Luderland - (FKK) Leverkusen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Robbie was vanochtend iets voor 10 uur op Oberhausen hbf. Ik wilde perse Cansu weer eens neuken met haar strakke kut maar haar aanwezigheid is zeer grillig. Afgelopen donderdag is ze eerder vertrokken maar gisteren en ook vandaag liet ze weer verstek gaan en daarom ben ik naar Luderland afgereisd. De AWL verscheen erg laat zo rond 12.15 uur. Even na 11.30 uur stond ik bij het hek. Ik liep naar binnen en een bloedmooie meid reikte mij 2 handdoeken aan. Ze stelde zich voor met Evelin. Ik dacht ik ken je ergens van maar wel met een andere naam. Aangezien de AWL nog niet was verschenen vroeg ik theke Katharina naar het aantal dames waarop ze 13 zei dus evenveel als gisteren met dienverstande dat Anita nu ontbrak en Lori wel aanwezig was.

Ik zag een voor mij aantal nieuwe dames als Melissa, Beatrice en Jessica. Vooral die laatste zag ik wel zitten vanwege haar kleine gestalte en erg flinke kont. Aanwezig waren: Oana, Vanessa, Jessica, Beatrice, Veronica, Evelin, Antonia, Andrea, Emi, Lori, Selena, Melissa en Maya.

Gelijk naast Evelin gaan zitten; wat een spetter. Ze zei dat ze mij kende en ze was niemand minder dan Maja (ex Verena) en Nadine (ex Arabella). Ze stond wel bekend als afwerkstertje maar dat kon me niks schelen. Ik werd echt geil toen ik haar sexy lichaam zag met geweldige tieten en haar gezicht ook erg mooi en jeugdig en een mooi bos met krullend haar. Al snel zochten we een kamer op. Ik hield het niet lang vol en ze smeekte me haar vol te spuiten wat ook geschiedde. Wel jammer dat haar borsten gevoelig zijn want mocht er niet mee spelen.

Selena zag ik op een gegeven moment ook. Heb haar lang niet meer gezien en ze is aanzienlijk aangekomen en echt mooi vind ik haar lichaam niet en vond haar voorheen aantrekkelijker. Ze werd goed geboekt net als Emi en Lori en vooral Veronika, Oana en Andrea hadden weinig te doen.

Jessica had ik gelezen had een beste kont en dat had ze zeker. Wilde naast haar zitten op een gegeven moment maar toen zei ze dat ze honger had en wilde gaan eten en ik moest maar ergens anders gaan zitten. Heb een klein half uurtje gewacht en wilde weer naast haar gaan zitten maar weer wimpelde ze me af en zei ze dat ze geen energie had en pauze wilde. Ik dacht wat is dat voor lulsmoes. Ze negeerde me kreeg ik sterk de indruk en haar blik stond ook al niet vrolijk en de reden? Heb geen flauw idee want ik ken haar verder niet en zij mij ook niet maar wellicht dat iemand haar heeft ingelicht over mijn pikformaat want ik kijk nergens meer van op. Haar nicht Beatrice gedroeg zich wel zoals het hoort want zag dat ze goed omging met haar klanten op de bank maar Beatrice is echter niet mijn type. Jessica zei zelfs om maar voor Vanessa te kiezen. Eigenlijk al mijn Vanessa's zien er goed uit en leveren prima service. Ik ging gelijk naast Vanessa zitten en al vlot de kamervraag. Het begon nog goed. Ze vroeg nog met of zonder condoom en smeerde best veel glijmiddel over haar kut. Mijn pik werd stijver en stijver en na verloop van tijd werd haar humeur steeds slechter en verzocht ze me snel klaar te komen. Ze zei iets van dat ze geen half uur wilde dus ze deed het gewoon met tegenzin. Bij een ander standje bracht ze nog wat glijmiddel aan. Ze werd gewoon onvriendelijk en klaarkomen op commando gaat zeker niet werken. Nee; deze Vanessa stelde me danig teleur en bij het overhandigen van haar beloning niet eens een zoen op de mond want ze draaide haar gezicht.

Wilde beslist nog spuiten en Antonia zag mij wel zitten. Met haar een prima kamer gehad en na afloop heb ik haar nog gemasseerd wat ze op prijs stelde.

