Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Luderland is sinds 10 januari weer open en 5 dames aanwezig: Lori, Elena, Maya, Oana en Vanessa.
Voor Vanessa alleen al zou ik naar deze club gaan maar de laatste keren wilde ze alleen met condoom neuken maar nu lees ik op een Duitse site dat een klant haar tweemaal heeft volgespoten en dat ze ook geïnsemineerd te boeken is. Blijft een rare die Vanessa.
Vandaag was ik in luderland, 9 dames aanwezig, ouderwets goed (koop ) en ik was met Vanessa de blonde met de neuspiercing , heerlijk deze juf ook prettig in de omgang en niet onbelangrijk katholiek
Jazeker en Rmjhexe Vanessa katholiek maar dat is niet altijd zo bij haar en zeker niet bij nieuwelingen.
De eerste 2 maal haar gewoon volgespoten en daarna wilde mevrouw opeens met condoom want ze zei risico en ze is nog jong en blabla. Wat een slap gelul van haar.
En wat als je corona hebt gehad en daarna 2 vaccinaties? Dat ik genezen ben is al langer dan een jaar geleden en ook niet meer aantoonbaar. Ik gok het er niet op zonder testbewijs. Of zou het toch niet noodzakelijk zijn?
Bijzonder weinig recensies wordt er geschreven over deze club helaas. Ik vind het qua inrichting en kamers de mooiste van de RTC clubs die ik heb bezocht in NRW en ook de schoonheid van de dames kan mij bekoren. Nee; voor slanke dames moet je hier niet zijn. Alleen Andrea voldoet daaraan enigzins en de rest is normaal tot (ietwat) stevig qua postuur en zeker Elena's buik wordt er niet mooier op want daar mag best wel wat vanaf. Alle dames op Andrea na hebben een beste kont en dat is nou precies waar ik op val.
Het was magertjes qua bezetting van dames. Ik was er rond 11.45 uur en zag een glimp van Lori die daarna ook snel de club verliet om onduidelijke reden. Slechts 7 dames te weten: Bianca, Maya, Elena, Joana, Cleo, Selena en Andrea.
Ik wilde kennismaken met Victoria maar die was natuurlijk met vakantie net als Vanessa, Oana en Tina. Anita schijnt ook al 4 dagen niet te zijn geweest volgens theke Katharina en wanneer ze terugkomt wist ze me niet te vertellen. Michaela is ook weer snel vertrokken en die had ik ook op het lijstje staan. Alexa was er ook niet dus al met al lukt het de club niet om veel van haar dames vast te houden wat het aantal niet ten goede komt en als er dan een nieuwe komt is die ook vaak snel weer vertrokken. Denk maar aan Anna en dit alles is te lezen op het Duitse freiercafe/ao-bordell.
Ik heb in totaal 3 kamers gemaakt en in de juiste volgorde Bianca, Joana en Cleo. Bianca was geweldig. Op de bank goed voorspel met zoenen en tepels zuigen/likken en op de kamer heel gewillig en intiem en ze deed lekker mee met het nodige gekreun. Het duurde dus niet lang dat ik haar volspoot. Na afloop haar prima service beloond met een fooi.
De tweede kamer werd met Joana. Had al gelezen dat ze passief was maar jongens wat een heerlijk lichaam met volle billen. Op de bank weinig fysiek contact en zoenen kwam helemaal niet ter sprake dus maar snel een kamer opgezocht. Gelukkig werd het kamer 3. De grootste met enorme spiegel wat ik wel geil vind om jezelf zo bezig te zien. Pijpen deed ze niet onverdienstelijk en ze vroeg op een gegeven moment nog of ze door moest gaan waarop ik natuurlijk geen nee zei. Oja; ze zei nog wel eerst met of zonder condoom en niet in haar mond klaar te komen. Ik was bang dat ze bij het neuken een condoom zou pakken maar ik kon gelukkig blank inloggen. Ze heeft overigens liever niet dat je aan haar tepels likt; vindt ze kietelen. Het is dat ze een lekker lichaam heeft en dat ik een mooi uitzicht had op de megaspiegel want anders zou klaarkomen een probleem kunnen worden maar uiteindelijk heb ik ook haar gevuld. Bovendien hoor je haar bijna niet want er komt weinig (gekreun) uit wat het minder geil maakt.
