Mallu - Amsterdam

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Vandaag nieuw op Kinky verschenen.

Mallu ferraz on Oost - Trio hot
www.kinky.nl/id=577470
> advertentie aangemaakt vr 22 dec 2017

(klik op de plaatjes om te vergroten)

-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
bare raider zei:
Dat ik thuis was in NH 5x gebelt nam niet op 2x stond ie uit.. :?:
Nou, ik heb inmiddels wél telefonisch contact gehad, want was wel benieuwd naar degene met wie de dame een trio aanbiedt. Aan de lijn geen Engels sprekende dame, maar heel verrassend een Nederlands sprekend persoon. En hoorde ik dat nou goed? Die stem leek verdraaid veel op die van de Delftse oplichter (zie ook hier), die volgens mij ook de telefoons beantwoordt van het Zwerfbaredijsje.

Even doorgepraat. Nee, de dame waarmee ze een trio doet, staat niet op Kinky. Maar is inclusief de prijs. Op de vraag in welke straat in Amsterdam ik moest zijn, werd gezegd dat ze nu ontving in DELFT... En hoe verrassend, op de Lodewijk van Deysselhof. Voor wie nog niet op de link 5 regels hierboven naar de Delftse oplichter had geklikt, doe dat dan alsnog maar even voor de printscreens van dat adres.
Ohhh, mensenhemel, hoe kán Support van Kinky zich toch zó gemakkelijk laten ringeloren, er is domweg geen serieuze check gedaan...
-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Vandaag zag ik dat nzc niet meer staat aangevinkt en er ook wat foto's bij zijn gekomen. Verder is de trio-verwijzing weer verdwenen.
Op het Kinky-forum meldde iemand dat het contact raar verliep en er geen thuis werd gegeven na aankomst in de straat, zie hier.

Mallu ferraz Oost - please read my profile well,before asking so many!

Terug
Naar boven