Luderland zal ik voorlopig niet meer aandoen. Vanessa en Jessica stelden mij teleur en alleen voor Evelin zou ik nog gaan.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Ik beaam de reactie van Robbie. 2 weken geleden ook met Vanessa 2 (zullen we maar zeggen) op de kamer geweest. Ze ziet er super geil uit, niet echt spontaan van kom lekker bij me zitten, maar goed. Even voorstellen, nog een sigaret opsteken, met de andere dames in het Romeens aan het praten en een beetje ongeïnspireerd met je piemel spelen. Een knikje van zullen we naar de kamer gaan.................. goed, pijpen was op zich prima, maar toen begon ze ook na één standje "spuit me maar vol, ja spuit, ja spuit". Nee ik wil je nog in wat andere posities neuken. Al met al niet voor herhaling vatbaar. Ook al is ze zeker wel lekker, maar met zo'n gedrag is de geilheid snel verdwenen...

Curious_fuck

Snuffelaar
24 jan 2019
17
35
Paar dagen geleden heb ik een bezoekje aan Luderland gebracht. Een FKK bezoeken stond al lang op mijn verlanglijstje. Ik had op voorhand wat recensies gelezen, en hoopte de kans te krijgen om met Emi wat tijd door te brengen. Niet dat ik speciaal voor haar ging, maar ze stond wel bovenaan mijn verlanglijstje. Toegekomen rond 12u, de deur werd opengedaan door een van de dames (ik denk Selina), met iets van kleedje rond haar middel, maar tieten en kont wel bloot. Goeie eerste indruk. Dan afgerekend, en me omgekleed en met handdoek rond het middel naar de zaal gegaan. Ik heb eerst even rondgekeken, en me dan naast een dame gezet die me wel beviel (slank, lange vlecht, naam is met ontgaan). Ze kwam wat ongeinteresseerd over, maar stelde dan toch voor om naar de kamer te gaan. Daar was het niet speciaal: korte blowjob, dan haar in missionaris houding genomen, en eerste lading van de dag bezorgd. Positief was dat nzc en cip totaal geen probleem zijn, maar dat was het ook wel. Goed als cumdump, maar niet meer.
Daarna ben ik tijdje gewoon alleen in een zetel gaan zitten. Na een half uurtje of zo, begon het terug te kriebelen, en viel mijn oog op een dame rechtover me in de andere kamer. Niet superslank zoals de vorige, maar wel een paar mooie borsten, en leuk gezicht. Toen ik er naast ging zitten, stelde ze zich voor als Evelin. Vrij snel daarna vroeg ze of ik zin had in een trio met een van haar vriendinnen. Ik heb toen haar buurvrouw gekozen (Bianca), en samen zijn we dan naar de kamer gegaan. Dit was een totaal andere ervaring. De twee dames deden hun best om het gezellig te maken, veel teasen, kussen. Ik mocht op het bed gaan liggen, terwijl ze me dan afwisselend een blowjob gaven, terwijl de andere haar borsten aanbood. Ze gingen ook gewillig mee in mijn wensen. Zo vroeg ik of Evelin op mijn gezicht wou komen zitten zodat ik haar kutje kon verwennen met mijn mond, terwijl Bianca me aan het pijpen was. Daarna zijn ze allebei in doggy style gaan zitten, naast elkaar. Het zicht op hun kontjes was hemels, en afwisselen tussen hun kutjes was nog hemelser. Uiteindelijk heb ik dan gevraagd of ze op elkaar konden liggen (kostte me wat moeite om het duidelijk te maken): Evelin in prone bone (platte doggy) en Bianca in gewoon doggy erover. Zo kon ik nog makkelijker wisselen tussen hun kutjes. Toen ik op het punt stond te komen, vroeg ik aan wie ik mijn zaad mocht doneren, waarop Evelin heel enthousiast vroeg ik haar muschi kon volspuiten. Toen we rechtstonden, waren ze allebei aan het lachen, Evelin gaf aan dat ze deze positie nog nooit gedaan had. Ik weet natuurlijk dat ze een spel spelen, maar ze doen het wel overtuigend en het komt goed over. Zeker voor herhaling vatbaar.
