Luderland - (FKK) Leverkusen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Als die prijsverhoging blijvend is zal het geven van fooien aanzienlijk verminderen anders wordt het nog een duur geintje.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
In Luderland heb je nog het voordeel dat je meer tijd krijgt want 25 min 30€ en 1 uur 70€.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@Hopsa69

Bij mooi weer neem ik liever een van de twee tuinhuisjes. Kun je liggend neuken (wel zo comfortabel) en met de deur open heb je toch het buitengevoel en veel bekijks. Wel zo geil voor omstanders op het buitenterras om het intiem zijn te aanschouwen en beluisteren.

Was eens met Selina in een tuinhuisje met de deur open. Terwijl ik in missio positie mijn lust op Selina uitoefen komt een gast naar ons toegelopen en blijft op nog geen meter van ons staan en op dat moment spuit ik Selina vol.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Vorige jaar mocht ik aanschuiven bij een onbekende in de tuin. Hij werd door Selina gepijpt en ik mocht meedoen (uiteraard tegen betaling) maar wel geil. Nog voor corona ging ik voor een trio met Oana en Michaela kwam er nog een blonde vrouw bij of ze ook mee mocht. Dus met zn vieren naar boven. Leuk om eens te doen maar het is net te veel, daar 1 dan passief met je bezig is. Wat mij wel opviel is dat wanneer je van de ene kut hem in de andere stopt geen probleem is.

MrKRVe

Toogplakker
19 jul 2019
188
93
Morgen nog eens naar Düsseldorf. De vraag is: Stop ik hier of beter in VV?

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
549
186
Ieder zijn voorkeur. De mijne is zeer zeker dat ik Luderland prefereer boven vv. Het is wel een stuk verder rijden maar de sfeer gemoedelijker en de service beter

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Luderland heeft ook mijn voorkeur want mooie, ruime kamers en 25 minuten kamergangen en aantrekkelijke dames.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Hoe veel dames zijn hief meestal aanwezig? Ook mooi slank? Is het daar ook standaard AO zo als VV?
Ik wil er graag eens kijken binnenkort

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Het is nou niet de gunstigste tijd om te gaan want een aantal dames zijn naar hun thuisland voor pasen. In ieder geval Vanessa en Selina zijn er voorlopig niet. Gemiddeld zo'n 10 dames aanwezig maar dat fluctueert van dag tot dag. Het beste is natuurlijk om te bellen en te vragen naar het aantal dames en jouw favorieten (noem 2 of 3 dames).

Voor slanke dames moet je hier eigenlijk niet wezen want het merendeel heeft een normaal tot wat steviger postuur. Slank is Lori en in mindere mate Andrea en Jessy (Arabella). Ook de nieuwe Emmi kan als slank worden bestempeld.

Standaard is AO maar voor nieuwelingen willen dames wel eens mindere service bieden (AO-light) dus nooit tegen een dame zeggen dat je er voor het eerst bent.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Inderdaad zal de komende 2 a 3 weken de bezetting niet 100% zijn i.v.m. vakantie. Ik denk dat vanaf eind april tot aan de zomervakantie er weer gem. 10 tot 12 dames aanwezig zullen zijn.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Was gisterochtend in Luderland iets na 10 uur want ik wilde toch eens nader kennismaken met populaire Emmi. Ik zag haar gelukkig bij de bank van Anita maar ze was nog aangekleed. Ook zag ik een donkere dame en theke Katharina wist me te vertellen dat ze goed was. Een latina kom je zelden tegen in dit soort clubs.
Ik wist al dat Selina en Vanessa waren vertrokken maar dat ook Bianca er niet zou zijn met zus Tina maakte mij wat teleurgesteld. Nu zaten Silvia en Jessy op hun banken en eerstgenoemde was wat aan het flirten met me maar voor mij geen Silvia meer omdat ze laat blijken mijn pik te groot te vinden en dat ze me nog steeds probeert te strikken begrijp ik echt niet. Ze werd ook weinig geboekt dus dat geeft ook al geen positief beeld. Er waren toch 9 dames aanwezig: Anita, Emmi, Andrea, Alina, Maya, Victoria, Silvia, Jessy en de nieuwe Jessica (3e dag).

Die donkere Jessica ging op een gegeven moment naar boven en zag haar meer als 2 uur niet meer en ook Emmi bleef maar weg tot ze iets voor 11.30 het zitgedeelte kwam binnengelopen. Er waren nog niet teveel mannen maar ik vond het wel vervelend dat ze zolang wegbleef want ik wilde perse met haar want hoe later het werd hoe drukker het natuurlijk ook wordt. Ik zat op een stoel naast de bank en Emmi kwam op de bank naast me zitten en weinig mannen in de buurt dus ging gelijk naast haar zitten. Wat gepraat over haar tattoos want ze heeft beneden vlak boven haar voeten 2 zwarte tattoos met jaartallen en ook op beide polsen heeft ze tattoos. Vrij snel een kamer gepakt en ik wist gewoon dat ik ging spuiten. Haar lichaam is beslist niet mijn smaak maar ze is nieuw. Het viel me op dat ze niet eens echt strak was voor zo'n jong meisje nieuw in het vak. Heb haar in missio lekker volgespoten maar zeg eerlijk een 2e keer zit er niet in omdat ik op chubby dames val. Viel me wel op dat ze vaak een handdoek om haar had. Heb ook gelezen dat sommige mannen erop kikken dat ze vorbesammt met haar willen neuken en om niet te druppelen met sperma zou ze dit doen.

