Manieren van ontharen schaamstreek

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
Beste forumgenoten,

Zoals velen onder ons mannen, willen het zaakje onderaan proper en netjes houden.
Velen houden van lekker kaal.

Momenteel scheer ik mij wekelijks, maar dit wordt mij toch een heel gedoe telkens opnieuw.

Hoe gaan jullie hiermee om?
Wat doen jullie om het lekker glad te houden?
Zijn er sommigen die een lasertherapie ondergaan hebben en wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Lijkt mij leuk om eens andermans mening te horen.

Alvast bedankt,

gr. Ron

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Been using No Hair Crew for years, but only in summer when hot and sweat, you can make a few balls farts :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Smooth like a baby bottom :D :D :D

Baley :cool: :cool: :cool:

koja1658

Toogplakker
4 jul 2015
138
64
Ik gebruik gewoon Veet voor vrouwen, lekker kaal en glad.
Insmeren gewoon met je handen en zo'n 3 minuten in laten werken en onder het douchen gewoon wassen en klaar zonder prikken van de Veet. Gewoon bij action bij de vrouw artikelen.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Angie bij FKK Grimbergen scheert het voor 20 Euro en is dan superglad.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Ik laat me al jaren maandelijks compleet waxen bij een van de vele waxzaken, inclusief mijn anus en butt crack.

Ik ga altijd naar een van de grotere ketens, zoals Delete, No-Hair, Redu etc. En heb bijna tijd een nieuwe dame.

Komt zeer regelmatig voor dat ik tijdens het waxen een stijve krijg. Vind dat juist gaaf te kijken hoe de (vaak jonge) meiden hierop reageren. Hahahahaha. Kan heel wisselend zijn. Een aantal proberen het allemaal onder een handdoekje te houden of vragen je soms om even je zaakje mee Vast te houden. Sommige gebruiken helemaal geen handdoekje en verblijven of verkozen niet als je pik half of meer stijf wordt.

Ik zorg wel dat het gesprek altijd compleet relaxed normaal blijft en helemaal niks sexueels bevat. Lekker over koetjes en kalfjes praten terwijl je daar soms je stijve pik aan een jonge meid ligt te showen en je in je fantasie haar lekker helemaal volspuit 🤣🤣

Ben in de afgelopen jaren al zeker 100x geheel geharst en heb nog ook maar een opmerking erover gehad.

Dus ik zou gewoon lekker naar een wax keten gaan ☺️

Andere ervaringen hier?

dapsbsc

Toogplakker
9 sep 2022
132
12
Ik zou toch subtiel een poging wagen zo af en toe, als ze hem toch vast heeft. Eerst een rukkie, misschien zit er meer in. Zelfde als de vele Chinese zogenaamde niet erotische massage huizen. In vele is "niets" mogelijk, totdat er € 50 meer te halen is. Heb al vele Chinese dames zo ver gekregen dat ze mij minstens even pijpte, en een paar die helemaal voor gaas gingen en met een kut vol zaad de dag verder konden.

BlahBlah

Toogplakker
4 sep 2020
43
10
Vandaag feet geprobeerd (Gisteren getest op mijn been en dat ging goed)

Het is velen malen handiger dan die poeder die ik hiervoor gebruikte.
Smeer het erop. Strijk het uit.
Wacht een paar minuten en glad.

jarhead

Toogplakker
24 dec 2019
68
43
Ik gebruik gewoon een scheermes en voldoende scheergel. Ook een tijdje Veet gebruikt. Maar dat gaf bij mij meer irritatie en jeuk. Ik heb toen zelfs ingegroeide haartjes gehad, sinds ik scheer heb ik dat probleem niet meer gehad.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Wat is makkelijker en sneller om die Veet aan te brengen. Met je hand(en) of met het spateltje ?

koja1658

Toogplakker
4 jul 2015
138
64
Gewoon op je handen veet doen uit de tube en uitsmeren op de plaats waar je het onthaart wil hebben en ook vanuit je bilnaad over je balzak uitsmeren .
Zo doe ik het altijd en werkt bij mij perfect .

BlahBlah

Toogplakker
4 sep 2020
43
10
Ik heb beide manieren geprobeerd en wat koja1658 zegt klopt.
Het is onmogelijk om met de spatel op elke plek te verspreiden.

gewoon goed je handen wassen na het aanbrengen.
Voordeel is ook dat je het sneller aanbrengt. Dus minder kans dat er haren achterblijven.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ik gebruik gewoon Veet voor vrouwen, lekker kaal en glad.
Insmeren gewoon met je handen en zo'n 3 minuten in laten werken en onder het douchen gewoon wassen en klaar zonder prikken van de Veet. Gewoon bij action bij de vrouw artikelen.

Heb het (Veet van de Action) in de week van 5 januari inmiddels geprobeerd mannen en wat een geweldig spul is dit zeg. Met spatel was hopeloos dus lekker met de hand het aangebracht en na 4 minuten alles goed afgespoeld onder de douche en flink gewassen en alles was heerlijk onthaard.

Komend weekend is het misschien tijd om het weer te doen of anders volgende week. Het schaamhaar blijft lekker lang weg en nog belangrijker het groeit niet snel weer aan. Had dit spul jaren geleden al willen gebruiken als ik er vanaf had geweten.

kokohoi

Snuffelaar
5 aug 2016
19
43
Ik heb toch wat mindere ervaringen met Veet. Ik heb Veet meerdere malen Veet minima voor Sensitive Skin geprobeerd, maar het onthaar bij mij heel slecht. Als ik de creme er langer op laat zitten dan tast het de huid aan (vorige week 2 kleine chemical burns opgelopen). Misschien licht het aan mijn haartype, maar bij mij werkt het gewoon niet.

Terug
Naar boven