Man opgepakt voor prostitueren meisje

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Het is zowieso verwerpelijk wat die gast flikt, laat dat duidelijk zijn. :oops: maar stel dat je als klant niets in de gaten had... Ik blijf er bij, een prepay telefoon moet standaard uitrusting zijn van een wandelaar.

http://www.telegraaf.nl/e/26307945
HELMOND - De politie heeft een 24-jarige man in zijn woonplaats Helmond opgepakt omdat hij een zestienjarig meisje uit Breda als prostituee zou hebben laten werken.

Volgens de politie heeft hij klanten geworven door seksadvertenties te plaatsen. Het meisje zou hij vervolgens naar de woonadressen van klanten of naar hotels hebben gebracht. Ook naar die klanten loopt een onderzoek. De woning van de verdachte is doorzocht. Er zijn enkele telefoons, een tablet en een laptop alsmede een geldbedrag aangetroffen en in beslag genomen.

De rechter-commissaris heeft de man donderdag voor twee weken in bewaring gesteld.

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Het is zowieso verwerpelijk wat die gast flikt, laat dat duidelijk zijn. :oops: maar stel dat je als klant niets in de gaten had... Ik blijf er bij, een prepay telefoon moet standaard uitrusting zijn van een wandelaar.

http://www.telegraaf.nl/e/26307945
HELMOND - De politie heeft een 24-jarige man in zijn woonplaats Helmond opgepakt omdat hij een zestienjarig meisje uit Breda als prostituee zou hebben laten werken.

Volgens de politie heeft hij klanten geworven door seksadvertenties te plaatsen. Het meisje zou hij vervolgens naar de woonadressen van klanten of naar hotels hebben gebracht. Ook naar die klanten loopt een onderzoek. De woning van de verdachte is doorzocht. Er zijn enkele telefoons, een tablet en een laptop alsmede een geldbedrag aangetroffen en in beslag genomen.

De rechter-commissaris heeft de man donderdag voor twee weken in bewaring gesteld.

Wat heb je aan een prepaid telefoon als je de DVP op huisbezoek laat komen ?? ;) :D :lol:

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
CWP zei:
Het is zowieso verwerpelijk wat die gast flikt, laat dat duidelijk zijn. :oops: maar stel dat je als klant niets in de gaten had... Ik blijf er bij, een prepay telefoon moet standaard uitrusting zijn van een wandelaar. ..........

Onderschat deze klanten niet, ze weten heus wel dat de dame jonger is dan de legale leeftijd, anders reageren ze er niet op.
Dat soort types zoeken daar juist naar.

Terecht dat deze types ook aangepakt worden door de lange arm van de wet.
Als ze dan opgesloten worden bij andere gevangenen, laat dan per ongeluk uitvallen dat die gevangene op kinderen valt.

BTW, als je niets te verbergen hebt, heb je ook geen prepaid telefoon nodig ;) .

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
naked zei:
BTW, als je niets te verbergen hebt, heb je ook geen prepaid telefoon nodig ;) .

Oneens.

Want als je niks te verbergen hebt gebruik je toch ook geen nickname?

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
dirkA zei:
naked zei:

Oneens.

Want als je niks te verbergen hebt gebruik je toch ook geen nickname?

Daar mag je het gerust mee oneens zijn, maar dit is mijn mening.
Een prepaid telefoon gebruik je o.a. om niet of moeilijk achterhaald te kunnen worden door het justitiële apparaat of partner of iets dergelijks.
Met een nick name ben je nog steeds te achterhalen: wie je bent en waar je verblijft

Je nickname is gekoppeld aan je gegevens bij de administrator, dus verberg je in feite niets.
Was wat creatiever door een nickname te verzinnen ipv van mijn eigen naam te gebruiken of een gedeelte daarvan.
Gelukkig mag iedereen dat voor zichzelf bepalen

Mvg

Naked

Terug
Naar boven