Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik lees net op het freiercafe dat Vanessa pas volgende week zou terugkomen. Erg jammer want dan zit een trio met Selina er voorlopig niet in want die vertrekt de 25e. Verder gaat Oana zondag voor ongeveer 1 maand op vakantie en Lori wordt deze vrijdag terugverwacht.
Vanochtend om 10 uur weer welkom geheten door theke Katharina. Bij het lopen richting kledingkast snel een blik naar rechts en inderdaad Vanessa aanwezig want zag haar handdoek op de bank. Selina's handdoek ook op de bank maar beide dames nog niet lijfelijk aanwezig. Ik hoefde niet lang te wachten want Vanessa kwam spoedig naar me toe. Mooie gelakte nagels en felroze lippenstift. Had graag gewild dat ze geile, zwarte kousen droeg maar helaas. Ik zei haar dat ik wel trek had in een trio met Selina. Daar wilde ze wel op wachten. Ze stak een sigaret op en wat praten. Jammer dat ze uit zichzelf me niet begon te trekken of te zoenen maar ik merk in deze club dat weinig dames intiem doen op de bank. Alleen Lori zie ik wel eens zoenen op de bank en ook Selina is daar voor in maar aangezien ik naast Vanessa zat was zoenen niet aan de orde. Op een gegeven moment kwam Selina en stak ook een sigaret op. Een man wilde bij Selina plaatsnemen maar ze zei: ich bin besetzt omdat ik beide dames had gestrikt :lol:
Selina stond op een gegeven moment op en zei haide dus liep ik achter haar aan en Vanessa weer achter mij lopend liepen we naar boven naar kamernummer 3. Het werd weer een geile sessie. Ik werd staande gepijpt door Vanessa en Selina boog zich voorover. Heb beide dames beurtelings in verschillende standjes geneukt maar opeens uit het niets zei Vanessa om niet in haar te spuiten en dat ook niet meer te zullen/willen doen. Ik had hier wat van willen zeggen maar met Selina erbij deed ik dat maar niet. Normaliter op de bank zegt Vanessa altijd wat haar service is maar omdat ze niks zei op de bank om niet in haar te spuiten dacht ik dat volspuiten gewoon mogelijk was net zoals mijn twee laatste kamergangen met haar maar helaas dus niet vandaag. Toen Vanessa haar mindere service tegen mij zei reageerde Selina gelijk met de opmerking dat ik haar wel vol kon spuiten. Dit was nou de tweede trio met beide dames en de eerste keer presteerde Vanessa het om zelfs met condoom te neuken. Deze keer dus wel zonder condoom maar toch niet de complete service. Uiteindelijk Selina volgespoten maar de volgende keer met beide dames zal ik Vanessa vooraf zeggen dat ik complete service van haar wil en anders negeer ik haar want haar service is steeds aan veranderingen onderhevig.
Heb lange pauze genomen en Andrea die weer terug was van vakantie zag er best lekker uit. Ze was net met een klant vertrokken toen ik op haar bank plaatsnam. Toen ze weer terugkwam ging ze niet naast me zitten maar een bank ernaast. Ik dacht wat krijgen we nou en voelde de bui al hangen. Op een gegeven moment stond ik op en liep even weg om vervolgens naar Andrea toe te lopen maar ze schudde haar hoofd m.a.w. ze wilde niet met me kameren. Normaliter zou ik om uitleg vragen maar Lori zat tegenover haar alleen op de bank en dat vond ik wat ongemakkelijk om hierover in discussie te gaan. Misschien had ik de theke bij het verlaten van de club hierover moeten vertellen. Dacht eigenlijk ook dat dames klanten niet mogen weigeren maar helemaal zeker ben ik daar ook weer niet van.
Anita was ook alleen op de bank en gelijk naast haar gaan zitten. Blijft een leuke meid en ook de seks was weer niks op aan te merken maar kwam helaas niet klaar. Anita zei of ik misschien te korte pauze had genomen of dat ik stress had. Dat laatste zeggen dames wel vaker maar blijf het een vreemde veronderstelling vinden.
