Mager, kleine tietjes, dunne benen

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
petertje2 zei:
Namen en rugnummers

Bare Addict

Geen loze statements👊

Petertje, zoals ik zei zitten ze niet in het milieu.
Ook allemaal zelfstandige vrouwen die geen nood hebben aan een man die betaald voor sex met hun.
Ik heb het geluk de juiste personen te leren kennen.,
Als wij ooit samen op terras koffie zitten te drinken, dan toon ik jou met plezier de filmpjes en foto's.
Bedankt voor je begrip.

kleoculture

Toogplakker
5 sep 2016
43
4
Deze is misschien niet superslank, maar deed iig 2 jaar terug of daarvoor wel aan bare en is wel een lolita te noemen. Toen ze nog niet al te lang bezig was, was ze best geil en een hele tijd later nog eens keer geweest toen begon de service wat meer af te glijden naar normale Roemeense/Oostblok-standaard.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/2150908-loredana
Deze komt ook wel in aanmerking en recent nog eens bezocht. Is naar eigen zeggen teveel afgevallen door teveel snuif. Ze was bezig daarvan af te komen. Wellicht waarheid omdat ze flink warm was en ook beetje geagiteerd. Niet vervelend naar mijn aanwezigheid maar met met haar eigen gesteldheid. Ze is iig vermagerd en ze was daarvoor al aan de slanke kant.
Was enthousiaster toen ik haar een jaar terug ofzo bezocht. Ze had iets vriendelijks en ondanks dat ze bijna geen woord Engels kan, was ze wel met vertaaltools bezig via Google waardoor je toch wat kon interactie hebt. Wilde het daarom nog wel eens proberen maar doe ik niet meer. Is denk ik mentaal niet bestand tegen het werk en/of zich teveel met verkeerde middelen ingelaten. Date was matig.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/5876872-alexandra

sdm

Snuffelaar
30 jan 2019
15
4
bare-addict zei:
petertje2 zei:
Namen en rugnummers

Bare Addict

Geen loze statements👊

Petertje, zoals ik zei zitten ze niet in het milieu.
Ook allemaal zelfstandige vrouwen die geen nood hebben aan een man die betaald voor sex met hun.
Ik heb het geluk de juiste personen te leren kennen.,
Als wij ooit samen op terras koffie zitten te drinken, dan toon ik jou met plezier de filmpjes en foto's.
Bedankt voor je begrip.

Alle begrip, maar wat is je toegevoegde waarde van je eerste bericht dan. Meende zoiets ook al te lezen in topic over zwangere dames. Veel blabla weinig boemboem denk ik dan...

Terug
Naar boven