Lotus Asiamassage Wüstenhoferstrase 213 Essen-Borbeck

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Hola, in deze Salon heb ik vernomen is onze geile LiLi nu werkzaam.
Deze Salon is voor wat ik begrepen heb puur een gezondheid salon😇.
Ik zelf ben er nog niet geweest!
Wie van jullie trapt af met LiLi haar daar af te vullen😉

Oostblokliefhebber

Ervaringsdeskundige
6 jun 2026
276
214
Voorheen zaten daar ook al Chinese dames, laatste tijd onder diverse bedrijfsnamen.
Lange tijd heette het House Butterfly die hadden ook andere vestigingen in andere steden.
Zelfs even gesloten geweest maar nu weer open en met vergunning.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Geil… dus we kunnen ongestoord neuken.
Ikke moet even wachten ivm bezigheid buiten europa momenteel. Kan niet wachten LiLi weer te pakken en mogelijke andere geile Asia ladies aldaar.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Eindelijk weer Lili weer mogen pakken.
Was weer een genot om haar te morgen neuken in mond en kut.
Eerst me laten pijpen terwijl ik stond, zij op haar knieën voor me.
Hierna zij op de rug op de tafel met hoofd achteroven op de rand zodat ik mijn paal heerlijk in haar keel kon stoten. Ze had er wel even moeite mee om haar keel open te zetten.
Hierna zij ontop mij berijden waarbij ze zelf 3 keer klaar kwam.
Toen haar op de rug op de tafel, ik staand voor haar. Benen mooi wijd in een V.
Zo haar heerlijk staan neuken zodat ik mijn hete zaad in haar kon spuiten.
Ruim 80 min op de kamer geweest.
Bij uitzwaaien nog even staan tongen terwijl ik haar harde spenen door topje beroerde😜

Wollie

Toogplakker
2 jul 2024
28
21
Ik ben deze week hier geweest, en poehh, er lopen wat mooie dames rond. Geen Lili voor mij deze keer, maar Yang yang, een mooie slanke dame met kleine statige borsten, echt mijn smaak.

Eindelijk geen hangbuik, maar gewoon goed. Eigenlijk alles gedaan behalve zonder condoom. 1 uur voor 150.

B2b, pijpen, 69, neuken, cum on tits.

Wollie

Toogplakker
2 jul 2024
28
21
Ik ben er begin deze week weer geweest, deze keer kreeg ik Sasa toegewezen. Een mooie, iets vollere Chinese dame, zeker niet dik, lekker dikke tieten en goede kont. Verder qua ervaring redelijk hetzelfde als mijn bericht hierboven. Hier zitten dus wat mij betreft al 3 mooie dames.

• Love
Waarderingen: AG66

Wollie

Toogplakker
2 jul 2024
28
21
Oh ja, Lili en ik kwamen tegelijk binnen lopen, maar die moest zich nog klaar maken dus kon niet gelijk mij masseren. Volgende keer misschien, al bevallen de andere ook goed, verandering van spijs doet eten haha

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Dit bericht is gerapporteerd.
Lili heet hier Linda begreep ik nu. Ik heb haar prive nr dus niet via alg mobiel.
Hierbij alg nr om te appen voor afspraak
‪+49 176 84747918‬

