Luna - Wiekevorst (vh Heist op den Berg)

mickson

Snuffelaar
22 nov 2015
13
0
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/milfje-luna-ontvangt-prive-in-heist-op-den-berg.html
mooie hygienische dame om en bij de 40 jaar .
bezocht deze dame paar maand terug toen ze nog in hulshout zat . Ze is eerder stipt qua afspraken . Maar houd haar ook aan de aangegeven tyden . Interne donatie en cim mogelijk . Lekkere rondingen . Normaal milfjes postuur xp (ben zelf 26 en vond haar super ) super ervaring ermee gehad . Pijpen was goed . Ze had totaal geen sexdoll experience . Dus ga ik er nog wel eens mee afspreken

nummer5

Snuffelaar
22 apr 2015
15
0
Een tijdje geleden ook eens gepasseerd.
Is een toffe dame die idd nooit aanstalte maakt om het te doen met.

Eerst lekker knuffelen, waarbij ze vrij snel afzakt naar de lagere regionen. Na een tijdje haar lekkere poes beginnen likken blijkbaar kon ze dit zeer waarderen.
Dan maar overgegaan tot de daad en kon zonder problemen ook intern dineren.

hotty1984

Snuffelaar
2 apr 2015
20
8
Al 2 maal bij haar geweest. Is echt een knappe milf. Pijpen bij haar is goed maar niet top. Na standje 69 vroeg ik of ze op me wou zitten en ze vroeg of ik het met condoom wou maar ik zei liever niet en dat was totaal geen probleem. En ze schoof haar nat kutje lekker puur natuur over mijn lul en begon me af te rijden terwijl ik lekker met haar dikke tepels kon spelen en likken het duurde dus niet lang voor ik mijn kwakje diep in haar poes spoot :eek: en ze ging gewoon door waardoor ik nog eens in haar kwam. Dus kon ik volledig leeg en voldaan naar huis :D . Mij ziet ze zeker nog terug niet te duur en geen meerprijs voor nzc.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Even voor de mensen die met het OV naar haar toe willen gaan.

Heist op den Berg is met de trein vanaf Antwerpen Centraal met de Intercity 27 en Stoptrein 34 minuten en kost retour € 9,20 zie ik.
Is het vanaf het station redelijk makkelijk te bereiken is mijn vraag aan de Belgische bezoekers van ons mooie forum ?
Een zijstraat van haar locatie is natuurlijk ook goed om door te geven zodat iedereen zelf op google maps kan kijken of het voor hem interessant is.

jababba1

Toogplakker
10 jun 2015
50
14
Beste medewandelaars,
Het zal een flinke wandeling worden dan vanaf het station want ze zit in Wiekevorst.
Ik heb wel haar adres maar als je er naar toe wilt neem gewoon even contact met haar op. ze bijt niet en is zeker bereid om je zak te lichten bij de juiste klik.
Ik kan je wel vertellen het is zeker de moeite waard om er langst te gaan.
Ze is een mooie verschijning en een lief karakter.
Ook geniet ze met volle teugen van het spel, ze zal jou genot niet vergeten maar ze wilt zelf ook wel haar graantje mee pikken.
Ik ga zeker nog een keer terug aangezien we voor een herhaling hebben afgesproken.
Een hoog knuffelgehalte en zeker geen klok kijkster, een vlotte babbel .
Had voor een uurtje afgesproken maar zeker 5 kwartier bij haar geweest.
Je kunt voor en achteraf douche als je dat wilt.
Ze vind alles lekker zolang het met beleid is en ze er zelf ook van geniet.
Als je haar poesje beft heb je een goede deuropener(wat een woordspelling)
Na verloop van tijd begint ze met haar ogen te draaien en wilt ze je als cowgirl berijden.
Na alle normale standjes te hebben afgewerkt haar lekker op z'n hondjes in de spiegels mee kijkend de zaadjes rijkelijk bij haar binnen gepompt.
Ik mocht me niet gelijk terug trekken ze wilde nog even lekker genieten met een na kloppende lul in haar poesje.
Daarna gewoon een doekje gepakt (en niet gelijk weg sprintend naar de badkamer) lekker tegen elkaar aankomen liggen en wat na babbelen.
Al met al met een lege zak maar voldaan gevoel huiswaarts gekeerd.
Ze is een heeft voor mij een hoge herhalingsfactor daar ik wel van rustig en knuffelen hou.
Beste wandellaars bent er zuinig op zo zijn er niet veel.

puurgenot

Toogplakker
3 aug 2015
74
9
Idd.. van aan hatbetation naar wiekevorst te voet.. met de auto duurt het al 15 minutë?

A

Anonymous

Guest
Hey hey,

Haar advertentie is offline, had graag vandaag met haar afgesproken ... Iemand die haar nummer heeft ?

Gr.

Jerca

A

Anonymous

Guest
Thanks,

Had net ook op google zitten zoeken :)
Herinnerde me alleen dat ze een nieuw nummer zou hebben :)

Daniel

Toogplakker
16 sep 2015
87
1
Er ook al geweest en geen probleem voor de woensdag maar dat doet ze enkel met de klanten die ze tot haar selecte clubje rekent. Je betaalt iets meer en dan kan anaal ook en dat is echt zalig bij haar. Je moet wel deskundig zijn en dan kan ze er wel hevig van genieten. Zie ze straks . Zal weer genieten zijn.

Daniel

Toogplakker
16 sep 2015
87
1
Tel nummer is trouwens haar gewoon nummer. Heeft nog een privé nummer enkel als je tot het clubje hoort krijg je dat.

hotty1984

Snuffelaar
2 apr 2015
20
8
Daniel zei:
Er ook al geweest en geen probleem voor de woensdag maar dat doet ze enkel met de klanten die ze tot haar selecte clubje rekent. Je betaalt iets meer en dan kan anaal ook en dat is echt zalig bij haar. Je moet wel deskundig zijn en dan kan ze er wel hevig van genieten. Zie ze straks . Zal weer genieten zijn.

Hoeveel meer voor anaal en ook gewoon bare?

Overandout

Toogplakker
7 okt 2015
27
0
Ik ben vorige week donderdag langs geweest.

Mooie dame van rond de 40. Een echte vrouw, met de juiste rondingen op de juiste plaatsen.

Eens op het kleine kamertje (na alleen een douche te nemen), beginnen tongzoenen. Is wel leuk, maar de rokersmond sloeg wel een beetje tegen. Ze had laarzen aan zoals ik gevraagd had, dus perfect. Uitgekleed (behalve de laarzen) op bed beland, waar ze een lekkere pijpbeurt gaf. Niet hard, maar dat is zoals ik het het liefste heb. Met mijn vingers op onderzoek gegaan en haar kutje wordt lekker nat. Beetje gebeft en dan wou ze op mij komen zitten. Van condoom is nooit sprake geweest. Mijn jefke was echter nt helemaal paraat. Dan terug wat pijpen en tongzoenen en dan ben ik op haar gekropen. Opnieuw zonder verdere opmerkingen gewoon bij haar binnen gegleden en na een tijdje in haar warme kutje klaar gekomen.

Was lekker. Nog een afsluitende douche en hem terug weg.

Luna is een lachebek di veel praat en lacht, maar het sensuele wordt zeker nt overgeslagen.
Als ik kan ga ik nog wel eens terug.

xronny

Snuffelaar
13 jul 2015
15
3
Ik heb al dikwijls geprobeerd haar te bellen maar na enkele keren springt het op mailbox waar je niks kan achterlaten omdat die vol is. Iemand een idee of ze het vervelend vindt als je haar een sms stuurt?

Terug
Naar boven