Mager, kleine tietjes, dunne benen

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
tim zei:
Meeelover zei:

staat er 185cm en ik vind ze wat manneijke trekjes hebben (lidteken op venusheuvel) en mijn eerste indruk is dat ze vroeger een man was ?
Meelover, weet je zeker dat het geen omgeboude is ?

heb ook nog 'ns naar de foto's gekeken......misschien heb je gelijk......

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Het enige litteken wat ik kan ontdekken is die van een keizersnee wat er meer op zou duiden dat ze als vrouw geboren is dan als man, dus....

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
pauldekutkabouter zei:
Het enige litteken wat ik kan ontdekken is die van een keizersnee wat er meer op zou duiden dat ze als vrouw geboren is dan als man, dus....

had ik ook al over gedacht dat het een keizersnee zou kunnen zijn maar weet niet hoe de chirurgen de ombouw wegopereren. Ik heb nog enkele foto's gezien waar Wendy met vrouwelijke trekjes te zien is en als ik de recensies op hooker doorlees moet ik concluderen dat zich zoveel mannen niet kunnen vergissen en dat ze wellicht een echte vrouw is. Misschien valt het in echt wel mee dat met de mannelijke trekjes die men op foto's ziet.
Had iets teveel twijvel in begin. Als ze veel kleiner dan 1.85m geweest zou zijn dan was voor mij misschien minder twijfel geweest.
Zonder twijfel past ze ook onder dit onderwerp maar wel zeer mager...

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
tim zei:
Meeelover zei:

staat er 185cm en ik vind ze wat manneijke trekjes hebben (lidteken op venusheuvel) en mijn eerste indruk is dat ze vroeger een man was ?
Meelover, weet je zeker dat het geen omgeboude is ?

Er is één foto van haar met een echt paardengezicht en dat heeft me in eerste instantie weerhouden ondanks de goede recensies. Als dit een omgebouwde is dan zou het perfect zijn. Maar ik ben er van overtuigd dat ze als vrouw ter wereld is gekomen.

Reden dat ze niet meer op mijn lijstje staat is te mager. Ik voel me daar oncomfortabel bij. Als je een beetje wild bent kraken de botten waarschijnlijk.

Joannedorb

Snuffelaar
15 dec 2015
3
0
Ik zag via een andere site dat ik niet de enige ben. Dus loop je met vakantieplannen en een internetverslaving rond, dit is niet de oplossing

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Joannedorb zei:
Ik zag via een andere site dat ik niet de enige ben. Dus loop je met vakantieplannen en een internetverslaving rond, dit is niet de oplossing

Is Joannedorb nou een mislukte spambot, of is het iemand die twee fora heeft openstaan en telkens op de verkeerde forum post?

Bekijk zijn andere twee berichten maar eens. Het zou best kunnen dat hij op een andere forum de meest geile bare ervaringen heeft gedeeld in plaats van hier. :lol:

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Vroeger hadden wij in rdam de g j de jongeweg, dat had de hemel op aarde geweest voor je, heroine hoertjes. Zo mager als het maar kan, 10 gulden neuken zc.

en de keileweg niet te vergeten

het is mijn ding niet zo'n levend skelet
geef mij maar ronden zachte weelderige vrouwen !

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
CWP stuurde me in een lollige bui navolgende link:
http://warnet.ws/news/35702Da's pas mager !
val op tengere meisjes - vrouwen met kleine tietjes en dunne benen, bij voorkeur aziatisch. Zijn moeilijk te vinden, maar zo af en toe duikt er een gewillig Aziaatje op.

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
philippe zei:
CWP stuurde me in een lollige bui navolgende link:
http://warnet.ws/news/35702Da's pas mager !
val op tengere meisjes - vrouwen met kleine tietjes en dunne benen, bij voorkeur aziatisch. Zijn moeilijk te vinden, maar zo af en toe duikt er een gewillig Aziaatje op.

Ziet er wel geil uit.
Lijkt me wel wat of z'n extreem mager ding flink te vullen met mijn witte goud.
Alleen heel moeilijk om zo iemand te vinden

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Die foto:
dat is gewoon pathologisch en heet anorexia.

Ook vroeger eens per ongeluk meegemaakt.
En een lawaai door al die ramelende botten . . . ;)
Kon niet kaarkomen wegens medelijden toen.

Noorman

Rintintin

Snuffelaar
20 nov 2015
14
0
Ik hou d'r ook wel van :)

Hier is trouwens zo'n anorexia dame, maar staat niet meer online. Waarom figuur "normaal" staat ingevuld is mij een raadsel.

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=268614
De recensies zijn wisselend. Ikzelf vond het het appartement ook te vies maar Miranda zelf is wel aardig en ziet er leuk uit.

A

Anonymous

Guest
zoekresultaten{5889CBE0-6379-4023-986A-356BFEDB18E2}tab
Ik weet niet of ze in de sexshop zonder condoom neukt, maar heb haar in het verleden zowel in kut als kont lekker vol gespoten. En voldoet aan de criteria hier. Heeeeeeel kleine tietjes. Wel lekkere tepels. Heel klein en dun. 40 kg schoon aan de haak.

Terug
Naar boven