Had even voor mijn kamergang met Anita al met haar kennisgemaakt. Wat is het geval? Beneden in het verlaten zitgedeelte hoorde ik gekreun maar het kwam niet uit één van de vijf kamers maar zag later dat Anita flink werd genomen op de bank. Openbare actie apprecieer ik zeer dus bleef een poosje kijken. Toen ik met Anita vervolgens naar beneden liep om een kamer te nemen dacht ze dat ik haar ook op de bank wilde nemen maar ik doe dat toch liever op de kamer. Is wat comfortabeler en geiler met al die spiegels.
Wat me opvalt bij deze club is dat dames gewoon met hun smartphone op de bank aanwezig aan de gang zijn terwijl in andere clubs dit niet wordt getolereerd.
Trouwens 7 dames aanwezig; Anita, Andrea , Vanessa, Selina, Lori, Oana en Maya.
De komende 2 weken even geen saunaclubbezoek in Duitsland aangezien er vanaf 26 augustus t/m 9 september weer werkzaamheden aan het spoor zijn en de bus is geen optie vanwege de te lange en vermoeiende reistijd. Als daarna Cleo, Bianca, Tina en Joanna terug zijn zal ik Luderland zeker weer eens aan gaan doen.
Maar Robbie waarom altijd maar Vanessa? Vanessa is een mooie vrouw, bij mij is voorspel op de bank nooit een probleem, zoenen en een beetje gefriemel is altijd aan de orde. Maar als ik jouw berichten lees is er nooit mogelijk wat je eigenlijk zou willen. Altijd smoesjes van dit kan niet en dat mag niet. Bij mij heeft ze niet eens gevraagd om een condoom maar werd er gewoon om gedaan. Voor mij is Vanessa van mijn favo lijst af. Andrea vind ik ook een bijzondere vrouw. Net wat je zegt ze slaat meermaals klanten af en dat is niet omdat ze het te druk heeft of dat de klandizie er onfris uitzien. Een keer wat nieuwe meiden in de club zou niet verkeerd zijn.
3 weken terug op zondag, waren we ook in deze tent geweest. Er waren 4 vrouwen aanwezig:Joanna, Cleo en 2 onbekende dames. Bij alle 3 vrouwen was zonder condoom mogelijk, maar niet bij Joanna. Deed Joanna ook bij mijn maat. Het is jammer aangezien Joanna best een lekkere (nep)blonde dame is met grote tieten.
Vernomen dat er vandaag 7 dames aanwezig waren:
Tina en Bianca weer terug evenals Elena. Verder Lori, Andrea en Vanessa. Misschien volgend weekend Luderland want Tina en Bianca zijn lekker alhoewel Tina me laatst weigerde want ze wilde mijn bovengemiddelde pik niet maar na haar vakantie zou het wel weer kunnen zei ze.
Vanessa is mooi maar laatst was AO light haar service dus mocht ze niet verder gaan dan geen Vanessa meer voor mij.
Momenteel 8 dames aanwezig te weten Tina, Bianca, Maya, Lori, Andrea, Vanessa, Elena en Cleo. Vooral de terugkeer van Cleo stemt mij zeer tevree maar Joana ontbreekt nog steeds en Selina ook. Selina was na 2 maanden afwezigheid op 4 augustus weer begonnen om na 3 weken alweer te vertrekken en na ruim 3 weken nog steeds niet teruggekeerd. Als Selina weer aanwezig is is Luderland zeker weer de moeite van een bezoek waard en als Joana en Anita er ook weer zijn heb ik keuze genoeg want Selina, Tina, Bianca, Cleo, Joana, Anita , Elena en Vanessa zijn allen dames met wie ik graag een kamer maak maar dan moet Vanessa wel weer complete service leveren en geen ao light aanbieden want ze heeft er een handje van om haar service telkenmale te wijzigen en de laatste keer samen met Selina mocht ik haar opeens niet meer volspuiten.l terwijl dat de keer daarvoor geen probleem was.
