Lovehotel NL en BE

edja72

Toogplakker
12 sep 2022
180
138
Ik heb sinds kort een leuke vrouw leren kennen op Badoo en we hebben al een keer samen kunnen neuken.
I.v.m. privéleven wordt het moeilijk om vaker af te spreken.
Wie heeft ervaringen met Lovehotels ? We zoeken er één in de regio Maastricht. Aanbevelingen ??

mrmikey234

Toogplakker
17 nov 2022
25
23
In België in Heusden-Zolder ligt er eentje.
Nette kamers, modern en qua prijs valt het allemaal wel mee.
Hotel noemt H28.

edja72

Toogplakker
12 sep 2022
180
138
we hebben er eentje gevonden, hopelijk kunnen we na de kerst lekker halve dag neuken.....

mrmikey234

Toogplakker
17 nov 2022
25
23
Quote verwijderd.

Vind de kamers daar niet echt top ... Rij liever een stukje verder richting Heusden Zolder, maar ieder z'n ding :)

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
In belgie kost dat rond de 50a70e voor 3/4uurtjes.

In Breda vind ik precies niets gelijkaardig met bovenstaande websites?

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
In NL heb ik goede ervaring bij van der Valk. In overleg regelde ik dat we vanaf 12:00 in de kamer konden. Ik betaalde dan voor de nacht die daarop volgt. Dat betekende dat er geen tijdsdruk was om te vertrekken. Dit gedaan bij de Witte Bergen in Laren, Breukelen en Utrecht. In Utrecht hadden we de wellness suite, dat was helemaal top, maar wel duur.

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
0o0 zei:
In belgie kost dat rond de 50a70e voor 3/4uurtjes.

In Breda vind ik precies niets gelijkaardig met bovenstaande websites?

In Nederland ga je die prijzen niet vinden idd.
Wat best jammer is. Rij nu ook iedere keer half uur.
Secretrooms heb ik laatst geprobeerd.
Maar ligbad was zo krap met zijn tweeën.
Evenals bed. Dus dan maar weer naar lovehotel deze week.

2sweet

Toogplakker
6 apr 2015
55
41
Je kan ook een dagkamer nemen in een hotel. Sommige ketens verkopen dit op hun websites. Maar kan ook via getadayroom.com of dayrooms....kun je soms ook voor 60 tot 100 soms een hele dag blijven of gewoon vertrekken wanneer je wil. Je moet je wel legitimeren.

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
Zoek zelf een jacuzi kamer voor bv 3 uurtjes
La Dolce Vita in Maasmechelen is maar €75
Maar is wat oudbollig. En vele ligbaden op secretrooms zijn gewoon te klein voor 2 personen.

mrmikey234

Toogplakker
17 nov 2022
25
23
JohnBare
Kijk eens bij Scarlet club in Diest, die hebben normaal gezien kamers met Jacuzzi. Kamers zijn proper :)
Je kan ook gewoon naar een privé sauna gaan voor 3uurtjes, betaal je wel iets meer maar is wel altijd een topper :)

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Ik heb sinds kort een leuke vrouw leren kennen op Badoo en we hebben al een keer samen kunnen neuken.
I.v.m. privéleven wordt het moeilijk om vaker af te spreken.
Wie heeft ervaringen met Lovehotels ? We zoeken er één in de regio Maastricht. Aanbevelingen ??
zoals vele het doen , goedkope kamer bij de al lang niet meer zo glorieuze en vandaag de dag zeker aftandse '' VAN DER VALK '' motels .

laptar

Snuffelaar
25 jul 2023
16
11
Vanuit Maastricht ben je zo in Belgisch Limburg, en daar zijn echt wel veel love hotels in allerlei soorten en klassen. Probeer eens Casa Blanca in Hechtel-Eksel. Als je de tijd hebt om iets verder te rijden: op de baan Hasselt - Genk zijn er verschillende.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
In Bilzen heb je ook een Cupido-hotel, in Antwerpen en Vlaams-Brabant en Oost-Vlaanderen zijn er ook genoeg andere. In België zijn veel rdv-hotels vergeleken met Nederland en andere landen lijkt me, misschien daarom veel buitenlanders hier op hotel haha. Of je kunt ook een privé-saunacomplex en wellness kiezen, ook leuk met of zonder kamer of eten/ drank. Die zien daar ook al vanalles en allerlei volk

Terug
Naar boven