Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Beste medeleden, ik ben in de week van 22 mei in Madrid, en zoek een spannend avontuurtje met de blanke sabel. Hebben jullie tips?
Bij voorbaat dank,
Dutchpapi
In Spanje, ook in Madrid, is het geen probleem om hoeren te vinden.
Ga in de avond stappen en je komt ze zeker tegen, ik weet uit eigen ervaring dat gewoon vragen aan de straatdames geen probleem is.
Je kunt ook flink afdingen in Madrid, het aanbod is namelijk best groot. Naar mijn idee is het ook legaal in Spanje.
Ga in de avond, wel laat, naar de Calle Luna of andere straten..
En wil je zc neuken? Gewoon vragen, de meeste zijn er wel voor in..
Verslag zou leuk zijn!
En de dame meenemen naar je hotel is geen probleem, nog nooit meegemaakt in Madrid dat men daar moeilijk over deed.
Kijk er trouwens niet van op als ze meteen willen neuken in een steegje....
Viel tegen.
Bare is inderdaad mogelijk, maar de lelijkheidsfactor is erg hoog. Diegenen die er wel appetijtelijk uitzagen deden mc of vroegen woekerprijzen.
Uiteindelijk moest de geilheid er wel uit en helaas helaas mc een 20 jarige geneukt.
Echt? De dames waren een jaar geleden bloedmooi juist. Jammer dat dit niet meer het geval is.
Maar bedankt voor je info, dan gaan we die plaats voortaan mijden.
Wat voor de een bloedmooi is. Is voor de ander mogelijk hoog lelijkheid factor ....heb in Spanje nog nimmer oerlelijke dvp meegemaakt
Meestal clubdames .
Maar dat was in mijn rubberyears .