Lotte - Venlo/Otterlo

barewandelaar

Snuffelaar
13 jul 2022
9
1
Het was van korte duur zo te zien. Ik sprak haar eerder van de week en toen wees ik haar op het feit dat ze herkenbare foto's op kinky had staan. Dat was niet de bedoeling, dus heeft ze meteen haar advertentie offline gehaald en dat is hij nu nog steeds. De SJ advertentie is inmiddels ook weg. Appjes komen niet meer aan en als je haar nummer belt krijg je te horen dat het nummer om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld'. Jammer, ik had vandaag met haar af willen spreken.

barewandelaar

Snuffelaar
13 jul 2022
9
1
Ze is er weer. SJ ad staat online, met een ander nummer dit keer. Op https://linktr.ee/lottedropje12 staan alle drie haar telefoonnummers. Ze reageerde snel op m'n appje en een afpsraak was snel gemaakt. Laat ik met het positieve beginnen. Het is een rustige discrete plek, gratis en discreet parkeren. Het is de dame van de foto. Ze is slank, maar heeft een fijne kont en mooie tieten. De date zelf viel tegen. Hoe vriendelijk en spontaan ze is op de app, zo socially awkward is ze irl. Het moest allemaal op haar menier, ze begon meteen heel enthausiast te pijpen, zonder m'n pik eerst de gelegenheid te geven stijf te worden. Dus wilde ik haar beffen (dat was ook afgesproken) want daar gaat hij altijd snel van steigeren. Dat mocht niet. Toen ik haar eraan herinnerde dat we dat afgesproken hadden mocht het wel, maar ze bleef ondertussen heel enthausiast pijpen en ik vind het juist fijner als hij dan even met rust gelaten wordt. Toen het tijd was om te neuken moest dat per se doggy. Ik hou niet van doggy. Het is gewoon niet mijn ding, ik kijk vrouwen graag aan tijdens het neuken. Het feit dat het allemaal op haar manier moest kreeg ik letterlijk en figuurlijk een slappe van. Missio wilde ze absoluut niet. Haar tepels likken (niet eens zuigen) mocht niet. Dus dat ging hem verder niet meer worden. Ze heeft tijdens de hele date er ook alles aan gedaan om huidcontact zoveel mogelijk te vermijden. Tijdens 69 bleef ze een beetje schuin boven m'n gezicht hoveren (met 1 been half gestrekt), missio mocht zoals gezegd niet, ze wilde zelfs niet eens knuffelen. Wel handmatig klaargekomen, maar absoluut geen herhalingsgevaar. Vooral het feit dat het allemaal op haar manier moest deed voor mij nogal afbreuk aan de feestvreugde. Ik wil er wel bij zeggen dat dit mijn ervaring was en dat ik de pech had dat haar wensen niet overeenkwamen bij die van mij. Als je van doggy houdt zit je bij haar waarschijnlijk wel goed. Ze is wel lekker.

barewandelaar

Snuffelaar
13 jul 2022
9
1
Zeker duur. Maar ze zag er zo lekker jong en onschuldig uit op de foto (ik heb per ongeluk herkenbare foto's) dat ik het een kans wilde geven. En ze kwam op de app ook super leuk en spontaan over.

Oostblokliefhebber

Ervaringsdeskundige
6 jun 2026
297
226
Ik weet het, zeuren over de prijs is een ander topic maar toch: 210 euro voor buitensex of cardate, hoe gek gaat het worden?
We zijn er zelf dus ook schuldig aan, dat blijkt maar weer.
Die meid lacht zich helemaal in een deuk als ze weer weg is en gelijk heeft ze.
Had ik maar een kutje, dan werd ik ook snel rijk.

Terug
Naar boven