Luna (NL) - Schepenenvijverstraat Gent

A

Anonymous

Guest
Iedereen die geregeld in de rosse buurt van Gent ging wandelen enkele jaren geleden zal zich nog wel Luna (NL) herinneren, een Hollands-Portugees blondje die in de rechter bar van de Schepenenvijverstraat 6 zat, soms overdag, soms 's nachts. Ik heb haar verschillende keren zonder condoom mogen neuken en ik mocht zelfs in haar klaarkomen, maar ik moest er wel minimum 200 euro voor neerleggen. En ze was ook nogal wispelturig op dat vlak, want het mocht niet altijd. Ondertussen is ze al een tijdje van het Gentse toneel verdwenen, maar op hookers.nl lees ik dat ze nu in Oostende zou werken: http://www.hookers.nl/showthread.php?t=142927.
Kan iemand dit bevestigen?

A

Anonymous

Guest
Luna mogen volspuiten? Petje af. Had pzc daar zelfs onmogelijk gedacht. Strak grietje, zal deugd gedaan hebben :mrgreen:

Mr zit idd in Oostende! Dat klopt.

A

Anonymous

Guest
Merci! Deed idd deugd :)
Volgens hookers.nl doet ze toch ook bij nog andere klanten pzc, maar nzc is wsch heel uitzonderlijk. Dus ik mag wel van geluk spreken. ;)
En op het laatst in Gent wou ze het ook niet meer doen omdat ze naar eigen zeggen minder naïef was geworden...
Nu, ik ben onlangs eens naar Oostende geweest en ze werkt daar nu idd 's avonds achter het rechter raam van de eerste bar in de Vooruitgangstraat op de hoek met de Fregatstraat. Maar nzc was idd niet meer mogelijk... :(

A

Anonymous

Guest
Als PZC bij haar wél nog gaat is het nog wel de moeite om keer naar 't zeetje te gaan...
Doet ze dat wel Tom?

Terug
Naar boven