Luna - Gent

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Er staat geen telefoonnummer op haar advertentie. Ik heb haar een email gestuurd maar nog geen antwoord. Helemaal gerust ben ik er niet in: geen telefoonnummer, dat is meestal geen goed teken. Verder is ze wel erg mooi en heeft ze zowat alles aangevinkt.

Cursedviolet

Toogplakker
3 aug 2019
147
16
Ja klopt geen telefoonnummer. Ik heb zondag gestuurd gisteren heeft ze geantwoord maar ik vond de mail pas vandaag in mijne spam dus daar ook is checken. Ze antwoord wel via Redlights je ziet de link en uw reactie met daarboven haar antwoord. Hopelijk helpt dit een beetje 😁

Cursedviolet

Toogplakker
3 aug 2019
147
16
Nee niet enkel in het weekend want ze vertelde mij dat ze elke dag vrij is. Ze kwam heel spontaan en heel vriendelijk over.

stille genieter

Toogplakker
25 apr 2018
46
13
Via redlights het contactformulier ingevuld. Een mailtje terug gekregen.
Terug beantwoord om af te spreken, sindsdien bleef het stil

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
al 4 keer mailtje gestuurd. ook in spam gekeken.
niks, ik denk dat het eenmalig was dat ze centjes nodig had.

Voormalig lid 1207

Toogplakker
5 jul 2015
135
16
Nieuw profiel https://redlights.be/profiel/luna-2059/

Ik had er eergisteren mee afgesproken op hotel te Gent. Ze klonk vrij aangenaam aan de telefoon, en ze ging mij later nog terugbellen want het kon zijn dat ze een klein beetje later was dan het afgesproken uur. Uiteindelijk hotelkosten voor niks betaal, ze is niet komen opdagen :x . En opnemen met haar gsm deed ze ook niet. Onbetrouwbaar, dus te mijden als de pest...

trekki1702

Snuffelaar
27 mrt 2021
5
0
Ik heb met Luna al paar keer afgesproken - echt top vrouw - ze is petite en ongelovelijk sexy - mooie tatoos en piercings - ze doet goed mee maar wij hebben een klick of connectie gehebt

100% de vrouw van de fotos

Echt een topper !!

fonzie_boy

Toogplakker
14 okt 2015
51
4
Is volgens mij niet fake wel onbetrouwbaar, verschillende malen proberen afspreken maar telkens niet komen opdagen. Heb wel hare facebook gevonden,

Terug
Naar boven