Lotus China massage kleve

Big Spender

Toogplakker
25 sep 2017
48
18
Op de Nederlandse Marktplaats.nl adverteert sinds kort ook Lotus massage in Kleve. Omdat dit nog dichterbij is...( net over de grens bij Nijmegen / Gennep.) was ik benieuwd of iemand hier ervaringen heeft opgedaan.

We weten allemaal dat er bij de Chinese massage praktijken in Duitsland doorgaans meer mogelijk is dan bij ons in Nederland....
Daarom had ik al zitten speuren op diverse forums. Ook de Duitse massage-forum maar kon geen ervaringen vinden over meer dan alleen massage.

Iemand ervaring?

• Like
Waarderingen: doc

Nick900

Toogplakker
5 dec 2021
29
38
Ik ben er geweest.
Het was een aardige vrouw van achterin de dertig en ze zag er goed uit, communiceren ging moeizaam zelfs met de vertaal app.
De massage van de achterkant was goed en na het omdraaien ging ze uit de kleren om een btb te geven wat niet zoveel voorstelde en ze draaide zich zo weg dat ik, behalve aan haar borsten, nergens aan kon komen.
Daarna ging ze tussen mijn benen zitten trekken zonder erotiek.
Nadat ik klaar gekomen was maakte ze alles schoon met de wel bekende natte doekjes.
Ze heeft ze me nog gemasseerd met een afsluitende goede hoofd massage.
Haar naam heb ik niet gevraagd omdat al vast stond dat ik er toch niet meer heen ga, of er nog meer dames werken weet ik niet.

Big Spender

Toogplakker
25 sep 2017
48
18
Nou in ieder geval bedankt voor je feedback, want in NL heb ik bij Chinese massage uberhaupt nog nooit meegemaakt dat het mogelijk was dat ze uit de kleren gingen. ( Thaise wel..ha ha. ) Dus ik ga wel binnenkort een kijkje nemen, en zal jullie hier op de hoogte houden. Het zou jammer zijn te verwijderen omdat op de nederlandse forums niets wordt geschreven. Wel; over massage, maar niet over de aziatische als het over erotiek gaat. Dit wordt dan verwijderd omdat de moderator de salon niet in problemen wil brengen, omdat in NL dit niet is toegestaan. Tenminste niet op de vergunning van een nette massagesalon. In Arnhem, Eindhoven, enz. zijn in het verleden al heel wat deuren op slot gegaan vanwege de recencies op hookers.nl enz, die ook met rode oortjes werden gelezen door betreffende ambtenaren

Big Spender

Toogplakker
25 sep 2017
48
18
Ik ben er geweest.
Het was een aardige vrouw van achterin de dertig en ze zag er goed uit, communiceren ging moeizaam zelfs met de vertaal app.
De massage van de achterkant was goed en na het omdraaien ging ze uit de kleren om een btb te geven wat niet zoveel voorstelde en ze draaide zich zo weg dat ik, behalve aan haar borsten, nergens aan kon komen.
Daarna ging ze tussen mijn benen zitten trekken zonder erotiek.
Nadat ik klaar gekomen was maakte ze alles schoon met de wel bekende natte doekjes.
Ze heeft ze me nog gemasseerd met een afsluitende goede hoofd massage.
Haar naam heb ik niet gevraagd omdat al vast stond dat ik er toch niet meer heen ga, of er nog meer dames werken weet ik niet.
Misschien als toogplakker extra geld had geboden er ook meer mogelijk was geweest?? Maar anderzijds begrijp ik hem ook wel weer, als ik lees dat er weinig erotiek van de dame afspatte.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Ik ben het afgelopen jaar meerdere malen aldaar geweest. Heb er nooit over geschreven om de simpele reden dat ik ze nooit tot NZC heb kunnen overhalen. Zodra we tot seks overgingen (dat was bij mij wel altijd mogelijk) kwam er steeds een condoom tevoorschijn (smeken, zielig kijken of meer geld bieden hielp allemaal niets).
Maar mocht iemand anders het WEL gelukt zijn, dan verneem ik dat uiteraard heel graag!