Pas rondc12.30 in Luderland aangekomen en Katharina zei dat het weer een poos was geleden. Ik schrok toen ik iets voorbij de kluisjes naar rechts keek. Geen handdoek op de bank van Vanessa. Even navraag gedaan en sinds afgelopen vrijdag is ze met vakantie voor 3 a 4 weken. Hier had ik niet op gerekend en Selina ook nog steeds afwezig. Heb nog niet meegemaakt dat beide dames ontbraken dus dit was een enorme teleurstelling. Oana zou binnenkort weer terug zijn zei theke Katharina. 8 dames aanwezig:
Bianca, Tina, Cleo, Anita, Andrea, Maya, Lori en Elena
Bianca zag er geweldig lekker en geil uit op haar hoge hakken en sexy zwarte kousen. Op de bank wat zoenen en friemelen maar met het zoenen was ik best voorzichtig als ik een beer die later bij haar kwam zitten vergeleek want die zoende haar langdurig dat ik dacht robbie dat moet ik de volgende keer langer met haar doen. Toen ik bij Bianca zat sprak ze met Cleo en de vraag of ik een trio met beiden wilde. Ze deden het vaker samen en ik twijfelde maar koos toch voor Bianca en ik zei tegen Cleo een trio met Tina straks maar ze had toch liever Bianca. Vroeg Bianca nog of een trio met zus Tina mogelijk was maar dat was uitgesloten. Met haar beneden een kamer genomen en af en toe leek ze moeite te hebben met mijn "gereedschap" want aan haar gezichtsuitdrukking te zien en haar kreetjes leek ik haar wat pijn te doen. Overigens na het pijpen wilde ik haar nog beffen maar kreeg daar de tijd niet voor want ze bracht al gelijk glijmiddel aan en kwam op me zitten voor een ritje. Erg geil om dat aan weerskanten te zien in de grote spiegels. Wat andere standjes gedaan en in missio ,mijn favoriete standje, haar goed en diep volgespoten.
Er waren meerdere dames met zwarte kousen aan. Cleo trok het later ook aan en dat maakte haar kont nog groter en Tina zag er ook geil uit met haar zwarte kousen met kant.
Daarna nam ik 2 uur pauze en toen nam ik plaats op de bank van Cleo. Het duurde erg lang dat ik haar weer zag en opeens at ze wat op een andere bank en ik maar wachten. Daarna ging ze roken en vroeg ik haar voor een kamer maar ze deed moeilijk en zei dat ze pijn in haar buik had want ze zat in haar periode en ik had een grote pik. Ik snapte er niets van want in het begin wilde ze nog graag een trio met Bianca maar ze bleef op de bank zitten en zei dat ze niet kon neuken en dat ik beter morgen terug kon komen. Ik zocht naar een reden en dacht dat ze boos was omdat ik geen trio met haar wilde doen en mij op deze manier wilde terugpakken. Ik was gefrustreerd want ze zag er supergeil uit en wilde haar beslist neuken.
Ik ging toen maar op de bank van Tina zitten en ze kuste me even maar daarna zei ze ga maar naar Cleo. Ze wilde niet met mij kameren en ik dacht uiteraard dat mijn formaat de reden was. Even later ging ik weer op de bank van Tina zitten en toen ze weer in het zitgedeelte kwam en op een heel andere plek ging zitten met naast haar gelijk een klant was voor mij de maat vol. Geen Vanessa en Selina en Cleo en Tina die me negeerden.
Ik ging verhaal halen bij theke Katharina over het gedrag van Cleo en Tina en die ging gelijk in gesprek met Cleo. Katharina kwam naar me toe en zei dat ik mij moest douchen en daarna zou Cleo met mij gaan kameren. Snapte er niks van want na elke kamergang douche ik mij en gebruik deo en eau de toilette. Maar goed gelijk gaan douchen en daarna naast Cleo gaan zitten. Beetje ongemakkelijke situatie. Cleo praat weinig Duits dus communiceren verloopt moeizaam. Uiteindelijk kamer beneden genomen en tijdens het neuken zei ze opeens "nicht reinspritzen" en ik zei dat kon toch altijd maar ze zei dat ze in haar periode zat. Toen ik mijn zaad voelde opborrelen heb ik denk ik toch een deel in haar geschoten maar had het liefst alles wat ik nog in mij had in haar willen dumpen.
