Lust for love

A

Anonymous

Guest
: :D :D ten eerste te gek dit!!!
Ik kom zelf uit Brabant en speurde jaren internet voor dit soort sites.
Nu eigenlijk Hiv onder "controle is" durf ik Bare te doen persoonlijk haat ik RUBBERS ik knap er zo van af.
Wat ik zoooo dubbel vind is dvp wel aan bieden pzc plus slikken of in de mond klaar komen en nmc doen??
"nzc voor doe ik niet ivm ziektes???? lood om oud ijzer denk ik dan" wat is daaraan het verschil??
NZC is voor mijn dat De uitkomst Deze site is Heaven to me.
Ik vraag me alleen af waarom de site NIET " beveiligt" is???
Je krijgt misschien te maken met zieke cybercriminelen :cool: :cool: die dit allens verpesten!!!
Dat zou tebetreuren zijn..
Bedankt voor de oprichter ik hoop er nog lang veel plezier hier te krijgen :D :D

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
zoals je kan zien op de website ben ik maar een klungel op gebied van websites, een verdere beveiliging van de site krijg ik niet voor elkaar zonder het risico te lopen dat het allemaal niet meer werkt.

Ik zoek een oplossing maar heb er voorlopig nog geen gevonden.
Maar ik ben er wel druk mee bezig.

60 minute man

Toogplakker
19 jul 2019
44
4
even van naam verwisseld ivm ik kon opeens niet meer inloggen moest op nieuw last for love is aka 60 minutes man!!!
Ik heb gedonnert om dat ik mijn stanspunt van 2018 nog steeds heb nu iedergeva bevsite toen niet ga door ga door hier mee ik hoop iedergeval genoeg
gedoneerd wordt en opeens uitgeschreven worden en nieuww acc maken niet meer voor komt!!! :oops: :oops: :oops: :oops:

Terug
Naar boven