Mandy - Antwerpen

puurgenot

Toogplakker
3 aug 2015
74
9
Mandy daarnet haar kelder gewit ! dat was weel lekker, alleen spijtig van de lage opkomst...

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Ik was toch maar eens gaan kijken, moest toch in de buurt zijn.

Maar wat een teleurstelling. Toen ik mailde voor het adres kreeg ik het adres en de boodschap dat ik haar voor 120€ kon volspuiten, Ik vond dat wat verdacht en stuurden voor de zekerheid een extra mail met de vraag of naast volspuiten ook andere normale dingen zoals pijpen, zoenen, vingeren mogelijk waren. En ik kraag als antwoord "jazeker".

Nou daar aangekomen deed een naakt meisje de deur open, het was een lekker ding dat moet ik eerlijk zeggen.
Maar eens ik bij haar op bed kroop en mijn hoofd nog maar richting haar hoofd bewoog zei ze onmiddellijk al niet zoenen, oké kutzooi, en mijn hand was nog maar onderweg naar haar kutje en ik kreeg al te horen niet vingeren. Communicatie was niet mogelijk met haar want ze spreekt geen woord Engels enkel Duits. Dus ik heb onmiddellijk een mail terug gestuurd op het jazeker antwoord dat zoenen en vingeren dus echt niet konden. Uiteraard nooit op gereageerd.

Voor de rest was de dame niet erg enthousiast met pijpen we waren eerst met 3 en later met 2 mannen en ze wilden eigenlijk zo min mogelijk pijpen en dat liet zo ook merken we moesten gewoon neuken klaarkomen en klaar.
Daarnaast smeerden ze ook constant glijmiddel in haar kut waardoor er niet veel meer te voelen was tijdens het neuken natuurlijk.

Kortom ik voel me best in het zak gezet eigenlijk. Zeker geen herhalingsgevaar hier.

Terug
Naar boven