Mijn focus was nu gericht op Jessica en eindelijk na lang wachten kwam ze. Ze zei een klant van anderhalf uur te hebben en daarna te telefoneren met familie. Ze weet dat het hier taboeloos gaat maar ze doet het niet dus neuken met condoom en pijpen zonder. Ik zei al gekamerd te hebben en dat een 2e kamer met condoom niet zou werken. Had ik dat maar eerder geweten dan was ik eerder vertrokken.

Anita zag er ook wel lekker uit maar toen ik naast haar wou zitten zei ze dat ze ergens mee bezig was. Ik ging ergens anders zitten en keek wanneer Anita mij het teken gaf bij haar te komen zitten. Dat gebeurde niet dus ik ging ervan uit dat ze me negeerde dus op een gegeven moment ging ik naar mijn kledinglocker om me aan te kleden en toen ik bij de kleine locker kwam tegenover de balie zei Anita dat ik toch met haar zou kameren dus er was dus niks aan de hand. Ik verontschuldigde mij me een smoes dat ik weinig tijd had maar ik had mijn plan al klaar en dat was om naar die andere club in Gelsenkirchen af te reizen. Heb hier dus maar eenmaal gekamerd maar veel voor mij aantrekkelijke dames waren er niet meer zoals Selina, Vanessa, Bianca, Tina, Cleo en Joanna.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Robbie, ik zie inderdaad ook meerdere nieuwe gezichten maar niet echt mijn smaak. Ik weet je moet af en toe vernieuwen, maar ik krijg de indruk dat de nieuwe gezichten ook naar een week of twee al weer weg zijn en de oude garde weer compleet is. Jammer dat toenmalige toppers weg zijn. Geen Ada, Veronica, Angela en Michaela meer. Anderzijds vermaak ik mij nog wel steeds met Oana, Lori en Maya. Ik hou niet van vorbesammte dames, maar het is wel geil om (wanneer je bijv. 40 min gaat) haar kut NIET af te laten vegen. Wanneer ze je dan voor een tweede ronde pijpt zie je het langs haar benen zo eruit lopen. Over 2 weken maar weer eens naar Lueverkusen, wordt tijd om in de tuin weer eens te neuken.......

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Gisteren na voor mij lange tijd nog eens naar een FKK saunaclub gegaan. Daar ik een voorkeur heb voor slanke jongere dames kom ik de laatste tijd in RTC clubs niet meer zo aan mijn trekken. Eens aangekomen zag ik een jong slank ding haar lichaam helemaal omwikkeld in een handdoek. Een beetje een onopvallende jongedame, Ik wist toen nog niet dat het over Emmi ging. Had de voorgaande berichten maar half gelezen en had mij haar anders voorgesteld als een meer opvallende verschijning.

Haar kamergang was vrij snel beëindigd maar ze bleef een hele poos weg. De andere dames waren niet mijn smaak dus ik besloot gewoon te wachten. Opeens was ze daar en kwam naast me zitten. Ze stelde zich voor als de 19 jarige Roemeense Emmi. Ze heeft nog een hele tijd haar sigaret gerookt alvorens wij op kamer gingen. Op kamer viel me op hoe klein ze wel was, toen ze haar handdoek verwijderde kwamen er verrassend een stel flinke borsten te voorschijn voor zo'n kleine slanke teeny. Haar service is goed met tongzoenen, ze is lief. Pijpen ok zonder meer. Vanwege vermoeidheid, deze dame doet kamers aan de lopende band wou ze eerst niet on top. Na wat aandringen deed ze het toch en goed. Om niet te snel te komen, ik doe graag langere kamergangen, remde ik wat af. Maar ze begon moe te worden en ik kon toen niet meteen komen. Ze gaf dan aan dat ze toe was aan een pauze. Vond ik spijtig want ik had graag nog wat willen doorgaan. Maar ik begrijp het wel aangezien ze in tegenstelling tot de andere dames meteen prijs heeft als ze op haar bankje gaat zitten.

Ik twijfel of ik nog eens langs ga. Op Emmi na spreken de andere dames mij niet echt aan en Emmi zelf is te druk bezocht. En blijft soms met periodes weg voor pauzes, zoals ook gemeld door andere bezoekers, uiteraad is dit volkomen te begrijpen anders zal ze het neit vol houden

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Kan iemand vertellen of. De nieuwe Latina Jessica haar services al heeft aangepast en nu ook nzc doet?

Terug
Naar boven