Lovelygirl - Ieper (vh Menen, Zonnebeke)

fluireflieter

Toogplakker
22 apr 2015
27
3
Jeezes, precies ne vent...

Waarom moeten zo een mottige/vette dozen zichzelf toch altijd namen als lovely, beauty, bloeme"ke", zoet"je" enz... geven...?
In elk geval is't wel makkelijk als ge gene foto ziet. Staat er ne naam met "-je" of "-ke" of een synoniem van schoonheid of "mollig" in een advertentie, weet ge al meer dan genoeg... Zelden is 't iemand die haar naam waardig is... Waar mannen toch allemaal op kruipen... Walgelijk!

Klereleier

Toogplakker
2 jul 2016
55
0
Achja! :roll: :roll: ze is gewoon niet moeders mooiste :p :lol: Ik sla een rondje over :mrgreen:

Een woord: Beerput... :!:

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Klereleier zei:
Een woord: Beerput... :!:

Waarom beerput? Omdat jij ze niet aantrekkelijk vind? Als ze de geboden diensten aanbied kan ze blijven staan lijkt me.

4fun

catatje

Toogplakker
17 jul 2015
188
5
De geboden diensten bied ze wel degelijk aan, tien 15 jaar geleden werkte ze in den teerlinck in ieper. Moeders mooiste is ze niet, had veel littekens in haar gezicht, meen ik me te herrinneren. Ze was wel eentje die echt niets schuuwde. Alles kon. Als je het louter op seks en lust bekijkt, was deze dame tot de betere in mijn 25 jaar dat ik wandel.Voor de prijs moet je het niet laten en je hebt wel degelijk de seks waarvoor je kwam. Niet zoals enkele dates die ik al deed met mooie babes. Betaalde 4 tot 5 keer zoveel en ging met een kater naar buiten. Daar het vlees zwak is, kies ik ook nog steeds voor die mooie babes maar het is meestal wel een flop. Bij Lovely of Carine haar echte naam, heb je de seks waar je ze op weinig plaatsen zal vinden. Mijn type is ze ook niet maar echte mannen schieten geen enkele vrouw af zoals sommige hier doen op het forum. Het ergste is moest je de meeste van deze zien dat je er gewoon van moet kotsen of dat je ze een opleiding heeft: "hoe ga ik om met vrouwen". Pschuchologisch gezien kan je hu, reaktie ook berklaren. Dit zijn mannen die zich geen dates van meer dan 50 of 100 euro kunnen veroorloven en men is zodanig gefrustreerd dat men dan maar een dame gelijk maakt met de grond.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zo alles weer opgeruimd. Blijven we gewoon bij de ervaringen met haar i.p.v. een persoon die niet "kan" reageren af te branden op haar uiterlijk !

Dank u.

fluireflieter

Toogplakker
22 apr 2015
27
3
Alles? Haal dan ineens de reacties van beffer007 en cobracobra ook maar weg, als ge dan toch forumflik wil spelen, wees dan tenminste consequent...
Trouwens, denk je dat de manier waarop men hier meestal over ervaringen/dames praat "wel" door de beugel kunnen bij de betrokken/besproken partijen "die hier niet kunnen reageren"?
Net hetzelfde hoor...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Jou post historie is 9 van de 10 keer sarcastisch dus deze post neem ik ook met een korrel zout.

En voor klachten kan je, je tot barefan wenden.

Klereleier

Toogplakker
2 jul 2016
55
0
Was ook niet om de dame af te branden hoor.
Ze zal waarschijnlijk een hele lieve oma zijn, en dat Is niet mijn ding.

fluireflieter

Toogplakker
22 apr 2015
27
3
CWP zei:
Jou post historie is 9 van de 10 keer sarcastisch dus deze post neem ik ook met een korrel zout.

En voor klachten kan je, je tot barefan wenden.

Klachten heb ik niet, enkel vaststellingen en bevestigingen, al dan niet met grove korrels of Fleur de sel. Iedere zanger vogelt zoals hij geb... of was't nu iedere bek zingt zoals...? Whatever!

befferkeplus

Toogplakker
30 mrt 2015
34
2
Recent ben ik eens in de Teerlinck geweest waar Lovelygirl aan de toog zat. Ik kwam met een andere dame in gesprek en toen ik vroeg om een trio nam ze Lovelygirl mee naar boven. Heerlijke ervaring!

befferkeplus

Toogplakker
30 mrt 2015
34
2
Ik ga vermoedelijk begin 2020 nog s terug voor een lekker trio met Carine en haar vriendin (privé bij Carine). Ik vind beide dames gewoon lekker en ze vinden niets te veel.
Prettige eindejaarsfeesten voor iedereen.

Terug
Naar boven