alle gb af gaat😂😂😂 man man.

A

Anonymous

Guest
We weten precies wat Doeke (niet) doet dus daar hoeven we geen woorden meer aan vuil te maken ;}

Van mij mag het ook naakt, lekker body to body geeft extra sensualiteit en is gewoon geil. Sexy aangekleed in het begin en dan uit die handel.

Tav die sperma kutjes, niet gb'ers vinden dat geil en veel dames ook niet.

doeke

Toogplakker
25 jul 2018
45
2
Lekker ding. Trieste opmerking van je. Alsof Vanessa en alicia de enige zijn die gb houden.
Haha....😂. En alsof jouw antwoord en advies de standaard is. 😁
De gb van spermagames zijn prima en dragen veel dames lingerie. En .. ik vind dat geil. En gelukkig mag ik dat vinden en poneren.
Even goede vrinden lekker ding💚💋

A

Anonymous

Guest
538douche zei:
Neem het initiatief en begin de mannen gewoon spontaan te pijpen. Als je bezig bent met het pijpen van de eerste trek je de tweede aan zijn lul naar je toe en pijp je die ook, afwisselend de naar de ander. Tussendoor zeg je tegen de andere mannen dat je een lul in je kut en/of kont wil hebben. Reageren ze niet direct pak je er gewoon een bij zijn lul en zeg hem waar hij zijn lul in moet stoppen. De rest komt dan vanzelf wel los.
Verder is het erg belangrijk dat je NOOIT je kut of kont tussendoor schoonmaakt. Laat de gedeponeerde sperma maar gewoon druipen uit kut en kont en doorslikken als er in de mond wordt gedeponeerd of doorpijpen en sperma langs je mondhoeken op de lul laten stromen. De meeste mannen die naar een gangbang gaan kicken daar heel erg op.
Hoi 538douche dank voor je reactie
Als de GB party niet wil opstarten kruip ik wel eens door de kamer heen om elke lul te pijpen
Pas als die pikken hard zijn komt het spel op gang de meeste foto`s zie je mijn dan ook op de knieën voor een bank zitten
maar het komt ook wel eens voor
Als ik een harde pik in mijn mond neemt komen ze gelijk klaar en dan trekken zij ook nog eens terug
Zo dat ik niets kan ontv dit komt best wel vaak voor vooral bij de beginnende GB lovers

En ja ik vind het echt jammer dat naar de eerste lozing door de man zelf alles wordt schoon gemaakt
En dat is nu juist wat ik niet zoeken tijdens een bare gangbang

A

Anonymous

Guest
doeke zei:
Trek sexy kleding aan. Lingerie bijvoorbeeld. Veel mannen vinden dat geil. Jarretelles leuk bh'tje. Pas de kleur aan. Bijvoorbeeld niet in zwart. Rood ook vergeten. Een groene of blauwe jarretelles en dito kousen is verfrissend.
Pijp, en speel met hen. Wees echt. Niet doen alsof. 😁
Hoi doeke
Ik zelf heeft altijd een kinky outfit van LAK of leder aan zie foto van de laatste party
Soms twijfel ik of de mannen dat ook geil vinden
ik merk wel in de clubs dat de mannen Jarretelles met kousen zeer geil vinden
en ter info: mijn privé party is echte seks ik kom dan ook echt klaar met de juiste sfeer

Bijlagen

• tesr.jpg
    tesr.jpg
    104,5 KB · Weergaven: 680

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
349
Hoi Petra, ik kick enorm op van die lange laarzen tot boven de knie met naaldhakken...helaas dragen te weinig vrouwen die. Jij wel dus😜. Ik houd je aankondiging van een gangbang in het oog en kijk er naar uit om je kutje of mondje te vullen. Xx

doeke

Toogplakker
25 jul 2018
45
2
Hoi Petra, leuke en lieve reactie van je. Ik had al opgemerkt dat een gb bij en met jou er echt aan toe gaat. Dus dat zit wel snor.
Ik kan je alleen vertellen wat ik leuk/geil vindt en wat mijn ervaring is. Nou...draag maar iets opwindends hoor😁. En zo te zien op jouw foto's zit dat goed. Grz doeke

pieter1989

Toogplakker
29 apr 2016
185
9
Voor mij is het belangrijkste te merken dat de dame er zelf plezier aan beleefd. Dat is hetgeen het het leukste maakt.
De lingerie doet er voor mij minder toe. Is belangrijk voor het begin van de gangbang om iedereen geil te krijgen maar verder heeft dit voor mij geen belang.
Merken dat de dame geniet elke keer er iemand in haar klaarkomt en meer wil. Dat is wat een goede gangbang geweldig maakt.
Ook belangrijk dat er geen opkuis is. Laat het sperma er maar uitlopen zodat iedereen in een lekker volle poes kan klaarkomen. Dat je niet enkel ziet dat er voor jou al verschillende in de vrouw zijn klaar gekomen maar het ook voelt.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
petra1964 zei:
538douche zei:
Als de GB party niet wil opstarten kruip ik wel eens door de kamer heen om elke lul te pijpen
Pas als die pikken hard zijn komt het spel op gang de meeste foto`s zie je mijn dan ook op de knieën voor een bank zitten
Als ik een harde pik in mijn mond neemt komen ze gelijk klaar en dan trekken zij ook nog eens terug
Zo dat ik niets kan ontv dit komt best wel vaak voor vooral bij de beginnende GB lovers

En ja ik vind het echt jammer dat naar de eerste lozing door de man zelf alles wordt schoon gemaakt

Ja Petra jij slaat de spijker op zijn kop. Vroeger heb ik meermaals een gangbang bezocht meer ben hier uiteindelijk mee gestopt.
Reden van stoppen? Het constant schoonmaken van kut en/of kont door de man of dame na zaadlozing. Hier knap ik van af. Ook het terugtrekken van de mannen op het moment dat ze klaarkomen en hun sperma over kut, kont of gezicht spuiten vindt ik niets. God heeft sperma uitgevonden om intern gedeponeerd te worden en laat het als het niet binnen wil blijven zitten lekker lopen zonder schoonmaken tijdens de gangbang.
Helaas zie je dit zelden tot nooit en wordt er altijd wel tussendoor schoongemaakt. Voor mij redenen om niet meer naar een gangbang te gaan.
Uiteraard is de mogelijkheid tot het nemen van een douche nadat de gangbang is afgelopen een must.

