Lotje - Brugge

BMWK1200LT

Toogplakker
1 mrt 2017
57
1
Wie heeft er ervaring met bovenstaande dame ? Advertentie is regelmatig te zien op afspraakjes. Gisteren telefonisch contact gehad en neuken zonder condoom zou geen enkel probleem zijn (100 euro per uur, 50 euro voor 1/2 uurtje).

BMWK1200LT

Toogplakker
1 mrt 2017
57
1
Gisteren vlotjes een afspraak kunnen maken met de dame. Ze ging mij nog de kamernummer doorgeven per sms, maar heb haar nog op het afgesproken nog proberen te bellen, maar steeds voicemail :oops: . Is ze wel betrouwbaar ? Of misschien een dubbbele boeking ? Heeft er iemand gelijkaardige ervaringen of juist ook niet ?

A

Anonymous

Guest
Ik heb ermee afgesproken. Dat is een rendez-vous hotelleke en mij gaf ze direct het kamernummer.
Ze ontvangt daar alleen maar op dinsdag zei ze. Ze zou ook nog ontvangen in haar caravan ergens in de Zwalmstreek.
Toen ik binnenkwam zat daar nog een man die vroeg of ik liever had dat hij wegging of mocht blijven. Het bleek haar man te zijn die als je wenst daar blijft kijken of soms meedoet. Ik heb hem wandelen gestuurd :D . De dame zelf : zeker geen babe maar een gewone vrouw, niets mis mee volgens mij, ze heeft wel een aantrekkelijk lichaam vond ik en kreeg er wel zin in. Ze laat haar tongen, beffen en nzc, allemaal geen probleem. Ik had afgesproken voor een half uur waarin ze 2 x gevuld geweest is en dat voor 50 euro. Je kan zelfs langer blijven en ze geniet er ook wel van, heb ik de indruk.

Terug
Naar boven