Dan moest ik wel even bekomen natuurlijk. Ik ben terug in 'mijn' zetel gaan zitten. Een tijdje later kwam er een nieuwe dame binnen, jong, slank, heel mooie gezicht. Ik had een vermoeden dat dit Emi wel eens zou kunnen zijn. Ze liep naar de bank naast me, maar daar zat al iemand te wachten op haar. Ik was aan het twijfelen of ik zou wachten of niet - ik had gelezen dat ze haar tijd neemt na een kamerbezoek, en dat ze ook erg gewild is. Uitendelijk heb ik toch maar besloten om te wachten, ik was er nut toch. Ze zat op haar gemak een sigaretje te roken met de man naast haar, een kwartier later of zo zijn naar de kamer geweest. Een tijd later zag ik de man doorgaan, zij bleef nog een hele tijd langer weg. Het begon ook wel iets drukker te worden, dus ik hoopt dat ik nog een kans zou krijgen. Gelukkig kwam ze later wel terug naar haar - gelukkige lege - bank. Ik twijfelde niet, en ging naast haar zitten. Ze stelde zich idd voor als Emi. Nadat we eerste een beetje in het Duits probeerden te communiceren (mijn Duits is niet al te best), stelde ze voor om naar Engels te switchen. Daarna klikte het meteen. Ze vroeg of ik speciale wensen had, want ze deed niet alles (anaal bvb), toen ik zei dat ik gewoon de normale dingen wou, wel zc, nam ze dan mijn hand vast en gingen we naar de kamer. Tot dan had ik haar enkel met een handdoek rondom haar gezien. Op de kamer ging die dan uit, en wow. De reviews die ik gelezen had zijn niet gelogen: ze heeft echt een prachtig figuur: klein, slank, maar heel mooie borsten, lekkere kont. Ondanks dat dit mijn 3e kamerbezoek was, stond ik toch al snel weer paraat toen ik haar naakt zag. Ze begon met een lekker pijpbeurt. Ik vroeg haar of ze graag gelikt wordt, maar daar antwoordde ze negatief op (het enige minpuntje aan haar), dan heb ik maar gevraagd op ze op me wou komen zitten. Haar me cowgirl-style zien berijden was een prachtig zicht. Daarna geswitch naar doggy (die kont!) om uitendelijk in gewoon missionaris (met haar knieen tegen haar schouders) haar te vullen met mijn derde lading van de dag. Dit was een ervaring die me nog lang zal bijblijven.
Dus samengevat: een goede eerste ervaring met FKK. UIteindelijk heb ik 170 euro betaald - 20 inkom + 50/dame (eigenlijk is het 40), 3 dames bare kunnen neuken, waarvan 1 minder, 1 goede (trio) en 1 geweldige ervaring. Ik ga zeker nog terug.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag onderweg naar een goede kennis van me, en in de ochtend nog tijd voor een snelle wip. Om 10.00 meteen binnen gelaten en een stuk of 8 meiden. Wilde eigenlijk voor de oude hap gaan zoals Oana of Selina. Maar helaas kon ik een mooi slank blond snoepje niet weerstaan. Het was Inee en nog niet zo lang daar. Ik kan er kort over zijn, niet hier aankomen, niet daar, nicht dies nicht das. Na een kleine blaaspartij voor de optic fuck gegaan. En toen ook weer, te groot, operation, bla bla en ondertussen ook veel in het Roemeens. Ze heeft een ruime week lading gekregen. Bij het afrekenen toch aangegeven dat de service slecht was, in de Vulcan krijg je meer. Misschien moet ik ook maar in de spiegel kijken CJ2019 🤣🤣🤣,
Verder is en was het warm 38 graden. Rustig met mannen, aan alle dames goed aan te komen. Ook de sauna was uit 🤣

