Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Afgelopen 25 Januari stond haar adje weer on-line. En heb ik er nog maar eens een poging gewaagd. Ik kon alleen wat vroeger helaas vind het zelf vaak net wat geiler om later te gaan maar dat mocht de pret niet drukken. Ze was helaas iets later en ik ook dus toen ik er aan kwam stond ze er net en mocht ik het spits afbijten van die avond nog een leuk gesprekje gehad van vroeger +- 5 jaar geleden of langer. De klik was zeker aanwezig waarbij er nog wat besproken was over een toekomstige date....... hebben het ons zelf gemakkelijk gemaakt en heb der eerst even gebeft lekker mint fris kutje. Verschillende standjes heerlijk zoenen ze begon bovenop toen Doggy en in Missio afgemaakt en zoenend volgespoten...... het zaad droop er heerlijk uit.... benen een beetje schoongeveegd en ik mezelf aangekleed en weer vertrokken.
Al met al een geslaagde date. Toen ik weg liep klopte de volgende al op de deur..... .
Die zou al kunnen vertellen dat ze heerlijk nat was.
De advertentie stond net op sexjobs en is alweer verwijderd. Heb de link daarom niet meer kunnen plaatsen. Er stond bij vermeld alleen voor bekende mannen.
Geen idee waarom zij zo adverteert. Ze neemt geen nieuwe klanten aan . En ze is actief zolang ze zin heeft. En de advertentie is ook altijd weer snel weg.