Mager, kleine tietjes, dunne benen

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
ben destijds dit quotum begonnen. Ben er enige tijd om gezondheid redenen tussen uit geweest. Ik val nog steeds op mager en kleine tietjes. Tegen anorexia aan. Vind de aangeprezen meisjes en vrouwen eigenlijk niet mager genoeg, vaak te stevige bovenbenen.
Nergens een meisje of vrouw die aan mijn verlangens tegemoet komt?

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
She is not skinny and she has big sagging tits .Why post her here ?
Bareboy

A

Anonymous

Guest
Bij Ilse in Stekene 56 jaar 1.60 en 45 kg .
Draagt een brilletje .en word graag anaal gepakt .
Enkel contact via e mail op redlichts.
Alles bare in haar kkeine strakke kontje 50 euro .
Ze valt op rijpere mannen .
Provincie Oost vlaanderen .België.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Ik ben heel benieuwd naar een recensie van dat adresje.
Evenals contactgegevens van dat adresje via PM

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
je hebt echt wel een bijdrage aan dit forum blokrob, inmiddels 11 meldingen over een junk alert

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Pieter, ik heb een paar keer contact gehad begin dit jaar en ook 2 keer zo dacht ik tot een concrete afspraak kunnen komen.
Alleen 2 keer voor niets ver naar Terneuzen gereisd.Zij bleek te moe te zijn om de deur te openen, had mijn komst wel vernomen. Excuses gehad en mocht dan de tweede keer met korting komen. (Weer hetzelfde verhaal) Ontvangt rondom het centrum thuis. Ivm privacy dame en haar kinderen natuurlijk geen adresgegevens. Lief meisje aan de telefoon, alleen op dit moment teveel aan de hand in haar leven heb ik het idee. :arrow:

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik heb ongelooflijk chance met mijn nieuwe vriendin.
Slank(36 kg), kleine naturele borsten en magere benen en armen. Piepklein kontje en bloedmooi.
Misschien post ik wel eens onherkenbare foto.

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hallo,
als je op afspraakjes kijkt, zal je merken dat er regelmatig skinny dametjes een bare feestje organiseren.
Bij deze dametjes kan je soms ook privé terecht.

Terug
Naar boven