Mandy uit Herzogenrath

van Damme

Toogplakker
27 mei 2024
37
17
Gisteren eerste keer bij Mandy geweest. Afspraak maken ging gemakkelijk, haar adres gekregen en daarnaartoe gereden (voor mij 20 minuten rijden).
Zij ontvangt in haar woning (netjes en schoon),parkeren gewoon op straat.
Zij was al geducht, stond bij de deur precies aangekleed als op de foto's.
Zij is vriendelijk en ontspannen, doet alles normaal en er zijn geen rare spelletjes met geld en wat mag niet,afspraak is afspraak.
Op een madras op de grond ging zij eerst rustig pijpen, met haar borsten masseren,niet slecht en ook niet super bijzonder.
Daarna zc neuken,deed helemaal niet moeilijk,redelijk snel in haar kutje klaar gekomen.
Zij in natuurlijk niet de jongste meer,helemaal niet (ik ook niet) maar haar lichaam ziet beter uit dan bij de meeste jonge meiden met overgewicht.

snorrie71

Toogplakker
28 nov 2023
220
281
Heb toch zwaar de indruk wat ik hier lees en op de duitse fora, dat t toch wel een spermacontainer is, die zich een paar keer per dag laat vullen. Mede daarom heb ik er toen een pijpdate van gemaakt

michaell

Ervaringsdeskundige
5 jul 2021
346
161
Petra laat zich toch ook een paar keer vullen op één dag , zelfs anaal .
Hoeveel mannen voor jou zijn geweest ervaar je toch niet (eerlijk) .

snorrie71

Toogplakker
28 nov 2023
220
281
Hmmmm denk dat dat bij alle dames is die nzc doen. Eén keer per dag zal niet genoeg zijn om van te leven
Nou als ze 2 klanten doen, zeg voor 300 euro, 5 dagen per week is dat toch per 4 weken 6 ruggen. Als dat niet genoeg is, dan schiet mij maar lek. Tenzij nog genoeg afgedragen moet worden aan de pooiers cq de neus gepoederd moet worden..

van Damme

Toogplakker
27 mei 2024
37
17
Heb toch zwaar de indruk wat ik hier lees en op de duitse fora, dat t toch wel een spermacontainer is, die zich een paar keer per dag laat vullen. Mede daarom heb ik er toen een pijpdate van gemaakt
Zoek jij echte liefde of betaald sex zc? Alle vrouwen hier neuken zc en elke van hun is een spermacontainer,dat is ook de bedoeling. Wij delen onze ervaringen,zoeken geen prinsessen.

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
Nog iemand durven wezen gaan.
Misschien eens terug gaan icm bezoek aan Petra.

Nou als ze 2 klanten doen, zeg voor 300 euro, 5 dagen per week is dat toch per 4 weken 6 ruggen. Als dat niet genoeg is, dan schiet mij maar lek. Tenzij nog genoeg afgedragen moet worden aan de pooiers cq de neus gepoederd moet worden..
Zoveel vraagt Mandy niet 😅😅

michaell

Ervaringsdeskundige
5 jul 2021
346
161
Zodra ik eens gelegenheid heb , wil ik haar toch bezoeken . Ondanks de éénpersoons matras op de grond .
Waarom dit ze zich dit aan ?

Morpheus67

Snuffelaar
11 dec 2023
7
2
Vorige week via app een afspraak gemaakt. Vrij snel antwoord en een half uur later kon ik er terecht. Parkeren voor de deur met het verzoek de huisdeur voorzichtig dicht te maken.
Ze ontving me in sexy lingerie en hoge rode hakken. Ze loopt een heel klein beetje voorovergebogen maar ziet er voor een gilf nog geil uit.
Even pik wassen aan de wastafel en ten plaatsgenomenop het eenpersoons matras. Ze begon me zacht te pijpen. Ik had aanvankelijk nog even moeite om stijf te worden (heb ik soms, door de spanning, wat last van). Maar al snel krreg ze hem hard. Ze pijpt lekker en diep.
"Willst du ficken?" Ja hoor, alleen vertrouwde ik het (nog) niet genoeg om zonder condoom te proberen. Ik gleed makkelijk in haar, ze voelt nog goed strak. Nadat ze mij een tijdje lekker bereden had voelde ik dat ik bijna ging komen en dat wilde ik toch liever in haar mond.
Ze heeft me toen heerlijk klaar gepijpt en ik kon alles in haar mond spuiten.
Positieve ervaring alhoewel ze niet overdreven enthousiast is.

mark1990

Toogplakker
21 dec 2024
46
12
Waarom stellen mensen zulke vragen ? Je kunt het toch ook eerst zelf proberen dan heb je meteen antwoord.
Tel nr. toevoegen en opslaan , en wat zie je dan plotseling verschijnen ? Het app teken verschijnt in beeld .
Antwoord op je vraag is bellen en appen . Veel plezier Mark1990.
eigenlijk omdat het nr via de link niet werkt bedankt voor je hulp

Terug
Naar boven