A

Anonymous

Guest
538douche zei:
petra1964 zei:
538douche zei:

Ja Petra jij slaat de spijker op zijn kop. Vroeger heb ik meermaals een gangbang bezocht meer ben hier uiteindelijk mee gestopt.
Reden van stoppen? Het constant schoonmaken van kut en/of kont door de man of dame na zaadlozing. Hier knap ik van af. Ook het terugtrekken van de mannen op het moment dat ze klaarkomen en hun sperma over kut, kont of gezicht spuiten vindt ik niets. God heeft sperma uitgevonden om intern gedeponeerd te worden en laat het als het niet binnen wil blijven zitten lekker lopen zonder schoonmaken tijdens de gangbang.
Helaas zie je dit zelden tot nooit en wordt er altijd wel tussendoor schoongemaakt. Voor mij redenen om niet meer naar een gangbang te gaan.
Uiteraard is de mogelijkheid tot het nemen van een douche nadat de gangbang is afgelopen een must.

Hoi 538douche
Jammer dat je met het bezoeken van gangbang party`s gestopt bent maar ik begrijp je wel
Soms denk ik er ook zo over om er mee te stoppen dat heeft er ook mee te maken wie er ook komt opdagen dat is ook een bekend probleem de vele afzeggingen
en het tussendoor schoonmaken als je lekker bezig bent is voor mijn zelf ook zeer storend

maar als ik terug denk aan de party's die wel geslaagd zijn komen bij mijn het gevoel weer naar boven.
vooral mijn allereerste gangbang party 18 jaar geleden was super.
deze was in bij een bekende GB organisator thuis in Wageningen.
Ook toen al hadden de vrouwen last van de vele afzeggingen of mannen die niet opkwamen dagen
Deze vrouwen en de GB organisator gaven mijn vele tips en één daar van was.
nodig er 12 mannen uit en dan heb je zeker 4 mannen die komen opdagen
echter ze zijn alle 12 gekomen ik had gelijk een goede vuurdoop
allen waren vrouwvriendelijk zonder haantjes gedrag en ze hadden allen GB ervaring
mijn allereerste gangbang was een super party en dat komt jammer genoeg niet zo vaak voor

Bas

Toogplakker
30 jun 2018
68
0
Al veel goeds gelezen, ook al heb ik er zelf (nog) niet veel ervaring mee.

Heb je verschillende ervaringen qua opkomst bij mensen die je al kent en bij nieuwe mensen? Nog voorkeur daarin of een combinatie wellicht? In een club of bios is het anders dan thuis waarschijnlijk. Stel bij thuis zou ik een korte kennismaking een op een waarderen. Met een klein praatje, een kus/zoen, wat voelen, geile woordjes, etc. wordt de spanning alvast wat opgebouwd. Zowel voor als nieuwkomer maar ook als bekende. Een geile blik, houding en aanraking kan veel uitmaken. Ervoor en tijdens. Ook weer niet teveel natuurlijk. Het is aftasten en dat is niet altijd even makkelijk, want je vraagt het hier niet voor niks. Bij bekenden is dat denk ik makkelijker en kun je ook eventueel aangeven wat je stemming of voorkeur die avond is. De ene keer wil je misschien meer zachtheid en meer de tijd ervoor nemen. Een andere keer wellicht wil je gewoon gelijk hard, snel en achter elkaar genomen worden. Dat kan voor de heren extra aantrekkelijk zijn. Dat kun je ook afwisselen op de avond zelf natuurlijk. Eerst het ene en dan het andere.

Vlees op vlees vind ik lekkerder maar een kinky outfit is zeker leuk om te zien. Maakt het spannender dan gelijk alles tonen. Zo'n kinky beha waar de tepels doorheen steken vind ik geil of zo'n netje. Met het soort outfit en de stof (katoen, rubber, leer) kan de dame een bepaalde spanning bij de heren oproepen of naar bepaalde lichaamsdelen leiden of juist niet/minder. Er zijn dames maar ook heren die het leuk vinden dat ze geholpen worden of helpen met het uittrekken daarvan. Er zijn van die setjes met ritsen of die snel uitkunnen.

Genoeg (gezellig) licht vind ik belangrijk, want ik wil de dame en wat ik doe kunnen zien. Dan de rest van de kamer gedimd of donker. Wat muziek zachtjes op de achtergrond.

Werner

Snuffelaar
24 jun 2019
3
0
Ik ben vrij nieuw op dit forum, ik ben in het verleden al wat op bezoek geweest bij heel wat privé dames en ook vaak spontaan bare mogen/kunnen doen.
Ik laat mij achteraf steeds testen je weet maar nooit natuurlijk.
Ik zou wel eens aan een gb willen meedoen maar weet niet goed of ik hem stijf ga krijgen met heel wat mannen rond mij. Je kent tenslotte ook niemand ervan.
Zijn hier nog mensen die deze schrik voor hun eerste gb hadden? En hoe is de eerste keer dan meegevallen?
Heb enkel ervaring met 1op1 date's.

Terug
Naar boven