M-Exclusiv, Dülmen-Buldern

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Geldt hier nog steeds het tarief van 100€ voor 4 bezoekjes? Had iets gelezen dat er nog openbare sex plaatsvindt en dat vind ik wel geil. Normaliter kom ik in venus of arabella maar hoe zit het na de strengere wetgeving met het condoomgebruik?

Wat betaal je voor de entree en voor 1, 2 en 3 bezoekjes en zijn die voor 30 minuten?

Aangezien ik zeer binnenkort wil gaan graag reactie? Bvd

SpiderBot

Toogplakker
6 apr 2015
72
0
Zondag hier weer ff wezen kijken.
1 busje met nederlands kenteken op de parkeerplaats. Voor de rest meest oudere mannen.
En ja... de grote hamvraag..
4x MC geneukt. En dat oogt dan ook als de standaard.
Loopt ook wel nog wel echt minder spul rond die wellicht wel sneller zc zal gaan.
Optisch blijft het een beetje behelpen. Of ik het nog een 2e kans gun. Ik weet het nog niet.;-

zon9990

Snuffelaar
18 aug 2015
6
0
Ik was er vorige week maandagavond. Nog steeds 4 x voor 100, plus 8 euro entree.

Bandje voor 4 x genomen, maar ik had al snel spijt. Denk dat er ruim 20 beren waren op 8 meiden.

1. Selina
Bulgaarse meid, niet heel bijzonder maar he, beperkt aanbod dus ik ging naast haar zitten. Op de bank voelen, rukken, pijpen zc. Op de kamer verder, in diverse standjes geneukt en mijn zaad diep in haar gespoten. Over condooms begon ze niet. Ik ook niet 😉. Geile tante, goede fuck.

2. Nicoletta
Lange slanke meid, naar eigen zeggen half Italiaans en half Roemeens. Actie op de bank prima. Op de kamer was het: blasen ohne gummi, ficken mit gummi. Heb haar wel geneukt maar niet klaargekomen. Middelmatig, condoom was spelbederver.

Hierna was het zo druk dat ik, en meerdere beren met mij, haast in de rij moesten om nog een nummertje te maken. Daar had ik geen zin in, dus ben gegaan. Jammer, dit keer had ik pech.

pietverniet

Snuffelaar
6 apr 2018
23
3
Op Duitse fora wordt vrij positief over deze club geschreven.
Evenwel kan ik niet opmaken of onze geliefkoosde service daar onverkort van toepassing is, alsook weet ik niet hoe de prijzen momenteel zijn. Rekening houdend met de aanzienlijke afstand naar deze club zou een verslag van een forumlid van harte welkom zijn.

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Vergeleken met vroeger een stuk minder, bij mijn laatste bezoek bij 1 van de 4...en dat ook pas halverwege, nadat eerst alleen met kon. Belangrijker nog: de service buiten ao was ook om te janken bij de meesten en wat looks betreft allemaal bij de onderste, van de onderste regionen van de normale RTC clubs. Geen van de dames zou ik daar ooit overwegen. Als ik niet vooraf betaald had zou ik overigens veel eerder weg zijn geweest (en ook maar 1 keer klaargekomen).

Kwam daar ook een Duitser tegen uit het Ruhrgebied die nogal teleurgesteld was na de online berichten. Dat is bij ons in het roergebied toch veel beter was zijn quote.

Wat die berichten op andere fora betreft: nogal wat Duitsers zijn ahnungslos.

Jan Enschede

Snuffelaar
13 feb 2022
7
7
Looks van de dames zijn matig, matrassen zijn kut en zes dames hebben mij verzekerd dat neuken nu met hoedje gaat.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Onderweg naar Grimbergen zag ik diverse files opdoemen. Even M-exclusive gebeld, 7 meiden zei de theke. Bij aankomst maar 4, anderen onderweg zei ze. Lekker rustig nu, alle Duitse vaders zijn thuis, papadag hier. Net met Dilara een kamertje gehad. Op de bank al voorwerk gehad, pzc. Op de kamer haar lekker nat gelekt en na wat lekkere handelingen haar babykamertje geverfd. Dilara is bekend van oa VV. Verder gespot Melissa, zus Sonja, Mimi ( voor mij nieuw) dit is een slanke dame, verder grote forse meid, haar naam vergeten. Verder moeten er nog 2 komen. De oude hap kent me nog, nzc geen probleem. Bij de nieuwtjes op bank al vragen, dan heb je geen verrassingen op de kamer. Er zijn er ook die twee maal willen laten afschrijven, dan is het voor mij een no go. Sauna vind ik ook lekker om te relaxen, en in de tuin schijnt de zon. Zo nu even lekker een broodje eten en daarna lekker verder spelen. Grimbergen moet helaas even wachten. Hahaha