Secret Walker

Snuffelaar
31 dec 2019
20
26
Begin dit jaar was het een topic op Girlsreview.
Dit is toen verwijderd omdat dit bedrijf geen erotische massage adverteert.

Wat ik tegen kwam was:
Lotus China Massage
Materborner Allee 14, 47533 Kleve, Duitsland
+49 1764 2526 155
Pzc mogelijk, meer ??

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Oeps, je hebt gelijk. Ik keek bij een andere salon die ook Lotus in de naam had...

Big Spender

Toogplakker
25 sep 2017
48
18
Deze salon vandaag toch een bezoekje gebracht. Masseuse Nana maakte de deur open, en kon zonder afspraak toevallig zo bij haar terecht.
Gekozen voor 90 mintuten incl BtB. Dit was maar liefst € 170,- Ik op mijn buik met mijn hoofd door het bekende gat in de massagetafel.
Na een poosje stopte ze met masseren en begion ze zachtjes te teasen, en weer 1 minuut later ging ze uit de kleren en begon zij met haat BtB. Even later omdraaien, en stelde ze voor voor € 20,- extra pzc. Zij kwam in standje 69 op mij, waardoor ik tegelijkertijd overal goed bij kon. Op het moment dat zij merkte dat ik bijna klaar ging komen ging ze verder met trekken, en stopte zij met pzc. Na het klaarkomen de nodige doekjes, en daarna deed ze haar jurkje ( zonder ondergoed ) weer aan en ging verder met masseren. Na een half uur begon zij weer met teasen, en ging eigenlijk ongevraagd voor een 2e ronde. Zij deed haar jurkje weer uit, en klom weer bij mij op de massagetafel. Ik was zelf net klaar gekomen, en niet perse in de mood voor een 2e ronde, maar ik denk echt dat er meer mogelijk was geweest. voor sex ( neuken ) had ik dan wellicht nog meer bij moeten lappen, maar daar stond Nana zeker voor open. Volgende week is zij op vakantie naar China, en blijft dan een paar maanden weg. Dus anderhalf uur later stond ik weer buiten, en was ik een snoepje rijker maar € 190,- lichter. Maar de massage was prima.
Nana was overigens een stuk ouder als het meisje hierboven op de foto.
Ik schat Nana ergens tussen de 35 en 45.
Slank met klein buikje, en kleine tietjes, met wel lange nippels waar je lekker aan mag zuigen.

Laatst bewerkt:

Kealsii

Snuffelaar
4 jul 2021
7
3
Ik ben op donderdag 30 juli naar Lotus geweest. Alles verliep vrijwel precies zoals Big Spender in zijn recensie beschreef. Het enige verschil was de prijs: ik heb uiteindelijk €130 betaald voor dezelfde ervaring als hij, maar dan voor 60 minuten in plaats van 90.

Eerlijk gezegd had ik gehoopt op een iets spannendere ervaring – vergelijkbaar met wat ik las in recensies over Momo in Alsdorf of Aue 94 in Wuppertal. Uiteindelijk was het heel aangenaam, maar het was geen waanzinnige seksuele ervaring. Ik denk niet dat ik nog terugkom.

Oostblokliefhebber

Ervaringsdeskundige
6 jun 2026
297
226
Ben een jaar of twee geleden bij Lotus massage in Kleve geweest.
Toen deed er een zeer jonge slanke dame open maar die deed zelf helaas geen maasage
of andere diensten, jammer want ze zou binnenlopen zo mooi was zij.
De dame die wel massage en meer deed was een behoorlijk vollere en oudere dame.
Massage goed en ook kon alles zc voor 150/uur.
Maar aangezien zij niet mijn smaak was bij massage gehouden.
Verder kon ik toen geen andere werkende dame zien of horen.
Het huis ligt wel mooi afgelegen en routeplanner is nodig, want anders zou je het nooit vinden.

Terug
Naar boven