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
549
185
Ja bij 38 graden hebben de dames natuurlijk weinig zin zonder airco, wel een beetje evident en helemaal gezien het feit dat het in Duitsland nog veel warmer was dan in Nederland en veel langer warm . Was gisteren toevallig in Duitsland om te tanken en het was na middernacht nog 30 graden en benauwd . Ondanks ik wel zin had niet naar de club gegaan

Laatst bewerkt:

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Ik mijd Luderland altijd met temperaturen boven de 30 graden. De kamers zijn zo warm. Waar het nog enigzins koel is dat is in de "bios" ruimte. Ook wel geil als je anderen hoort neuken. Jammer vind ik dat er in de tuin niet meer mag worden geneukt. Dat zou s morgens gelijk om 10 uur nog best te doen zijn.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Deze week waren de twee tuinhuisjes wel ingericht met matras en overtrek. Verder stond er ook een rolletje papier bij. Het was wel 35 graden om 11.00, maar het lijkt me sterk dat er niet gespeeld wordt. Vrijdag niet, maar andere dagen??
Enjoy

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Evelin sinds gisteren weer aanwezig en voor haar zou ik een bezoek aan Luderland beslist overwegen want haar uiterlijk geef ik een dikke 10 en bij mijn laatste bezoek aan haar in Luderland was ze bijzonder aardig en geduldig. Heb al gelezen op een Duits forum dat ze graag gevingerd wil worden dus zal dat bij het likken gaan ondervinden.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
549
185
Een tijd was ik niet in Luderland en nu weet ik waarom . Enige jaren geleden was het er nog leuk maar nu is er weinig meer aan. Ik wilde wel weer een kijken en hou van dikke vrouwen . Ik begon al de aankomst 16.58 kwam ik binnen en moest 30 entree betalen ipv 20 . Ik werd gezwgd buiten te wachten voor twee minuten! Goed later weer naar binnen maar had ik beter niet kunnen doen. Ik zag een dikke leuke getatoeëerde vrouw en besloot met haar te kalmeren . Larissa . Ik had beter met een neukpop op de kamer kunnen gaan die was nog activer geweest . Niet kussen , niet aan de borsten zitten niet aan dr kut en lag als een zoutzak op bed en na twee likjes wat er door moest gaan voor pijpen was het af gelopen . Heb de kamergang maar afgebroken en heb ook maar de club verlaten en naar Herne gereden

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Timbo, ik vraag me dan af of Salome wel een goed alternatief is. Misschien is het wel komkommertijd? Villa Venus vind ik persoonlijk ook niet meer zoals vroeger. Misschien zijn wel wel te verwend. Wordt tijd dat we in Nederland weer zoiets komt....

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
He Milfaddict, alias mafkees, je bent overal kind aan huis, dus niet zo moeilijk om Tina er uit te vissen. Waarschijnlijk heeft dit met leeftijd te maken 🤣🤣.
Maar ik heb een tip. Bij binnenkomst loop je langs alle meiden en geef ze een hand en stel je je voor. Zeker weten dat er een Tina tussen zit. Deze oude man doet dezelfde trick 🤣🤣. Heb jij je lekkere Tina 👍

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Robbie had zaterdag al een afspraak gemaakt met raamdame Andrea in Haarlem voor de zondagochtend om 10 uur maar al om 9.40 uur smeekte ze me via what'sapp om te komen. Een uur me vermaakt en uiteindelijk goed volgespoten.

Aangezien ik deze maandag vrij ben en zim had in een saunaclub vervolgens naar Duitsland vertrokken. Koos uiteindelijk voor Luderland want Evelin daar had ik wel zin in.

Iets na 17 uur stond ik bij het hek. Zag Tins met 2 handdoeken. Ze reikte het mij niet aan maar legde het op de toonbank. Ze keek niet blij maar ze houdt ook niet van anaconda. Een 10 tal dames: Oana, Maya, Evelin, Tina, Flori, Antonia, Melissa, Elena , Selena en Veronica.

Ik ging gelijk naast Evelin zitten. Een beauty om te zien. Wat gekletst en geknuffeld en vervolgens een kamer opgezocht. Ze heeft me prima gepijpt maar toen ik wilde neuken wilde ze helaas niet bovenop. Dan maar missio. Haar kutje is niet strak maar zo'n mooie meid neuken doet je zeker klaarkomen. Reinspritzen geen probleem want ze gaf zelf aan haar kutje vol te spuiten.

Nog even gekeken naar eventuele bedrijvigheid in de tuinhuisjes. Bij een was de deur open en er lag een matras met wat condooms maar het was er binnen bloedjeheet. Ik liep weer naar binnen en zag Selina wel heel intiem zoenen met een gast. Vervolgens zag ik ze niet meer maar ik zag ze me niet voorbijlopen dus liep weer de tuin in. De deur van het tuinhuisje was nu dicht en ik hoorde een hoop gekreun en uiteraard was het Selena. Werd er geil van en kreeg wel zin in haar maar ik had nog geen uur geleden gekamerd met Evelin dus hield het op een kamergang want morgen moet ik weer aan de bak en ik denk dat ik voor de villa ga voor zeker Bahar en hopelijk dat Adelina ook van de partij is want dan ben ik verzekerd van twee strakke kutjes maar dan moet Adelina me wel accepteren want las ook dat ze mannen afwijst om de een of andere reden.

Bij mijn binnenkomst even na 17 uur vrij rustig met mannen maar wat later werd het drukker. Christina was overigens theke. Maar kort gebleven en even na 18.30 uur vertrokken.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
381
397
Vandaag naar Leverkusen afgereisd, kleine 2 uur vanaf mijn woonplaats.
Rond 11:30 20€ afgetikt bij TD Christine.

Na het douchen rondgekeken en onder het genot van een bakje koffie viel mijn oog op een, in mijn ogen prachtige dame, mooi gezichtje, bruine kijkers, volle lippen, lang zwart haar, normaal postuur met grote cup D borsten, luisterend naar de naam Evelyn.