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Mijn laatste ronde was met Melissa, altijd een gfe ervaring. Uitgebreid op de bank gepijpt. Naar boven en daar vervolgd. In missio lekker alles gegeven. Ze klemde me daarna vast, geen escape mogelijk. Toen de grote xxl mini was geworden, liet ze me los en keek hoeveel er in der mushi zat. Onder de douche kwam een nieuwe dame naast me staan. Ze ging ze uitgebreid staan scheren, wilde wat klantbinding doen door wat tegen me op te rijden. Ze heette Floris, aus Roemenië. Veel meer duits kon ze niet. Ze deed nog wat spelerij bij mij, maar Melissa had er alles uitgeknepen. Het werd nog wel xxl, maar ben maar gegaan, had geen bandje meer 😂😂. Flori was nieuw, blond, rond de 30, kleine A, slank figuur, grote bloem op de rug. Volgende keer eens vragen wat mogelijk is. Ging lekker voldaan naar huis. MEx heeft me niet helemaal overtuigd, maar heb toch paar lekkere ronden gehad

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
186
Was vroeger mijn stam tent. Ik zie dat ik zelfs nog het topic heb gestart, grappig. En heb er echt wel leuke tijden meegemaakt en leKkere kamers gehad. Ik zie dat de entree welke vroeger inclusief was nu een tientje is , echter spaß ab 40? Wat zijn de prijzen momenteel en is het jullie inziens de moeite waard om er weer eens te kijken?

Is het nog 1x40, 2x70, 3x90 4x100?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Prijzen zijn in principe hetzelfde gebleven. Vroeger was 7,99 inkom. Dat is nu 10€ tot 13.00, daarna 15€. Prijzen zijn verder 40 1x, 70 2x, 90 3x en 100 4x. De dames hebben niet allen de optiek look als elders, maar mijn xxl gaat altijd leeg weg. Alleen jammer dat sommige nieuwe meiden zeuren om een extra jeton, of alleen nmc. De ouwe hap kent me, vroeger zat ik er om de 2 a 3 weken, waarschijnlijk kennen we elkaar wel

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Extra jeton is voor het meisje. Ze schrijven dan in één keer twee beurten af ipv één keer. Het meisje krijgt voor iedere beurt een 'jeton' of muntje zeg maar

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Bij mij flikken die meiden van dubbel afschrijven niet, ik hanteer de oude regels. En als zo'n meid toch vol blijft houden aan twee maal afschrijven, pak ik een ander.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
186
Vorige week weer eens even wezen kijken na een lange tijd op een maandag .
7 dames aanwezig en heb een bandje van vier keer genomen voor 100 met de entre van een tientje dus 110 euro kwijt.

De ouwe baas heeft de afgelopen jaren flink Geklust van het afdak is nu dichtgemaakt. Ook een zwembadjein de tuin die er ongebruikt zonder water bijstond. Tegenwoordig ook pizza die je zelf moet bakken in het tostie ijzer. Heb maar wijselijk gepast.

De dames waren veelal dikker en niet zo heel knap. Allemaal gingen ze bare ! De lekkerste wilde twee munten, ik heb er niet mee gekamerd . Sinds de corona valt me op dat in alle clubs dames zijn zoenen, maar goed voor 25 euro moet je nog veel babbels hebben natuurlijk . Ik was er op tijd maar de club is tot laat operationeel. Met melissa ook gekamerd maar die neukte niet aangezien ze ongesteldwas, kan een smoes wezen en ze zei het van te voren. Toch geen slechte kamer mee gehad . Lekker al zoenend leeg gepijpt en gerimd . Voor 110 euro vier kamers gehad en leeg naar huis gegaan

Erna wat gegeten op het terras bij een grieks restaurant een dorp verder op. Een schotel met twee halve liters in het zonnetje en koffie na voor 22 euro. Kom daar maar eens om in nederland .

Terug
Naar boven