Oostblokliefhebber

Ervaringsdeskundige
6 jun 2026
276
214
Zeker weten van niet.
Zielig als je dat doet en dan denkt dat een dame daar blij mee is.
Dan begrijp je er echt niks van.
Dit soort mannen krijgt dus bij Oekraïnse dames niks voor elkaar.
Gewoon omdat ze geen manieren en/of fatsoen hebben en een dame niet begrijpen.
Chinese dames waarderen dit ook niet, zeker weten maar ga je gang.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Gisteren salon bezocht. Gen afspraak gemaakt daar ik wilde zien wie ik
Zou krijgen.
Werd Yang Yang. Wat een mooie body.
Gevraagd wat ik wilde. Ik zei verras me met een 😉
Douchen en daarna naakt op de tafel.
Eerst schouders, rug, benen, voeten en toen billen gemasseerd.
Terwijl ze billen masseerde ging ze steeds even mij volle ballen strelen en ook mijn langzaam hard wordende pik welke dan niet meer omlaag tussen de been kan liggen. Dus ik met me billen in de lucht op knieën.
Zo kon je makkelijk bij me pik en ballen.
Ze heeft me zo heerlijk verwent en begon ze me ook te likken en zuigen.
Ik hield niet meer dus omdraaien en op
Me rug gaan liggen.
Ze was al heerlijk naakt en ze klom op me voor een zalige btb met heerlijk tongzoenen. Haar kutje voelde ik steeds over mijn pik glijden en ook dat ze nat was in haar spleet. Ik dacht steeds junior floept er zo in als je doorgaat maar nee net niet.
Ze pakte een condoom maar ik knikte van nee….. ze keek me aan zag haar nadenken. Toen van me af, telefoon erbij. Ze liet zien dat zonder niet kon! Ik tiepte oke maar volgende keer wel proberen! Ze lachte en fluisterde in mijn oor oké schatzi. Dus condoom om pielemans en zij stapte op en begon me te bereiden.
Hierna wat standjes gedaan. Klaar komen met rubber om junior is voor mij niet fijn dus heb condoom eraf gedaan. Ben gaan staan en zij begreep de hint en kwam op haar knieën voor me en begon me te pijpen en zachtjes te trekken.
Uiteindlijk spoot ik me ballen leeg in haar mondje. Het was veel wand het liep uit haar mondhoeken. Ze slikt helaas niet als Linda (LiLi) wat zo geil
Is als dame mijn melk drinkt. Linda is gek op mijn melk.
Hierna nog een goede massage gehad tot uur om was.
Douchen en weer op pad.
Yang yang is zeker een plaatje en ook
Leuk in omgang.
Maar de geilheid en NZC met Linda is voor mij het summum. Ook kan ik bij Linda 2x spuiten omdat we meteen beginnen te sexen en tusendoor massage en dan weer sexen.

Saludos

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Kon het niet laten en was gisteren avond zeer geil. Mijn vast neuk slet welke ik vaak bel als mijn ballen leeg moeten en ik niet ergens heen kan was nog op vakantie dus ik moest echt vanochtend lozen.
Ik Linda (voor mij blijft ze Lili haha) geapped dat ik haar de volgende dag vroeg wilde hebben. 9 uur was akkoord.
Dus iets voor 9 uur stond ik op de stoep en zij opende. Naar haar kamer en meteen uitkleden.
Beide naakt lekker staan tongen en voelen. Ze was al klets nat ik haar spleet.
Ik staand zij op de knieën mij afgezogen.
Ik voorover bukkend voor de tafel en zij mij heel diep gerimd terwijl je me pik zachtjes aftrok. Toen ik aangaf te stoppen anders zou ik spuiten en dat is zonde van mijn zaad snel op de tafel, pik
omhoog en zij in een keer tot de ballen erop en in haar druipende kut. Zij zichzelf weer meerdere keren klaar gereden waarbij ik haar spenen heel hard heb uitgetrokken ( tot haar pijn grens en deze is heel hoog weet ik)
Daarna zij bukkende voor de tafel ik haar staand keihard geneukt tot mijn ballen pijn deden waarna ik haar goed vol heb gespoten. Haar zo even laten staan om te genieten hoe mijn zaad langs haar benen liep en op de vloep drupte. Was een mooi plasje zaad.
Hierna laten masseren rug en schouders.
Om draaien en de voorkant.
Junior kwam langzaam weer omhoog omdat ze steeds likjes gaf aan me eikel.
Toen ik weer hard stond nam ze hem in de mond en begon me af te zuigen met diepe halen tot steeds tegen haar heug aan.. af en toe even kokhalsen maar gewoon doorgaan. Toen ik aangaf te gaan spuiten drukte ze haar heel over mijn paal zodat ik in haar keel kin spuiten… zo rechtstreeks haar maag in. Brrrrrrr wat is dit geil als je in haar keel zit en je gaat spuiten😛
Niet te lang anders krijgt ze geen adem meer😉
We waren al over het uur heen dus snel douchen aankleden en de straat op met lege ballen en een 150 euries lichter☺️

Terug
Naar boven