Man (22) advies nodig

jeremy12

Snuffelaar
19 nov 2025
8
5
Hey allemaal,

Laatste tijd heb ik geen sex meer en ik merk echt dat ik het nodig hebt. Heeft iemand enig idee waar ik dames kan vinden? Regio overijssel maar kan reizen

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
363
451
Dat moet HIER lukken voor als je vanwege de hoge brandstofprijzen een beetje bij de deur wilt blijven.

maar kan reizen
Dan zou je het ook nog HIER kunnen proberen.

Anders is Google je beste vriend.

Als je wat leniger bent dan kan je eventueel bij gebrek aan tijd om te reizen of gebrek aan geld om te boeken DIT nog proberen.

Laat je ons weten hoe het is gegaan?

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Er zijn allerlei websites voor betaald contact, zoals sexjobs of kinky. In regio Overijssel zitten echt wel dames en net daarbuiten zitten er ook genoeg. Hoe moeilijk kan het zijn? (tenzij je speciale wensen hebt natuurlijk...)

TheAverageJoe

Toogplakker
24 feb 2022
46
32
Als je 22 bent en vrijgezel, schaf je lekker tinder aan. Genoeg gratis te poppen. Prostitutie is prima de oplossing voor kerels die aan een partner aanzitten, en af en toe wat druk van de ketel willen halen.

Ik veronderstel dat je even gemiddeld uitziet, dat voldoende moet zijn voor 1 of twee wippen in de maand.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Prostitutie is prima de oplossing voor kerels die aan een partner aanzitten, en af en toe wat druk van de ketel willen halen.

Zoals ik jou zin lees is protitutie niets voor een vrijgezelle vent die af en toe sex wilt hebben ?
Begrijp ik je zin goed ? Zo ja, dan ben ik wel benieuwd waarom een vrijgezelle vent geen hoer zou mogen bezoeken.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Hey allemaal,

Laatste tijd heb ik geen sex meer en ik merk echt dat ik het nodig hebt. Heeft iemand enig idee waar ik dames kan vinden? Regio overijssel maar kan reizen

Gozer je bent 4 maanden en 4 dagen lid van het forum en dan weet je nog niet waar je wat te neuken kan vinden ?
Zou dan eens je ogen laten nakijken of je wel genoeg kan zien. Het forum staat vol met neukbare meiden/vrouwen.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
363
451
Zou dan eens je ogen laten nakijken of je wel genoeg kan zien
2016-hans-anders-nl.jpg

Niet te verwarren met "Omdat goed neuken een recht is"

janzonderpet

Toogplakker
16 jul 2024
48
53
Gozer je bent 4 maanden en 4 dagen lid van het forum en dan weet je nog niet waar je wat te neuken kan vinden ?
Zou dan eens je ogen laten nakijken of je wel genoeg kan zien. Het forum staat vol met neukbare meiden/vrouwen.
Heb even door de andere posts van jeremy12 gescand. Het zou kunnen dat hij moeite heeft met het transactie gedeelte.

Als het is omdat je zuinig bent, dan kan ik je niet helpen.
Als het een gevoelskwestie is: dat is ok. Je moet niets doen waar je je niet goed bij voelt.

Betalen voor seks betekent overigens niet dat de seks slechter is. Vaak gaat het over losse contacten, maar zelfs dat hoeft niet. Zeker als je een goede houding hebt (respect etc.), zien dames je graag terugkomen.
Ja, je betaalt, voor dienstverlening die, ga ik van uit, vrijwillig wordt aangeboden. Ook in een relatie is het geven en nemen. Bij sekswerk is dat in geconcentreerde vorm en gefocusd op haar (/zijn/hun) financiën en jouw geilheid of behoefte aan intimiteit.
Als je denkt dat je een hoer betaalt om dingen te doen die ze niet wilt, dan denk ik er anders over. Je betaalt voor haar beschikbaarheid en kwaliteit van dienstverlening. In die tijd doet ze dienstverlening waar ze zelf voor kiest. Er zijn er misschien die liever niets zouden doen, maar ze zijn liever hoer dan schoonmaker of secretaresse of fabrieksarbeider.

Behandel vrouwen met respect, en dan maakt het niet uit of je ze vindt op kinky of sexjobs of tinder of in je eigen dorp.

Ook als je lijkt te passen in een stereotype waar vrouwen niet van houden, dan geldt dat enkel voor de eerste ontmoeting. Als je dan toch een kans krijgt, dan kan je laten zien dat je een goede partij bent, en dan kunnen dingen in beweging komen. Het leven is niet eerlijk, maar je hoeft niet altijd pech te hebben.

Ik doe hier een aantal aannames, waar ik mijn reactie op bouw. Als mijn aannames niet kloppen, dan kan je bovenstaande negeren.

Kan je dan aangeven wat je zoekt qua seks en waar je al gezocht hebt en waarom dat niet werkte voor jou?

Terug
Naar boven