luna utrecht

Man1880

Toogplakker
23 feb 2020
65
19
Telefoonnummers, foto's en namen wordt bij de chinesen door elkaar gehusseld.
Ik ben ermee gekapt.

trippeltrappel

Ervaringsdeskundige
28 apr 2020
255
195
Deze week heb ik een bezoek gebracht aan deze Luna te Breda:
https://www.kinky.nl/advertenties/8132798-luna
Afgesproken op haar nieuwe locatie te Breda.
Locatie gemakkelijk te bereiken nabij het NAC-stadion met ruime parkeergelegenheid.
Vooraf van de planner een éénmalig te openen foto ontvangen, welke niet leek op één van de afbeeldingen in haar advertentie, maar goed, dat gebeurt meer. De volgende dag nogmaals aan de planner gevraagd of ik de dame wel ga ontmoeten van de advertentie. Hierop stuurde hij/zij ☹ een 2e​ foto, want de dame van een dag eerder was van locatie veranderd. Weer dus een éénmalig te openen foto.
Op de dag zelf kreeg ik een WA-bericht met de welbekende prijslijst + de nodige extra's.
Of ik maar even wilde bevestiging dat ik voor 2 uur verblijf akkoord ga. Aan hem/haar terug geschreven: 'als het de dame van de foto is wél'. Men geeft daar natuurlijk altijd 'ja' op.
Kamernummer ter plekke doorgekregen en ontmoette daar natuurlijk niet de jeugdig uitziende dame van de advertentie, maar ook niet die van de eerder toegezonden afbeeldingen via WA.
Echter het was niet het dikkertje waar eerder op dit forum in bericht #2 over gesproken werd, maar een slanke dame van rond de 40 jaar met een 'zonnebank-huid'. Haar uiterlijk zou nog het beste overeen komen met de Luna te Tilburg in onderstaande advertentie:
https://www.kinky.nl/advertenties/6169087-luna#overview
Het tongzoenen ging haar op voorhand goed af, net als het toestaan van het vingeren, wat geen probleem zou geven.
Omdat het beslist niet de dame van de advertentie was wilde ik geen extra's betalen voor onze hobby. Hierop moest met de planner druk overleg gevoerd worden, terwijl ze mij aanspoorde om mij alvast te gaan opfrissen. Omdat uitsluitsel over de vergoeding nog op zich liet wachten heb ik m'n schoenen nog maar even aangehouden. Ze liet het er duidelijk op aankomen dat ik wel zou instemmen met het extra, maar toen ik de € 300,- weer terug van het tafeltje pakte kwam snel daarna het akkoord.
Na een opfrisbeurt op bed beland en begonnen met tongzoenen. Dit bleef beperkt tot haar puntje en m'n vinger mocht niet verder gaan dan over haar clit en beslist niet verder. Dus met alle controle vooraf ten spijt ☹; dit geeft dus soms ook geen garantie zo blijkt.
Het duurde niet lang of de dame gebaarde om over te gaan op een pijpsessie. Hierover kan ik heel kort zijn: nog nooit zo'n eentonig stukje werk meegemaakt.
Eenmaal op sterkte haar op de rug met de beentjes omhoog genomen, waarbij er vooraf glijmiddel werd gebruikt door haar.
Met de nodige nep-kreuntjes en haar blik alle kanten op, behalve naar mij toe, heb ik een tijdje liggen raggen op haar.
Middels een handmatige treksessie de zaak door haar afgemaakt, met maar één doel om mij zo snel mogelijk de deur uit te werken.
Voor een korte cumdump is dit zeker een goed adresje; bij het afscheid werden beide wangen naar mij toegekeerd, hoe afstandelijk kan je het krijgen; dus verre van een gfe.
Al met al ben ik één vol uur – met alle onderhandelingen en opfrissertjes voor- en achteraf – daar binnen geweest; kosten € 300,-.
Ik hoor menig forumlid al denken; voor dát geld weet ik elders betere service te vinden.
Ook had ik geen zin om een verzoek te doen om voor 1 uur geld terug te vragen.
Mij ziet ze niet meer daar.
Tot slot moet ik forumlid @Man1880 in z'n bijdrage #4 hier gelijk geven: kappen met deze bende! Overigens op een paar uitzonderingen na 😊.
groet Trippeltrappel

Laatst bewerkt door een moderator:

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Wat ik niet begrijp, is dat je een dame die je nog helemaal niet kent meteen boekt voor 2 uur! Zonde van het geld.

Terug
Naar boven