Maartje - Eindhoven

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Afgelopen 25 Januari stond haar adje weer on-line. En heb ik er nog maar eens een poging gewaagd. Ik kon alleen wat vroeger helaas vind het zelf vaak net wat geiler om later te gaan maar dat mocht de pret niet drukken. Ze was helaas iets later en ik ook dus toen ik er aan kwam stond ze er net en mocht ik het spits afbijten van die avond nog een leuk gesprekje gehad van vroeger +- 5 jaar geleden of langer. De klik was zeker aanwezig waarbij er nog wat besproken was over een toekomstige date....... hebben het ons zelf gemakkelijk gemaakt en heb der eerst even gebeft lekker mint fris kutje. Verschillende standjes heerlijk zoenen ze begon bovenop toen Doggy en in Missio afgemaakt en zoenend volgespoten...... het zaad droop er heerlijk uit.... benen een beetje schoongeveegd en ik mezelf aangekleed en weer vertrokken.

Al met al een geslaagde date. Toen ik weg liep klopte de volgende al op de deur..... 😁.

Die zou al kunnen vertellen dat ze heerlijk nat was. 😉

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Omdat mensen dan gelijk afhaken bij een cumdump van 120/150 euro op een koude parkeerplaats ff snel ipv een comfortabel bed

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Zou ik ook zeker doen, absurde prijzen voor effe snel op een parkeerplaats.
Genoeg mannen die het wel doen, verdienen zeker goed?

Dnz88

Toogplakker
18 mrt 2024
42
16
Maartje onlangs voor de 2e keer bezocht. Neemt alleen nog vaste klanten aan. Blijft een leuk en gewillig ding. Geniet er zelf ook van.

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
De advertentie stond net op sexjobs en is alweer verwijderd. Heb de link daarom niet meer kunnen plaatsen. Er stond bij vermeld alleen voor bekende mannen.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Waarom staat ze dan op sexjobs als het alleen voor bekenden is?

4fun

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Geen idee waarom zij zo adverteert. Ze neemt geen nieuwe klanten aan . En ze is actief zolang ze zin heeft. En de advertentie is ook altijd weer snel weg.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven