Lorena - Delft - Nu Ook Hele Dag Of Nacht Voor 500

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Inderdaad, denk dat CWP gelijk heeft, er zijn al genoeg berichten van vanuit Delft opererende dames die de boel belazeren en er met geld
vandoor gaan of dat doen als je ze de kans geeft.
Dat waren idd meestal dames waarbij je via what`sapp afspraak moest maken. Dus zou er toch uiterst voorzichtig mee omgaan.
Je kan ook gewoon via tel nr proberen maar als dat niet lukt of men wil alleen per whatsapp dan weet je genoeg.
500 euro hele nacht is een prijs die wel vaker wordt gehanteerd, daar zie ik geen kwaad in.
Een jaar of wat geleden eens Chinese dame uit Den Haag laten komen, die kwam ook hele nacht voor 500 euro.
Was zeker niet verkeerd, helaas is ze uit het circuit verdwenen, terug naar China voorgoed. Jammer.
Maar over Lorena; ik probeer het niet uit, mijn gevoel geeft ook aan dat er iets niet klopt. Delft heeft reputatie tegen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Update: ik dacht, laat ik eens zien of je gewoon kan bellen. Ja hoor, Nederlands sprekende dame die zegt Lorena te zijn.
Lijkt weinig Zuid Amerikaans aan te zijn maar wie weet is ze hier geboren?
Op mijn vraag: 500 hele nacht? Haar antwoord: nee, dat kost 700 euro hoor.
Ik: maar in advertentie van vandaag staat toch gewoon hele dag of nacht 500 euro.
Zij: ja, dat is dan een foutje, sorry want het is toch echt 700. 500 kan maar dan paar uurtjes minder.
Kortom: afspraak via telefoon mogelijk, maar betrouwbaar? Hoe duidelijk advertentie ook is, voor 500 gebeurd het niet dus.
Foutje zegt ze. Ik: dan misschien even herstellen en aanpassen? Wel zo duidelijk dan voor iedereen.
Zij: hmmm, nah, kweenie, nee.....misschien later.
Lijkt erop dat je wordt gelokt met leuke aanbieding en vervolgens niet dus. Alleen daarom zou ik het al laten.
Als dat al problemen geeft, dan voorspelt de rest al helemaal niks goeds meer.

Terug
Naar boven