Maartje - Eindhoven

Barepussydestructor

Ervaringsdeskundige
14 feb 2021
277
283
Had onlangs haar ad gespot.
Duurde vrij lang tot ik een reactie had. Prijs gevraagd, die leek me ok. Dan vroeg ze tegen welk uur ik wou komen. Ik vroeg of een bepaald uur ok was en sindsdien geen enkele reactie meer. Zeer teleurstellend!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Het is nu éénmaal lastig afspreken met verslaafde dames.
Als er iets te scoren valt dan gaat dat altijd voor.
Je moet geluk hebben om tot afspraak te komen.
Zit je dichtbij dan niet zo erg als je voor nop komt.
Maar ik zou er geen uur voor in de auto rijden, kans dat ze niet
komt opdagen is veel te groot.

alex the great

Toogplakker
27 mei 2015
104
29
Het is nu éénmaal lastig afspreken met verslaafde dames.
Als er iets te scoren valt dan gaat dat altijd voor.
Je moet geluk hebben om tot afspraak te komen.
Zit je dichtbij dan niet zo erg als je voor nop komt.
Maar ik zou er geen uur voor in de auto rijden, kans dat ze niet
komt opdagen is veel te groot.
Hoe kom je hierbij? Maartje is geen verslaafde hoor. Ja, seksverslaafd wellicht ;)

Ze spreekt het liefst met bekenden af en qua communicatie moet je vooral to the point blijven. Per afspraak app ik volgens mij max 2x vooraf. Ze komt haar afspraken altijd na is mijn ervaring. Doe er je voordeel mee.

CocoV

Snuffelaar
30 nov 2021
13
18
Vandaag uiteindelijk toch eens met Maartje af kunnen spreken. Ontving in een bus op een redelijk afgelegen parkeerplaats. Ze lijkt iets voller dan de foto's, maar nog steeds lekker strak met pronte borsten. Na een korte pijpbeurt lekker geneukt en volgespoten.

Omdat ze in haar bus ontving waren alleen vluggertje mogelijk, wat het voor mij net niet is. Daarom dat ik misschien nog eens ga als ik de volgende keer bij haar thuis mag komen, maar anders niet denk ik.

Barepussydestructor

Ervaringsdeskundige
14 feb 2021
277
283
Heb dr vandaag eindelijk te pakken gekregen!

Wat kan ze goed pijpen! Zaaaalig!
Duurde ook niet lang voor ik haar kletsnatte poesje vol spoot!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Gister actief rond om best, €120 vluggertje in een koud camper busje, nee dank je, voor een snelle cumdump is dat teveel vind ik.

Wonderkid50

Toogplakker
8 sep 2015
82
39
Jan31 zodra haar advertentie online komt en je haar een appje stuurt krijg je vrijwel altijd antwoord. Ze geeft dan aan waar ze naartoe gaan en 1maal op locatie nog appje voor live locatie dit varieert van carpool Best,Rosmalense plas,Veldhoven of als je keer geweest bent bij haar thuis. Ze is aardig ziet er nog steeds goed uit,doet goed mee en heeft niet de intentie je snel af te werken👌

Terug
Naar boven