Na deze kamergang ben ik me gelijk gaan douchen en aankleden en ik was nog steeds niet happy want Tina bezorgde mij de nodige stress want wist niet precies de oorzaak waarom ze mij negeerde. Bij het verlaten van de club zei ik nog tegen Katharina tot over 3 of 4 weken wanneer Vanessa of Selina weer terug is.
Toen ik naar de uitgang liep kreeg de "affaire Tina" toch nog een positieve wending. Tina deed me uitleiden en was opeens poeslief en aardig en zei dat ze vandaag veel afspraken had en dat was de reden dat ze mij afwijsde.
Ik kuste haar op de mond en ze zei dat ze morgen wel tijd voor me had en met me wilde kameren en ik nog tegen haar dat ik dacht dat je boos op me was. Ik denk dan bij mezelf waarom zeg je niet gewoon wat er aan de hand is en dat je lang bezet bent en niet beschikbaar. Ik vraag me trouwens af hoe ze aan al die afspraakjes komt. Hebben mannen soms haar nummer om af te spreken of doet ze dat anders. Dat ga ik haar morgenvroeg zeker vragen. Dit betekent bij haar dat op haar bank plaatsnemen geen garantie biedt voor een eerstvolgende kamer. Het doet me sterk denken aan Bahar van de villa in Duisburg die ook continu bezet is alleen met dat verschil dat de kamergangen van Tina vlotter verlopen dan die van Bahar maar als ze veel afspraakjes plant dan schiet ik daar natuurlijk weinig mee op.
Ben benieuwd morgenvroeg. Ik kom dan uitsluitend voor Tina en zal dan zeker vragen hoe ze aan al die afspraakjes komt. Ben best wat zenuwachtig over hoe alles gaat verlopen want vindt Tina zeer aantrekkelijk en ze heeft een nauw kutje wat erg lekker neuken is en bovendien kreunt ze geil en luidruchtig en tongzoenen is ze ook voor in. Alleen moet ik haar vantevoren wel even duidelijk maken dat ik haar wil volspuiten want net als bij Vanessa heeft ze er een handje van om dat pas op de kamer mee aan te komen
Nou vanochtend was ik 10 uur in Luderland met dezelfde 8 dames. Ging gelijk op de bank van Tina zitten. Moest even wachten dat ze verscheen. Toen ze in het zitgedeelte kwam liep ze naar me toe en zei dat ze eerst met een ander wilde neuken en dan met mij als 2e want ik had een te grote pik om mee te beginnen. Ik dacht bij mezelf als dat maar niet te lang gaat duren want na ruim 3 kwartier had ze nog geen kamer gemaakt. Ze keek me op een gegeven moment aan en zei haide dus eindelijk mocht ik kameren met haar. Maar een beetje voorspel op de bank hadden we niet eens omdat ze zoalsgezegd eerst een kamer met een ander wilde maken. Dit voorspelde weinig goeds.
Ik zal het maar gelijk zeggen. Het werd een waardeloze sessie. Op de kamer zei ze dat ik niet zoveel moest praten en dat ik niks op het forum moest schrijven want haar man mag er niks over te weten komen. Heb haar eerst gebeft en daarna pijpte ze me en dat was best lekker want ze deed het lekker nat met wat spuug. Op een gegeven moment pakte ze mijn pik en zei dat is een grote pik waar ze dus niet blij mee is want ze zei nog dat ze alleen kleine pikken wilde neuken. Ze klom bovenop en bereed me en dat was best aangenaam. Daarna missio wat ik voorzichtig deed en toch mocht hij er niet helemaal in en raakte ze geirriteerd dat ik haar pijn deed. Ze trok een onvriendelijk gezicht en ze kon er absoluut niet van genieten. Het viel me mee dat ik haar mocht volspuiten maar met haar houding ging dat zeker niet lukken. Heb haar helemaal niet gezoend en tijdens het neuken kregen we bijna ruzie. Ze zei dat ik haar mocht neuken en daarna nooit meer en dat ik beter naar een andere club kan gaan want alle dames vrezen mijn grote pik en ik zou te lang doorneuken en niet snel genoeg "spritzen".
