Luana Gent

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716
Denk het ook niet dat er vooraf gesproken is over bare,want in haar adje staat het niet aangevinkt.
Dit wil natuurlijk niks zeggen,maar toch.Of anders moet je de hoofdprijs betalen.

• Like
Waarderingen: 4fun

Privatd

Toogplakker
15 okt 2016
64
64
Ik ontmoette haar dit weekend voor het eerst.

In het echt lijkt ze heel erg op haar foto's. Positief verrast.
Bij aankomst kuste ze me meteen, precies zoals ik het fijn vind.

Ik hou van zoenen en dat kreeg ik onbeperkt. Zelfs achteraf hebben we nog zo'n tien minuten non stop gekust.

Ze neemt haar tijd.
Er was geen enkele tijdsdruk, dat voelde ik duidelijk. Ze houdt er wel van je veel aan te raken.

Als ik merkte dat ik bijna klaarkwam, verplaatste ik gewoon haar hand en dat respecteerde ze.

Mijn advies:
Zorg dat je achterwerk goed schoon is, dan krijg je een rimbeurt van uitzonderlijk niveau.
Hoewel ik de mogelijkheid had om haar zonder te nemen, gebruikte zij er zelf één toen ze mij nam.

Geen probleem voor mij.

Ze is een magische vrouw.
De hele sessie bleef ze hard.

Enig minpuntje: ze is niet de grootste. 14 cm en niet erg dik.

Maar dat maakt ze meer dan goed met haar service.
Ja, ze is één keer klaargekomen in het condoom.

100% herhaling

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Heb haar enkele dagen geleden geneukt voor half uur. er niet in geslaagd bare te kunnen maar evenzeer heel erg de moeite. zalige rimbeurt gekregen niet normaal. ook een lekker ding, maar je merkt wel dat ze graat top is en dit liet ik niet toe.

Bij mij was er wel tijdsdruk want een andere klant zat te wachten in de auto, die heb ik ook zien binnenkomen bij het verlaten van t gebouw.

Deze en rafaella andrada zijn toch wel de lekkerste rimsters die ik tot nu toe ervaren heb

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Iemand recent meer geluk met haar dan ik ? om 1 of andere reden doet ze geen bare met mij. wil weten of t aan mij ligt of dat ze voorzichtiger is geworden

Bare top doet ze dan weer wel

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364
Iemand recent meer geluk met haar dan ik ? om 1 of andere reden doet ze geen bare met mij. wil weten of t aan mij ligt of dat ze voorzichtiger is geworden

Bare top doet ze dan weer wel
Heb je blamages aan je pik? Littekenweefsel van herpesuitbraken of hpv wratje?

Of mss weet ze wie je bent ivm online hahahaha

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Neen niks van dat allemaal, raar want zij is van de weinigen waar bare interne donatie me niet lukt.

Wou gewoon weten of t aan mij lag of ze intussen voorzichtiger geworden is

Terug
Naar boven