Maddie westerlo

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
250€ voor een uur + extra's voor een 40 jarige (waarschijnlijk nog een aantal jaartjes gelogen).... gekker moet het niet worden. 😂
Heel veel andere dames voor veel minder....

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Ben er ondertussen en €300 all inn, anaal inbegrepen.

Maddie ontvangt in een rendezvoushorel beste Belgische uitvinding ooit, ik zal een anoniem fotoje bij voegen dan heb je idee

Bij binnenkomst wordt je allerhartelijkst ontvangen heerlijk tongzoenen en het jurkje trekt ze over haar hoofd uit, cup d echte borsten

Natuurlijk al graaien tussen haar benen wat een heerlijke natte Belgische Milf ondertussen al mijn kleren uit naar het bed ik ga haar natuurlijk beffen en hop daar gaat ze 1e orgasme ondertussen wordt ze zo ongelooflijk nat en haarvkontje gaan we vingeren en nog een orgasmevonder het likken en haar kont ontvangt 3 vingers.

Ik ben ondertussen zo hard kruip weer omhoog mijn pik glijdt zo er in tongzoenend verder ondertussen haal ik mijn pik eruit kussen onder haar kont benen in de lucht ik neem haar anaal ondertussen vingert ze zichzelf naar orgasme en ik begin te spuiten heerlijk die kont in

Toen beide op de handdoek liggen die ze had neergelegd, een zeer interessante dame met een geweldig verhaal echt een prima vrouw. Even rusten en het hele spel begint weer van voren af aan kortom iedere euro waard

Terug
Naar boven