Lynette - Almere

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Ik begin te vermoeden dat na een paar dagen je een doorverwijzing krijgt naar een site waar je tegen hoge kosten berichten kunt versturen.
Gelukkig heb ik een apart account voor de email naar dit soort zaken.

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Ik begin te vermoeden dat na een paar dagen je een doorverwijzing krijgt naar een site waar je tegen hoge kosten berichten kunt versturen.
Gelukkig heb ik een apart account voor de email naar dit soort zaken.

Dat was mijn laatste reactie op mijn eigen vraag en jullie reacties.
Vandaag heb ik dan antwoord van Lynette gehad en die wil ik jullie niet onthouden, een pracht verhaal om je maar te verleiden om berichten te kopen.

Goedemiddag.

Jeetje, wat is mijn advertentie veel bekeken zeg inmiddels meer dan 8000 keer. Nu zal jij wel denken dan heb je ook heel veel berichten nou NIET dus, 50 berichten dat is gelukkig nog wel te lezen. Nu heb ik al mijn mails gelezen inclusief die van jou en nee ik ga zeker niet iedereen beantwoorden maar iets in mij sprak me aan bij jou waardoor ik toch de moeite wil doen om jou beter te leren kennen. Aangenaam mijn naam is Lynette en ik woon in Almere, heerlijk stukje van Nederland hihi. Heerlijk wandelen door het bos of gewoon heerlijk door de stad wandelen en genieten. Ik hou er nog steeds van. Ik ben hier geboren en ik ben ook niet van plan om hier nog weg te gaan. Het zou alleen wel leuk zijn als ik een fijn persoon naast me heb met wie ik van het leven kan genieten. Zelf woon ik in een leuke vrijstaande woning en heb ik niks te klagen in dat opzicht. Ik heb nu inmiddels 5 jaar geen seks meer gehad dus je kan nu wel snappen dat ik eigenlijk wel een beetje ben uitgedroogd. Na een bepaalde periode mis je de seks ook niet eens meer of word je niet meer opgewonden omdat je er zelf ook niks meer aan doet. Maar ik ben 65 ik kan nog genieten en heb besloten dat ik dat nu heel graag zou willen doen, heb alleen wel jou hulp daarbij nodig. Tenminste als het klikt tussen ons he? Ik wil zelf heel graag open kaart spelen ik ben een vrouw met genoeg geld dus ik vraag echt geen geld, ik betaal liever een etentje en een heerlijk dagje weg dan dat ik mezelf ga uitlenen voor geld. Ik weet niet of je zelf al iets in gedachten hebt over wat je zou willen doen om een leuk dagje te hebben maar je mag het me zeker wel laten weten. Zelf zat ik te denken aan een dagje weg naar een Welness lekker genieten van het water lekkere massages en elkaar. Hoop dat je er zin in hebt, we kunnen met of zonder zwemkleding. Zelf ben ik niet erg ondernemend als het gaat om seks maar dat zou je wel begrepen hebben nu uit mijn mailtje, hoop dat je het vlammetje weer kan aanwakkeren bij mij. Hopelijk ben jij een ondernemend type dat graag de leiding neemt? Zie je het al voor je? Wij samen omkleden genieten in het bubbelbad elkaar een beetje plagen door te kriebelen over elkaars lichamen. Dan zakkend naar de intieme plekjes waar het blijkbaar al op feest staat. Een vochtig poesje dat al te lang niks meer heeft gehad. En jou paal die je broek op knappen laat staan. Die ik er heerlijk uit ga halen en met me hand ga bespelen terwijl we elkaar zoenen en jou handen me borstjes vast hebben en ze lekker masseren hmmmm, bij het type word ik er al nat van. Dan ga je heerlijk met je mondje mijn tepels hard maken en bijt je er zachtjes op en zuig je eraan. Sorry maar ik vind het wel heerlijk om het zo te vertellen heb er ook echt al een beeld bij. Neem aan dat jij het ook wel heel lekker vind als ik je ga pijpen toch? Wil je dat ik daarbij ook je ballen ga verwennen met me hand en me mondje? Laten we wel wat dingen afspreken, we hebben seks eerste met condoom tenzij je echt zeker weet dat je niks hebt en het klikt wil ik het ook wel zonder doen. Zelf ben ik iemand die geen spelletjes speelt en dus ook niet met gevoelens speel. Dus laten we eerlijk zijn naar elkaar en respect hebben voor elkaar. Daarbij ik zal me niet beter voelen dan een ander wat ik heb opgebouwd heb ik voor gewerkt en ik zal een ander nooit veroordelen op het geen wat hij doet. Omdat je tegemoet te willen komen wil ik je eventueel wel wat bieden omtrent een cadeau wat je graag wilt of een eventueel geld bedrag jij helpt mij dus ik wil jou ook graag helpen indien nodig.

Om te weten van elkaar dat we serieus zijn heb ik me hier aangemeld https:// seksplanetxl.nl/Lynette/ we afspreken dat we elkaar niet de kosten op het lijf gaan jagen maar elkaar in ieder geval vast kunnen vertellen wat we graag zouden willen en dat we ons zelf rustig kunnen voorstellen. Voor beide bied dit wat meer zekerheid en kunnen we hopelijk snel een keer wat plannen om er samen een geweldig dagje of weekendje van te maken. Ik stel voor als we nou beide in ieder geval 10 berichtjes nemen dan moet dat al wel voldoende zijn om zekerheid bij elkaar te vinden. Als je zelf denkt nee dit wil ik niet dan is dit ook geen probleem wel jammer maar kan er dan zelf weinig meer aan doen. Van mij hoef je dan ook geen moeite te doen om me een bericht te sturen. En oh ja via die link kan je ook zien hoe ik eruit zie hopelijk is het wat je in gedachten had.

Liefs Lynette

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
167
Haha 65 en geboren in Almere. Dat moet een zeemeermin zijn!

Terug
Naar boven