Luderland - (FKK) Leverkusen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nou ik lees op Duitse fora dat ze nog steeds neukt met condoom. Haar orale kwaliteiten zijn van een dusdanig hoog niveau dat ze nog steeds het hoofd boven water kan houden. Ook communicatief staat ze op hoog niveau.

Ben benieuwd of ze haar service heeft verruimd maar ik ga er niet vanuit. Voor mij is Jessica geen optie want ik ga voor de volledige RTC-service en Jessica biedt nog niet eens ao-light.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ben nu in Luderland. Zoals gisteren gemeld een zevental meiden. Zeker is Emmi, hele rij mannen zit gewoon te wachten, mee als ze der kont ligt, zit de ander er. Net een jonge dunne man, heeft een uur zitten wachten omdat ze zo lang pauze nam. Dit doet ze iedere keer. Verder is er de Nigeriaanse Jessica, mijn eerste kamergang. Ik kan zeggen dat ze niet zwicht voor geld om nzc. Heerlijke sessie gehad, flink gepaald, was een lekkere grote zei ze. Uiteindelijk alles in het mondje gedropt. Toch voor herhaling vatbaar. Verder me Oana op pad geweest, 170, donkere huid, betoverende ogen. Heb alles gedaan wat me binnen viel, nzc pzc, lekken, kussen etc. Alles lekker in de kinderkamer gelaten. Deze dame gaat me zeker terug zien mmm. Verder de namen Lori, Anna, Victoria gehoord. Ook een kleine met figuur van Emmi, maar stukje ouder. Die wil ik ook nog gaan proberen, hoe heet deze? Luderland gaat me zeker terugzien en de 2,5 uur reistijd neem ik maar voor lief.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Tref net een kleine blonde iets gezette meid op de parkeerplaats aan. Even der auto wegzetten. Ze heette Anita zei ze. Anna is dus niet zeker, misschien heb ik dat verkeerd verstaan.

20 aug 2022
1.328
767
Verder me Oana op pad geweest, 170, donkere huid, betoverende ogen. Heb alles gedaan wat me binnen viel, nzc pzc, lekken, kussen etc. Alles lekker in de kinderkamer gelaten. Deze dame gaat me zeker terug zien mmm.
Deze Oana kun je wellicht een beschrijving geven van haar lichaamsbouw?
Alvast bedankt.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Wellicht dat ik het weekend van 13 mei hier ben. Moeten wel een aantal dames teruggekeerd zijn als: Tina, Bianca, Vanessa en Selina.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Zojuist gebeld, deze week zouden enkele dames zich weer melden waaronder Lori. Neem aan dat de bezetting vanaf komende week weer als vanouds is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Heb net nog gebeld en Vanessa nog steeds niet terug. Sinds 6 april op vakantie voor 3 a 4 weken dus ik verwacht haar aankomend weekend en in dat geval ga ik naar Leverkusen en potentebeer heeft ook wel oren naar haar dus kan hij gelijk met haar kennismaken terwijl de rest zich kan vergapen aan Emmi.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Zoals gezegd zullen we komende week een goede bezetting hebben. Hopelijk weer eens outdoor...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja en hopelijk met Selina want die kikt erop om buiten in het tuinhuisje met de deur open geneukt en volgespoten te worden en dan liefst met toeschouwers op het buitenterras zodat iedereen haar bezig ziet en kan horen met haar gekreun en gesteun.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Inderdaad is Selina wel van het neuken in de buitenlucht. Aan de tafel buiten kwam ze een keer op schoot zitten om hem er zo in te laten glijden. Dan ga je daarna ook niet tegen haar zeggen "vandaag even niet"

Maar goed zoals reeds eerder gezegd vind ik haar veruit de geilste en heeft ze een superlichaam alleen ziet ze er niet meer fris uit……

Ik sla over

Voormalig lid 364

Toogplakker
17 apr 2015
73
14
Afgelopen week voor het eerst in lange tijd hier nog eens een paar uurtjes doorgebracht. Slechts 6 vrouwen aanwezig: Jessica, Alina, Victoria, Oana, Emi en Anita. Mijn favoriete Elena had jammer genoeg een snipperdag.
Op/rond de bank van Emi zaten al 4 man in de rij. Toen ze even later binnenkwam begreep ik waarom: ze ziet er ontzettend jong uit, heeft echt de uitstraling van een schoolmeisje. Het is dat ik er 100% op vertrouw dat ze in een RTC geen -18 zouden toelaten, maar je zou haar zo 16 geven. Niet mijn type, ik heb liever iets vollers, maar ik kan me voorstellen dat je een wachtrij voor lief neemt als je daarop kickt.
Ik koos als eerste Victoria. Mooi figuur, lekkere punttieten. Goede kamer zonder meer. Enige minpunt: linkerhelft van haar bovengebit ontbreekt, tijdens het tongzoenen voelt dat wat awkward.
Na een relaxe sauna Alina genomen. Dat werd een afknapper. Alina is een oudgediende van Arabella, die naar eigen zeggen na enkele jaren pauze vorig jaar uit geldnood terug in het vak is gestapt, en dat voel je. Ondanks een leuk gesprek vooraf op de bank, dat het beste deed verwachten, vrij passief op de kamer, en ik mocht niet in haar spuiten. Jammer.
Ik besloot na een uitgebreid rondje sauna zeker te spelen en Anita als nr 3 te nemen, maar het lot besliste er anders over. Toen ik de ontmoetingsruimte weer binnenkwam was er niemand, ook de wachtrij voor Emi was verdwenen. In een opwelling besloot ik op haar bank plaats te nemen, meer uit nieuwsgierigheid dan geilheid. Ik had blijkbaar geluk: nauwelijks 10 min later zaten er alweer 2 man in de rij.
Even later kwam Emi binnen, handdoek om het lijf, zette zich naast mij en stak zonder mij aan te kijken een sigaret op. Nog even later nam ze, zonder een woord, nog steeds rokend voor zich uitkijkend, mijn hand vast. Daar zaten ik we dan, handje in handje, als twee pubers die elkaar niet in de ogen durven te kijken. Op een of andere manier wondt deze bizarre situatie mij op, tot mijn verbazing kreeg ik zowaar zonder enige stimulatie een stijve onder mijn handdoek!
Toen haar sigaret op was stond ze gewoon recht en trok me zonder iets te zeggen mee naar de kamer. Daar ging de handdoek af en kwam een freel jongemeisjeslijf tevoorschijn, met een paar mooie van puffy nipples voorziene borsten. Alle verlegenheid verdween, er volgde een potje sex met alles erop en eraan: TZ, lekker pijpen, verschillende standjes. Ik had niet verwacht zo geil te kunnen worden van zo'n dun meisje, maar de omstandigheden wonden mij blijkbaar zo op dat ik ook nog eens (te, ik had het liever nog wat langer gerokken) vlot klaarkwam, terwijl ik bij een derde kamergang op mijn leeftijd toch wat meer tijd nodig heb.
Een onverwachte bijzondere ervaring!

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Het is nog steeds wachten op de dames die hier al langere tijd bivakkeren. Bijvoorbeeld Bianca, Tina, Selina en Vanessa. Die laatste is al ruim 5 weken weg en ze zou maar 3 a 4 weken wegblijven. Hoop wel dat ze terugkomt maar die garantie heb je nooit. Zolang ze er nog niet zijn heb ik er weinig te zoeken.

Terug
Naar boven