Magalie Belgie

kristof

Toogplakker
1 mei 2015
178
42
Cardate geregeld met haar begin van de week. Ik op tijd. Zeker 30 minuten gewacht..kwam niet opdagen. Mail gestuurd..kwam met excuus af dat ze accident had met wagen. Ik geloofde er niet veel van want volgende dag adverteerde ze weer met cardate. Te mooi om waar te zijn.

A

Anonymous

Guest
Je vraagt je dan wel af wie plaatst zulke advertenties en welk belang is erbij? Redlights zelf misschien om de exploitatiecijfers en marketing wat beter te laten functioneren (lees:advertentieopbrengsten)?

Snow

Toogplakker
19 apr 2016
86
20
Ook mee afgesproken ,kwam niet opdagen. Daarna geen reactie meer op mijn mails. Als ik haar dan contacteerde via een ander mailadres dan was er plotseling wel reactie. Toen ik haar hiermee confronteerde kwam er geen reactie meer.

FAKE FAKE FAKE

Te mijden dus, je tijd en energie er niet insteken :oops: :evil:

A

Anonymous

Guest
Dank jongens. Was al bijna van plan de rit te wagen. Zo'n superlijf...!

Waarschijnlijk dus weer een drooggeiler.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
ROBINHOOD2017 zei:
Je vraagt je dan wel af wie plaatst zulke advertenties en welk belang is erbij? Redlights zelf misschien om de exploitatiecijfers en marketing wat beter te laten functioneren (lees:advertentieopbrengsten)?

Die van Redlights zijn zelf oplichters daar zij doelbewust met deze praktijken meewerken. Ik heb hen een tijd geleden verschillende valse advertenties gemeld, met print-screens van de originele sites waarvan men de foto's hadden gejat, telefoonnummers die soms gelinkt zijn aan het adres van een mannen die zo dom zijn datzelfde nummer te gebruiken voor de verkoop van iets op Kapaza enz...
Geen enkele reactie gehad en de advertenties bleven gewoon online.
Elke advertentie kost 2eur aan de adverteerder, er verschijnen er minstens duizend per dag (incl. dezelfde die telkens worden hernieuwd).
Reken dus maar uit wat het voor hen opbrengt.
Misschien eens voer voor de belastinginspectie...

Terug
Naar boven