Ik wilde nog één kamer doen en Cleo zag ik wel zitten met haar flinke kont. Boven waren de mooiste kamers bezet helaas dus een kamer zonder spiegel. Pijpen vond ik niet geweldig en ik moest moeite doen om een stijve te krijgen. Ook bij Cleo weinig tot geen zoenen en gelukkig kreunde ze nog wat. Met heel veel moeite en concentratie mijn derde zaadlozing bewerkstelligt. Toen de deur openging kwam ons een hoop gekreun ten gehore en een brul van een beer die heftig klaarkwam. Dat was wel even een geile bijkomstigheid.
Andrea was vandaag in een opperbeste stemming en dat zag je duidelijk aan haar. Ze praatte best veel en lachte regelmatig. Heb haar ook wel eens heel anders gezien.
De theke is een aardig mens maar wel heel erg bezig met haar smartphone vandaag. Constant was ze in gesprek of liep ze weg richting de uitgang. Als je bijvoorbeeld koffie wilt beetje vervelend want je kunt het nog steeds niet zelf pakken.
Kom graag weer eens terug en zeker als bepaalde dames als Anita, Vanessa, Victoria, Tina en Michaela weer aanwezig zijn. Al met al een best geslaagde dag maar het had mooier kunnen zijn.
Het was me goed bevallen mijn bezoek vorige week zaterdag aan Luderland. Het was de eerste keer dit jaar en met het mooie weer in het vooruitzicht (zonnen in de grote tuin) heb ik veel zin om niet dit weekend maar het weekend erop weer te gaan.
Tot en met dit weekend is er nog steeds geen treinverkeer vanaf Arnhem richting Duitsland en met de bus tot aan Oberhausen duurt het veel te lang naar Leverkusen.
Had gelezen dat Anita weer aanwezig zou zijn en met Bianca heb ik dan 2 toppers. Als dan Tina, Victoria en vooral Vanessa weer aanwezig zijn zou het helemaal fantastisch voor me zijn en hopelijk doet Vanessa gewoon wat andere dames ook doen namelijk neuken zonder condoom met volspuiten want de laatste twee keer deed ze met mij alleen intiem met condoom maar ze blijft onvoorspelbaar.
Ik was er even deze week, gekamerd met Anita (vrij lang afwezig geweest, heeft haar linkerzij en deel van de linkerborst verbrand. Moest eerst helen, ziet nog erg rood. Maar ze was weer top) en Elena (heerlijk!)
Robbie zal blij zijn: Vanessa was er. Tina en Viktoria dan weer niet.
En wat hij in Bianca ziet is mij een raadsel. Ik zag haar de hele namiddag alleen maar "Zehnminutenzimmer" doen.
Vsnessa terug? Dan is ze niet langer dan 2 weken met vakantie geweest. Heel goed nieuws derhalve en Anita ook weer terug dus dat is toppie. Bedankt voor de melding daarvan overigens.
Even over Bianca: je zou ook kunnen zeggen/denken dat ze mannen zo geil krijgt/maakt dat ze mannen in 10 minuten klaar laat komen en bij veel dames is het daarna einde van de pret. Op de kamer doet ze trouwens ook aan (tong) zoenen. Weet wel dat Bianca ook de tijd neemt met voorspel op de bank in de vorm van tepels likken/zuigen en dat kan je van veel dames niet zeggen. Ik vind haar erg aantrekkelijk qua lichaam met goede kop en kont en alleen haar borsten konden fraaier. Klopt wel dat Bianca relatief veel korte kamers maakt dus cum dump is wel van toepassing bij haar.
Aanstaande zaterdag wil ik weer naar Luderland.
Ga dan zeker een kamer nemen met Anita en Vanessa
Hopelijk is Victoria ook van de partij en anders Tina of Bianca of misschien toch Selina?
Vanochtend veels te vroeg opgestaan want ik had zin om naar Luderland te gaan om Anita en zeker Vanessa vol te spuiten. Bij aankomst alvast de 1e teleurstelling en dat was de afwezigheid van Anita. Ze had vandaag een vrije dag en laat ze bij mijn bezoek aan Luderland 3 weken geleden ook al verstek gaan dus ik baalde als een stekker.
In totaal 8 dames: Maya, Bianca, Tina, Cleo, Oana, Joana, Vanessa en Elena. Helaas Victoria nog niet terug en ook Lori niet aanwezig. Las op een Duits forum dat ze onenigheid zou hebben met de theke. Selina helaas in thuisland Roemenië vertelde Vanessa mij.
