Man van swingerskoppel, soms alleen op boevenpad

Voormalig lid 41657

Snuffelaar
29 dec 2023
22
25
Heyy heyy, supergoed forum hier, al een paar leuke bare dingetjes gedaan, 1x vrouw van stel in sexbios en een keer een bare gangbang in belgië. Dat was heel geil en ik zoek nog meer vertier, daarom op zoek naar stellen of dames die op een lekker thuisfeestje komen chillen. Of samen met een forumgenoot (ik kan 3 passagiers mee nemen, split cost) naar zo een, alles ohne, gangbang in Duitsland ofzo. Of zelf een gangbang organiseren met een paar leuke meiden en mn vriendinnetje. Hmmmmmm, oh ja ik vind de maze in dh ook wel leuk met die gloryholes enzo.
Tenslotte nog een leuke huistip: maak op je eigen thuisfeestje je eigen recycleble gloryholewall. Neem een grote kartonnen doos van bv een TV en maak daar op strategische plekken een paar ronde gaten in, doe wat tape over de scherpe randjes. Plak deze wall dan met tape tussen de kozijn van een deur. Dames aan de ene kant en de heren aan de andere kant, en smullen maar.
Nou, als er dus nog mensen zijn die zin hebben in een leuke reisleider dan hoor ik het graag. Ben je een stel op zoek naar een betrouwbare man dan verzin ik voor jullie ook wel wat geils, ik kan behoorlijk dominant zijn… xxxx vanuit omgeving van Leiden

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
als er dus nog mensen zijn die zin hebben in een leuke reisleider dan hoor ik het graag.
klinkt als een van de betere reclamespotjes die ik ooit heb gezien van swinger sites ! ik zou best eens willen weten hoeveel dames jij dan kan aanbieden als "" reisleider "" aka "organisator " ?? ....wat ik wel niet snap , is waarom dan enkel swinger koppels jou kunnen inhuren 😆

Terug
Naar boven