Na de koffie nog even met andere gasten gesproken en uiteindelijk naast Evelyn gaan zitten en me voorgesteld, Evelyn is een 32 jarige dame, kinderloos en afkomstig uit Roemenië.

Op de slaapkamer volgde een goede DT sessie, waarbij mijn balletjes ook de nodige aandacht kreeg.
Daarna heerlijk met haar liggen tongzoenen en haar heerlijke borsten zachtjes gemasseerd en lekker aan haar tepels liggen zuigen.
Uiteindelijk Evelyn al tongzoenend in missionaris volgespoten en mijn pik eruit gehaald toen deze in slaaptoestand was.
Nog een tijdje met Evelyn gekletst en na zo'n 25 minuten de kamer verlaten, haar iets extra's gegeven bij de kluisjes.

HH is hoog bij deze sympathieke dame.

Na deze kamer nog even met landgenoot Rob gesproken en een ander Duitse gast, rond een uur of 16:30 onder begeleiding van Evelyn de club verlaten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Robbie vandaag vrij en had zin in de loeders Selena, Leyla/Nargiz. De heenweg verliep niet bepaald vlekkeloos i.v.m. spoorproblemen dus vanaf Arnhem naar Emmerich met de bus en zodoende ruim een uur later op de plaats van bestemming want uiteraard is treinvertraging meer regel dan uitzondering.

Iets voor 12.45 uur in Luderland met liefst 13 dames: Anita, Lina (ex Lena vv), Laura, Emi, Nargiz, Leyla, Selena, Flori, Oana, Evelyn, Bianca, Angelina en Veronica. Een aantal dames niet aanwezig als Maya, Vanessa, Elena, Melissa, Tina en Andrea.

MilfAddict was ook van de partij en regelmatig met hem gekletst. Toffe gast die voor wat reuring zorgt en zodoende de stemming positief beinvloedt.

Ging gelijk op de bank van Selena zitten. Ze is wat aangekomen maar ze is erg enthousiast en geil. Praat makkelijk en schaamt zich nergens voor. Op de bank het nodige zoenen en beneden een kamer opgezocht. Misschien voor sommigen wat te gemaakt het aanmoedigen haar flink te nemen en vol te spuiten maar ze bedoeld het goed en ik vind het prima. Ken haar al lang dus ze weet waar ik van hou. Na haar prima pijpwerk haar kutje even gelikt en vervolgens in missio ingelogt. Flinke diepe stoten en ondertussen lekker tongzoenend. Vervolgens plat doggy en daarna weer in missio en uiteindelijk goed volgespoten.

Lang pauze genomen en toen ik op de bank van Leyla zat en aangaf voor een trio te willen gaan met haar Bulgaarse vriendin Nargiz waarschuwde ze me dit beter niet te doen want ze wil niet zoenen en aangeraakt worden en reinspritzen was ook niet toegestaan. Ik had er eigenlijk wel vrede mee want ik vind Nargiz bijzonder aantrekkelijk met haar flinke kont en gezicht ook leuk. Leyla begon te praten met Nargiz maar ze liep niet met ons mee. Vond ik wel jammer want kon wel leven met de beperkingen van Nargiz want het kutje van Leyla kon ik wel volspuiten en Nargiz kont vond ik geweldig. Heb dus alleen met Leyla gekamerd. Ze werd goed geboekt en mijn kamergang met haar voldeed ruimschoots. Leyla kent Nargiz nog niet zo lang en ik dacht dat ze goede vriendinnen van elkaar waren maar Leyla ergert zich aan haar want ze doen ook trio's samen en ergert zich eraan wat er allemaal niet mag bij Nargiz dus hun vriendschap is zeer broos en wellicht dat ze morgen alweer zijn vertrokken uit Luderland. Theke Christina vroeg mij nog wat er aan de hand was want ze had waarschijnlijk meegekregen de problemen met Nargiz.

Iets na 17 uur vertrokken en morgen wellicht weer Luderland want met Evelyn en Lina wil ik beslist gaan kameren.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
381
397
Gisteren zag ik ook Bulgaarse Lina/Lena, samen met Laura is zij van VV naar LL afgereisd, heerlijke kont, mooi kopje, 150 m.
Iemand ervaring met haar (rukkers hoeven niet te reageren)?

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
381
397
Yes mijn LL schatje Evelyn vandaag weer terug van vakantie.
Zaterdag naar deze club om deze lieve/mooie dame vol te spuiten.

Terug
Naar boven