Wat opvallend is bij de 8 dames is dat er eigenlijk geen slanke dame tussen zit. Andrea komt nog het meest in de buurt maar is nu thuis en de rest is normaal tot best stevig. Oana vind ik de minst aantrekkelijke want ze heeft niet echt rondingen en ook geen kont. Ook Maya scoort bij mij niet hoog maar de rest ziet er prima uit maar dat is persoonlijk. Joana ziet er echt geil en goed uit met haar grote kont maar ze is zo passief en dat staat mij tegen want ik hou ervan als een dame initiatief neemt en wat kreunt. Vanessa is echt een beauty en alleen haar gezicht vind ik niet zo bijzonder maar lichaam en borsten met grote volle kont een enorm geile uitstraling en ze is lekker actief.
De vorige keer was heel raar met Vanessa. De eerste twee kamers met haar kon ik haar gewoon zonder condoom neuken en volspuiten en daarna moest het zelfs met condoom. Was erg verbaasd maar kon haar niet overreden want ze begon over de risico's en dat ze nog jong was en ik naderhand lezen op Duitse fora dat ze zich gewoon liet volspuiten. Heb daardoor de club bijna een half jaar niet meer bezocht en vanochtend bij binnenkomst zag ik haar al zitten in die sexy zwarte kousen die haar kont nog meer accentueerde. Het liefst wilde ik gelijk naast haar gaan zitten om mee te kameren maar ik wilde niet te geforceerd overkomen dus liet haar even met rust met de gedachte dat als ik haar als eerste zou nemen en ze weer met condoom wilde neuken ik alsnog het condoom met mijn zaad zou vullen en dat wilde ik absoluut niet en bovendien als ze toch zonder deed dan zou ik veels te snel klaarkomen als ik haar als eerste dame zou nemen dus ging ik eerst weer met Bianca. Geweldige kont heeft ze en ze kreunt er lekker bij. Moest moeite doen om niet vroegtijdig te lozen maar na een kleine 20 minuten spoot ik haar uiteindelijk toch goed vol.
Na ruim anderhalf uur raapte ik de moed bijeen en ging naast Vanessa zitten. Druk had ze het niet maar er waren nog niet veel mannen maar ik hield er wel rekening mee dat ze weer zou zeggen met condoom maar misschien was ze me vergeten of heeft ze haar service verbeterd. Helaas was kamer 3 bezet. Daar had ik haar de laatste keer ook te grazen genomen en met dat grote bed en megaspiegel windt me dat bijzonder op. Het werd dus één kamer naar rechts met ook wel een spiegel maar net te hoog en te klein. Staand zoende ik haar en lebberde ze mijn lichaam af en daarna zakte ze af om mijn pik lekker te pijpen. Vervolgens namen we plaats op bed en ging ze liggen zodat ik haar kon beffen. Daarna met haar mooie borsten gespeeld en langzaam kwam ik bijna op haar te liggen en begon ze me te trekken. Dat ging zo een poosje door en ik positioneerde mijn pik zodanig dat ik hem bijna vanzelf naar haar kut kon brengen. Ze zei daarna met of zonder condoom en ik natuurlijk dat laatste maar ik moest goed drukken want ze was droog dus voorzichtig schoof ik hem erin. Het ging wat later al soepeler en ze deed lekker mee. De beentjes de lucht in en ze kreunde er lekker op los. Ze maakte me helemaal geil en pakte mijn kont om hem er nog verder in te duwen. Lepeltje lepeltje nog gedaan en (plat) doggy en uiteindelijk in de missio mijn lading in haar geschoten. Ik heb haar na afloop een aardige fooi gegeven. Je moet soms een beetje investeren in een dame om de service die ze geeft te belonen waardoor ze de volgende keer geneigd is hetzelfde niveau te bereiken.
Morgen wilde ik eigenlijk naar een andere saunaclub maar omdat Vanessa zo lekker was en Anita hoogstwaarschijnlijk weer aanwezig is ben ik morgen weer in Luderland.
Ik had een hotel geboekt in Duisburg en had het voornemen om zondag Luderland weer aan te doen om kamergangen met Anita en Vanessa te maken. Omdat zaterdag de terugreis niet vlekkeloos verliep met vervangend vervoer (SEV bus) door spoorwerkzaamheden besloot ik op het laatste moment om in Duisburg de saunaclub te bezoeken want maak het niet graag laat op de zondag.
Volgende week zondag wil ik Luderland weer aandoen en zijn Anita en Vanessa hopelijk weer van de partij.
Luderland is nog steeds gesloten en dit is al vanaf zondag 17 april zo. Ik hou de Duitse sites goed in de gaten want hoop dat ik in het weekend van 7 en 8 mei mijn geliefde club weer kan bezoeken en anders bel ik de vrijdag wel.
Als bekend is wanneer Luderland weer opengaat dan zal ik dit uiteraard hier laten weten.