Lynn - Lepoldsburg

Mogly 5

Toogplakker
2 aug 2018
102
32
Ik ga er na toe ...ken ze niet ben benieuwd ..moest er iemand iets v haar weten hoor ik het graag

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Nou,
Ik kan je vertellen dat dit echt geen fake is. Dominique organiseert serieus, heeft niet altijd de mooiste dames maar het is doorgaans goed georganiseerd

Deze meid is geen fake

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Ok. Dan is dat helder, dank je. Komt misschien omdat ik nog geen reactie op mn aanmelding heb gehad. Heb een reminder gestuurd, nog maar even afwachten.

1stille

Snuffelaar
17 mrt 2021
5
1
Ik kreeg de reactie in de spam binnen. Misschien daar een even kijken.
Ik zal er morgen ook zijn.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,

Ik ben er morgen zelf niet bij Dominique weet dat, ik zit nog in Oostenrijk

Veel plezier en doe de groeten van mij

Alex

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Mag haar poes volgeknald worden want staat "pijpen en neuken zonder klaarkomen in poesje" ?
Komma vergeten of zo bedoeld?

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
net terug van de gangbang deze was top , hele leuke dame zag er goed uit liet zich lekker en alle gaatjes neuken en genoot er ook zelf van bleef maar daar gaan heeft geen 1 keer pauze genomen. Het was wel vrij druk denk man of 15 opeen gegeven moment maar iedereen gaf elkaar genoeg ruimte dus dat was totaal geen probleem

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Was zeker top. Dame bleef gaan en geen enkele pauze. Mond, poes, kont en dp...alles kwam voorbij en werd met veel zaad keer op keer gevuld. Wel wat druk maar prima organisatie, iedereen kwam aan zijn trekken en vooral Lynn aan al haar gekreun te horen. Prima afsluiter van het jaar.

Laatst bewerkt:

pp1961

Snuffelaar
28 nov 2021
1
0
Hallo, ik weet dat het laaste bericht meer dan 2 jaar oud is, maar heeft iemand een idee of deze Lynn nog ergens te bezoeken is?

Terug
Naar boven