Luderland - (FKK) Leverkusen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Lees net op freiercafe van een zekere Jessica en dat ze een half uur zonder condoom werd (door) geneukt. Alleen volspuiten wilde ze niet. Dit zou goed de donkere Afrikaanse Jessica kunnen zijn die hier een paar maanden geleden ook was.
Iemand die dit kan bevestigen?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Deze donkere parel uit Nigeria was maar kort in Luderland. Ik hoorde mannen op het buitenterras over haar praten dat ze uitsluitend met condoom neukt. Ik zat een keer naast haar op de bank en had al gekamerd dus toen ze zei met condoom haakte ik af. De keer erop waagde ik het weer en vroeg of het nu zonder kon "mit reinspritzen". Geen probleem dus heb haar toch zonder condoom geneukt en volgespoten.

Zal later vandaag Luderland bellen want ben toch nieuwsgierig geworden of het deze Jessica betreft en of ze nu aanwezig is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Kleine correctie want ik las van Jessica niet op freiercafe maar ao-bordell.com. Heb zojuist Luderland gebeld en kreeg theke Christina aan de lijn en die zei dat er geen Jessica was en ook niet meer terug zal komen dus waarom die gast nu over Jessica begint is mij niet duidelijk.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Lees zojuist op een Duits forum dat Luderland vanaf vrijdag gesloten zou zijn. Erg jammer want ik wilde mijn vriendin Andrea nog even voor het nieuwe jaar volspuiten maar dat zal wel een poos gaan duren want ze schijnt lang weg te blijven en Emi en Selina had ik ook op het oog. Het nieuwe jaar dan maar en hopelijk een spoedige terugkeer van Vanessa.
Morgen maar voor de zekerheid even bellen of ze aankomend weekend ook echt dicht zijn.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Ik was er afgelopen week nog. Ze zijn inderdaad komende week dicht. Echter zijn Oana en Maya de 2e week van januari al weer aanwezig.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Luderland is vanaf afgelopen vrijdag al gesloten dus zeker geen Emi. Hiervoor was Emi er zeker.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Hoop dat Vanessa en Selina weer snel terugkeren en ook Bianca maar Selina heeft de gewoonte maandenlang weg te blijven om erna maar een maand of twee te blijven. Wordt tijd voor wat vernieuwing want dat wil niet echt vlotten hier.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Luderland is nou net niet de club waar je moet wezen voor jonge, slanke meiden. Daar zijn veel betere alternatieven voor als de Grim en Arabella. In Luderland is alleen Emi jong en slank maar daardoor ook heel populair waardoor wachtrijen ontstaan. Tina is ook vrij slank en jong en beschikbaar voor lieden met een kleine/normale piklengte. Selina is ook slank maar al wel boven de 30.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja, maar ik zou even wachten totdat twee zeer populaire en jonge meiden weer terug zijn (Sarah en Selina). Deze topic gaat echter over Luderland dus hierover verder discussieren in een ander topic.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Luderland zou morgen weer opengaan schrijft iemand op het freiercafe. Benieuwd hoeveel en welke dames ons van dienst zijn.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Luderland is nou net niet de club waar je moet wezen voor jonge, slanke meiden. Daar zijn veel betere alternatieven voor als de Grim en Arabella. In Luderland is alleen Emi jong en slank maar daardoor ook heel populair waardoor wachtrijen ontstaan. Tina is ook vrij slank en jong en beschikbaar voor lieden met een kleine/normale piklengte. Selina is ook slank maar al wel boven de 30.
Ivm Luderland dat is inderdaad zo. Emi is jong met prachtig lichaam ook zo slecht nog niet op kamer. Maar nadeel ze is wel een snelle afwerker vaak is de kamergang te snel voorbij. Ondanks de snelle kamergangen duurt het vaak vrij lang eer ze terug op de sofa plaats neemt. En dan neemt ze vaak nog haar tijd op de sofa sigaretje roken enzo. Van daar de lange wachttijden. Om deze redenen is haar populariteit toch wat minder tov begin dat ze er was, toen waren er echt lange wachtrijen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Slechts 4 dames in Luderland: Andrea, Elena, Veronica en Maya. Er zullen nog wat dames bijkomen deze week. Hopelijk een Vanessa en Selina maar die twee verwacht ik nog niet binnenkort. Als Bianca deze week komt dan overweeg ik a.s. zondag Luderland aan te doen want Bianca is altijd lekker en Andrea heeft ook al zo' n geweldig lichaam en die laatste zal ook spoedig voor langere tijd naar huis gaan dus wil haar voor het zover is nog even van een flinke lading voorzien.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Helaas maar 4 dames voor mij geen reden om nu al naar LL te gaan. Ook al heb ik de laatste keer een trio met Maya en Andrea gedaan wat ook wel geil was.

Terug
Naar boven