Man 35+ Antwerpen/Noord-Brabant

janzonderpet

Toogplakker
16 jul 2024
48
53
Hallo

Nog geen ervaring met nzc. Wel door oa. dit forum geprikkeld en onlangs een dame bezocht die het aanbiedt op kinky. Ze stelde meteen voor om het condoom weg te laten, maar heb toch nmc gedaan.
Ergens heb ik toch nog twijfels over het risico op SOI, zeker als nzc zo snel wordt aangeboden.
Ben nu van plan om me eerst te laten testen bij het ITG en dan haar bare vol te spuiten. Heb wel altijd nmc gedaan maar orale sex was (soms) wel zc, en iets doorgeven zonder het te weten, schrikt me wel af.

Hoe kijken jullie naar het risico als de dame graag bare aanbiedt? Ze geeft aan regelmatig te testen en vraagt extra voor bare, onder andere (zegt ze) om de testen en pillen (PrEP?) te betalen.
Ik weet nog van de tijd dat HIV/AIDS je leven kapot maakte totdat je doodging van een doordeweekse infectie of de bijwerkingen van de medicatie, vandaar dat ik het voorzichtig wil aanpakken.

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Ga naar de ZIZ in Den Haag of Utrecht. Vul wel eerst de online PREP vragenlijst in en geef dat je het ook met mannen doet. Dat is niet bedoeld om te liegen maar anders kan je geen PREP aanvragen na de vragenlijst omdat wij hetero/bi nzc'ers buiten de boot vallen bij de vragenlijst. Later in het gesprek kun je dat gewoon aangeven. Niemand die je bij de ZIZ daarover zal veroordelen want zij weten ook hoe de vragenlijst werkt.

3 maanden PREP pillen kost iets van 60 euro incl. HIV test. Die pillen krijg je binnen een week ofzo thuis.

Ik weet nog na de eerste keer dat ik het zonder deed met een hoer (net zoals de meesten) dat ik meteen AIDS had ofzo ik ben misschien pas na 30 keer nzc neuken met PREP begonnen. Wel wat tijdelijke SOA's gehad die zijn op te lossen met een kuurtje of prik.

Dus doe het pas nzc als je PREP slikt. Laat je ook voor Hepatitis C inenten. Dat duurt wel maanden om af te ronden omdat er tijd zit tussen de prikken in maar beter starten dan niet.

Het verstandigste is natuurlijk gewoon nmc. Nzc is een verslaving en nog duurder ook, kost vaak 30-50 euro meer. En natuurlijk de risico's op SOA's. Chlamydia, gonorroe zijn de meest voorkomende. De laatste is zeer pijnlijk als je te lang wacht met het halen van een prik.

Als ik het zo optel is nzc het eigenlijk niet waard.

Dat ze meer vragen voor nzc is gewoon vraag en aanbod. Oja en maak duidelijke afspraken want het komt nog al eens voor dat volspuiten vlak voor de penetratie 'ineens' niet meer kan. Dan kun je aantal dingen doen; alsnog volspuiten, weggaan en geld terug of je gehoorzaamt en spuit buiten haar kut. Maar zou gewoon eerst haar de whatsapp berichten voorleggen omdat je daar afspraken hebt vastgelegd en dan een beslissing nemen. Dus zorg dat je een duidelijk bevestigend antwoord krijgt dat het mogelijk is als je haar straks wilt volspuiten.

Aan jou de keus!

janzonderpet

Toogplakker
16 jul 2024
48
53
komt nog al eens voor dat volspuiten vlak voor de penetratie 'ineens' niet meer kan. Dan kun je aantal dingen doen; alsnog volspuiten
Dat is volgens mij verkrachting. Een hoer kan, net als iedereen, eerder gegeven toestemming intrekken, ook als de toestemming via schriftelijke communicatie is vastgelegd. Ik hoop dat ik nooit in de situatie kom dat ik andere mensen hun mening daarover moet overwegen.

Netjes is het natuurlijk niet als "ja" zomaar verandert in "nee", maar is bare hoeren neuken ooit wel "netjes"?

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Gast wat doe je hier met je onzin praat. Ik geef je een hele lap tekst met advies en je komt op deze manier terug? Lekker dankbaar.

En nee dat is geen verkrachting je gaat er sowieso toch al met je (bare) lul in of niet? En je hebt bewijs dat het afgesproken is. Je gaat te ver met je gedachten.

Maar goed meneer de moraal ridder hier denkt het allemaal beter te weten dus beter vertrek je met je onzin ethische praat, jij wilt zelf nzc doen en noemt ze zelf "hoeren" dus niet ineens uit de hoogte doen.

janzonderpet

Toogplakker
16 jul 2024
48
53
Als ik het zo teruglees, dan heb ik misschien verkeerd begrepen wat je schreef.

Wat ik had begrepen was besproken via app, blijkt niet mogelijk na betaling, doe alsnog zonder toestemming.

Dat laatste heb ik op gereageerd. Maar als je dan gewoon de conversatie boven haalt en daarmee alsnog toestemming krijgt, dan is dat natuurlijk wel ok.

In het geval dat de hoer nee blijft zeggen tegen cip, dan blijven enkel opties geld terug en weggaan of voor het zingen de kerk uit.

Ik apprecieer het advies wel, maar ik weet niet of ik er veel mee kan.

Voor de SOI zaken is het ITG in Antwerpen gewoon veel handiger voor mij. Die doen ook PreP consultaties, maar dat is nu niet waar ik voor ga.

Ik ben nu op zoek naar bare seks als lekker extraatje bij een paydate met goede klik. Afdwingen van aangeboden diensten en preventieve medicatie past daar (nog) niet bij voor mijn gevoel. En het draait toch allemaal om een goed gevoel.

Terug
Naar boven