Luiza c.q. Luisa - Gent (vh Beveren, Deurne)

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Waarschuwing voor deze meid.
Luiza bevestigde per sms voor 30min all in tegen 100. Incl alles zonder en geen extra's.
Eens daar op afgesproken tijdstip reageerde ze niet meer. Na 10min zonder antwoord stuurde ik door te gaan.
5min later belde ze me zelf op om toch te komen, dus gezien ik nog niet ver weg was teruggegaan.
Op de kamer bleek dat ze met 2 een kamer moeten delen, wellicht had de andere nog niet gedaan op het afgesproken tijdstip.
Vraag voor trio negeerde ik.
Ze is jong en strak, foto's lijken waarheidsgetrouw.
Maar eens bezig ging de condoom erom. Ik kwam terug op wat per sms was afgesproken maar ze vermelde doodleuk dat het extra was, iets wat ze duidelijk anders stuurde per sms.
Ik had al geen zin meer in heel die discussie en wilde er eigenlijk snel van af zijn.
Maar de goesting was al helemaal weg. Ze nam dan condoom er af, ging op haar kieen zitten en begon me af te trekken. Mocht op haar gezicht of borsten schieten.
Ook dat lukte me niet, ik vind het nl een ontzettende afknapper als wat afgesproken was niet doorgaat.
Ben dan ook met een volle zak terug vertrokken.
Volgende keer weet ik wel beter…

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/luiza-new-in-town-3.html

latexisfake

Toogplakker
10 jul 2017
57
15
deze dame deelt de kamer met eryka .
2 roemeense oplichters !
veel beloven en weinig doen .
blijf daar weg !

latexisfake

speedrunner

Toogplakker
27 apr 2015
160
121
Gisteren eens , voor mij , naar een onbekende dame gegaan waarvan ik wist dat het wel een grote gok is, Roemeens/Moldavie.
Ze ontvangt in Deurne op de ###### in een groot appartementen complex op het 4de verdieping.
De dame zelf ziet er wel goed uit moet ik zeggen, mooi lichaam en borsten evenwel.
Op voorhand ter plaatse nog eens gevraagd of ze alles wel doet, ja ja geen probleem zegt ze.
Tot het geld afgegeven was en ze dit ging wegbrengen dan begint het spelletje.
Ik zag al direct aan haar doeningen dat dit niets werd, niets kon nog en als ik haar erop attent maakte van wat ze 5 minuten geleden zei dan had ze geheugenverlies.
Mijn eerste gedachte is om het geld terug te pakken, geforceerd desnoods, maar ik had niet gezien waar ze het naartoe had gedaan.
Ook niet veel goesting in gedoe dus maar vertrokken, gegokt en verloren.

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/luisa-new-in-town-2.html

DaveA

Toogplakker
25 sep 2022
65
20
Kijk, dit is handige info (en waarom dit forum zo interessant is)... bedankt hiervoor!

Te mijden dus.

A

Anonymous

Guest
Top!

Dank voor waarschuwing. Heldere info en beschrijving/details.

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Over deze had ik ook al eens geschreven, ontvangst was toen in Beveren-Waas
Idem ervaring, wegblijven is de boodschap.

A

Anonymous

Guest
Edit moderatorteam: link naar andere dame verwijderd!

Deze ontvangt op zelfde adres. Zelfde gedrag en MO.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste robinhood2017,

Gelieve deze topic: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=11462 eens goed door te lezen en dan ook toe te passen bij een volgende bijdrage.

- Hou de regel aan: 1 dame per topic! Twee of meerdere dames bespreken brengt alleen maar verwarring!

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Terug
Naar boven