Luderland - (FKK) Leverkusen

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Of zij er werkt of niet, een dagje Luderland met maar een stuk of 4 dames is niet de moeite waard. Ik hoop dat de bezetting weer snel compleet is.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Dat weet ik niet (ben er ca. 4 weken geleden voor het laatst geweest), maar ik leest op diverse fora dat er maar weinig dames waren.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Toch nog eens luderland gegaan. Wou een tweede ronde met emmi. Er zat iemand op haar bankje. Mijn voorganger was nog geen 10 minuten met haar op kamer. Maar het duurde 50 minuten eer ze terug kwam naar haar bankje waar ik wachtende was. Emmi is jong klein slank en toch een mooie boezem in verhouding met haar tengere gestalte. Ook is ze vriendelijk en lekker tongzoenen. Op kamer korte pijpbeurt. On top wil ze liever niet. Wil graag doggy. En daarna haar lekker volgespoten in missio. Ben ook niet zo long op kamer geweest net als de voorganger. Ik die liever langere wat kamergangen. Maar emmi wil het snel afwerken. Een beetje zonde

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Klopt, maar als ze der is zou ik dat graag willen checken. Misschien heeft ze der services een beetje aangepast, ze wil toch eurotjes cashen, anders zou ze daar niet zitten. Bij geen nzc droogt de clandisie denk ik op.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Luderland wil ik begin mei weer aandoen als Vanessa weer terug is en hopelijk zijn Bianca en Elena dan ook weer terug.

Jessica blijf ik volgen want ik lees op een Duits forum dat ze niet gelovig is maar betekent dat dan dat ze uitsluitend met condoom neukt of toch zonder met niet volspuiten? Heb een paar weken geleden met haar gesproken naast haar op de bank en ze gaf aan met condoom te neuken en daar was ze best stellig over.
Ze werkt er nog steeds en kan me nauwelijks voorstellen dat ze met deze beperkte service het hoofd boven water kan houden want iedereen daar neukt zonder.

Hopelijk kan iemand meer zeggen over de service van deze donkere Afrikaanse dame want mocht ze die verbeterd hebben dan wil ik beslist met haar kameren?

pietverniet

Snuffelaar
6 apr 2018
23
3
Wordt hier, zoals in Venus en Arabella, ook € 10 voor AO berekend of zijn de prijzen ongewijzigd gebleven ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nee; en ook niet in Arabella trouwens en Luderland doet ook niet aan 10€ toeslag voor AO.

Nb: hoe kom je er bij dat Arabella ook 10€ toeslag voor AO wordt berekend?

20 aug 2022
1.328
767
Bericht van Duits forum m.b.t. Jessica Nigeriaanse 40 gepasseerd:

"Ze kenmerkt zich door een professioneel vriendelijk karakter met "goede argumenten".

De service is ok, niet helemaal zoals gewoonlijk, maar tijdens het rijden was de grip met de Pirelli goed.
De klokken zijn een pracht om naar te kijken en aan te raken.
Tussen haar borsten neuken is ook mogelijk.
Ze heeft gevoel voor humor en communicatie is goed met een mix van Duits en Engels.
De vraag is hoe lang het bij ons blijft.
Aangezien je de andere meisjes niet kunt verstaan als ze in het Roemeens grijnzen, is het natuurlijk niet zo gemakkelijk voor je"

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ik heb de winterbanden net opgeborgen, heb nu slicks, grote kans op slipgevaar, mmm lekker. Hopelijk kan dat snel bij Jessica

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik lees op Duitse fora nog vaak dat men maar al te graag met kleine Emmi wil kameren maar er gewoonweg niet tussenkomt vanwege de lange wachtrij en uren wachten zonder de zekerheid met haar te kunnen kameren want ze neemt tussen kamers door ook regelmatig "lange" rustpauzes.

Ik kan mij wel voorstellen zo'n populaire en jonge meid (18 jaar) aan de haak te willen slaan en wat Emmi betreft heb ik blijkbaar veel geluk gehad want mijn "jacht" op haar werd beloond met nauwelijks wachttijd want toen ze voor het eerst in het zitgedeelte kwam en plaatsnam op haar bank kon ik gelijk naast haar gaan zitten.
Ik had toen het geluk dat er maar weinig mannen aanwezig waren. Het is totaal niet mijn type want ik val op curvy maar ik was gewoon erg nieuwsgierig en hoopte dat ze ook strak zou zijn omdat ze nieuw in het vak is en jong maar die strakheid viel me toch erg tegen. Voor mij was het dan ook een eenmalig bezoek aan Emmi en de taalbarriere werkt ook al niet echt in het voordeel.

Mijn favoriete dames als Bianca, Vanessa, Elena, Selina, Anita en Tina (hoewel ze niet meer met me wil kameren) zullen toch ergens in mei weer terug moeten zijn maar bij Selina weet je dat nooit zeker want ze blijft vaak erg lang weg.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ga morgen hier kijken, wordt eerste keer. Vandaag gebeld, 7 meiden aanwezig, waarschijnlijk morgen ook zei de theke. Ben benieuwd naar donkere Jessica, ze was er vandaag en misschien morgen, want dat was geen zekerheid zei de theke. Kan iemand al eigen ervaring delen dat de meid nu ook alles zonder doet? Tot nu toe nog geen positief bericht over gezien, maar wil het toch proberen. Misschien zwicht ze wel voor de 10€ die je bij vv ook kwijt ben.

Terug
Naar boven