Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Er staat geen telefoonnummer op haar advertentie. Ik heb haar een email gestuurd maar nog geen antwoord. Helemaal gerust ben ik er niet in: geen telefoonnummer, dat is meestal geen goed teken. Verder is ze wel erg mooi en heeft ze zowat alles aangevinkt.
Ja klopt geen telefoonnummer. Ik heb zondag gestuurd gisteren heeft ze geantwoord maar ik vond de mail pas vandaag in mijne spam dus daar ook is checken. Ze antwoord wel via Redlights je ziet de link en uw reactie met daarboven haar antwoord. Hopelijk helpt dit een beetje
Ik had er eergisteren mee afgesproken op hotel te Gent. Ze klonk vrij aangenaam aan de telefoon, en ze ging mij later nog terugbellen want het kon zijn dat ze een klein beetje later was dan het afgesproken uur. Uiteindelijk hotelkosten voor niks betaal, ze is niet komen opdagen :x . En opnemen met haar gsm deed ze ook niet. Onbetrouwbaar, dus te mijden als de pest...
Ik heb met Luna al paar keer afgesproken - echt top vrouw - ze is petite en ongelovelijk sexy - mooie tatoos en piercings - ze doet goed mee maar wij hebben een klick of connectie gehebt