Oja ik ben geen Vanessa of Selina riep ze nog. Wat ze daarmee wilde zeggen weet ik nog steeds niet maar ze was in een slecht humeur. Ik zei nog dat ik vaker met haar had gekamerd en dat het toen geen probleem was en nu opeens wel. Ze gaf daarop geen antwoord. Ben op een gegeven moment maar gestopt want ik kon niet klaarkomen door haar gezeik.
.Ik vond haar vandaag echt een bitch maar niet meer naar Luderland gaan wat Tina mij voorstelde dat doe ik dus zeker niet want Vanessa, Selina en Bianca zijn aantrekkelijke dames en dat geldt ook voor Cleo maar die deed gisteren ook raar tegen mij waarop ik de theke hierover aansprak.
Heb haar 30€ gegeven en met de 30€ entree heb ik dus 60€ betaald voor een waardeloze sessie en bovendien teveel tijd besteed door onnodig wachten omdat ze niet gelijk met mij wilde neuken. Oja en toevallig vandaag had ze haar periode en Cleo had die gisteren. Mannen met een bovengemiddelde pik zou ik aanraden niet met haar te gaan kameren want je pik mag er niet volledig in en ze wordt er zeker niet vrolijker van.
Ik lees zojuist het Duitse freiercafe en er staat dat Vanessa vandaag aanwezig was. Heel vreemd want de theke zei vorige week nog dat ze 3 tot 4 weken zou wegblijven. Aangezien ik Luderland liever niet op een zondag aandoe denk ik volgend weekend er weer heen te gaan en hopelijk dat Joana weer terug is. Vanessa en een trio Cleo/Bianca zie ik wel zitten of Selina als ze er weer is.
Iemand op het freiercafe corrigeert een persoon die zegt dat Vanessa er was wat niet zo blijkt te zijn aangezien ze op vakantie is. Wel Cleo en een nieuwe Emma.
Nog steeds een geringe bezetting. Gisteren slechts 6 dames: Oana, Lori, Maya, Elena, Anita en Cleo.
Selina was na 2 maanden vakantie slechts 3 weken in Luderland en sinds 25 augustus nog steeds niet terug. Vanessa zou toch eerdaags terug moeten zijn. Joana is ook al maanden weg. Andrea, Bianca, Tina, Victoria en Christina waren er ook niet.
Gisteren 7 dames aanwezig: Anita, Oana, Lori, Maya, Dilara, Silvia en Elena. Waar zijn toch Selina, Vanessa en Joanna gebleven en dat geldt evenzeer voor Bianca, Tina, Cleo, Victoria, Christina en Andrea?
Vooral Selina mis ik zeer en sinds 25 augustus niet meer gezien en als toppers als Cleo, Bianca en Vanessa er niet zijn heb ik hier weinig te zoeken.
Helaas is de bezetting vele malen minder dan zeg maar de tijd voor corona. Geen Ada, Veronica, Melly, Bianca, Selena en mijn favoriet Michaela meer in het land. Hopelijk komen ze nog terug of weet iemand soms waar ze nu werkzaam zijn?
Ik heb het voornemen aankomend weekend Luderland weer aan te doen want Vanessa is sinds dinsdag na 7 weken afwezigheid weer terug. Dilara is ook in Luderland te vinden en een nieuwe dame "Silvia" genaamd. Ze is 25 jaar en Bulgaars en ze heeft een zeer grote stevige ronde kont met korte gedrongen benen. Het zou de nicht van Dilara zijn en biedt volledige RTC-service. Deze dame maakt mij nieuwsgierig. Hoe het zit met de aanwezigheid van Cleo, Bianca en Selina? Geen idee. Op Duitse fora lees ik weinig info over Luderland dus zal even moeten bellen en hopelijk een of meer van laatstgenoemde dames weer terug.