Luna - Amsterdam

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Vandaag afgesproken En volgens de instructie geparkeerd bij het AMC alwaar ik het adres zou krijgen. Communicatie verliep vlot via WA totdat ik vertelde dat ik ZC wilde.
Vanaf dat moment niets meer gehoord.
Wat mij betreft dus een TMM voor onze hobby.

ReneK19

Toogplakker
31 mrt 2023
115
59
Dat had pas moeten zeggen toen je op de kamer met haar was ,er zit altijd een of andere telefoniste tussen die het niet snapt .

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.166
497
Zij heeft nzc bij haar standaard diensten staan dus waarom zou je het niet vooraf mogen vragen?
Lijkt mij normaal
Ik vraag het nooit als het NIET in de lijst staat.

ReneK19

Toogplakker
31 mrt 2023
115
59
Wat ik wilde zeggen is dat soms de tussenpersoon de advertenties maakt op Kinky ,ze vullen maar wat in bij de diensten van de dame. En als je dan aan het communiceren bent om een afspraak te maken ,en wat voor diensten je wilt gaat het fout.
De hele chat word vertaald en daar gaat het mis ,die tussenpersoon ziet dan NZC staan en denkt bij zich zelf dat heb ik niet aangevinkt bij haar diensten .Ik ga meestal er gewoon naar toe ,vraag de de dame zelf of ze het doet .
Meestal 50euro bij betalen ,doet ze het niet ga ik weer weg.
En by the way Luna en Sisi zijn een en dezelfde persoon,heb er vandaag op de chat gehad toen viel ze door de mand.
https://www.kinky.nl/advertenties/1770953-sisi

https://www.kinky.nl/advertenties/4341666-luna

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.166
497
Ik heb het in de chat niet over nzc maar over 'sex without condom' dat begrijpen ze allemaal

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
Maar heeft iemand van jullie haar al bare kunnen pakken of nog niet? De recensies op Kinky zien er goed uit.

Klopt het dat ze nu weer in Rotterdam zit? 54 jaar vind ik trouwens niet jong...

Laatst bewerkt:

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.166
497
Bizar is dit beste GeileJens.
Twee regels hierboven klik je op de link van Sisi. En??? Dood als een pier.
Klik dan op de link van Luna. En???
Die zit in Utrecht.
Dus Rotterdam lijkt mij niet.

Terug
Naar boven